mBank láka klientov s drahými pôžičkami, sadzbu im zníži o 2 %

mBank prináša nové refinancovanie pôžičiek. Klientom iných bánk až do apríla zníži úrokovú sadzbu najmenej o dve percentá.

Prvá internetová banka mBank prináša novú ponuku na refinancovanie pôžičiek. V rámci akcie trvajúcej do konca apríla ponúkne klientom iných bánk zníženie úrokovej sadzby najmenej o dve percentá. Výsledná úroková sadzba spotrebiteľského úveru tak bude v rozpätí od 4,9 do 9,9 percenta ročne.

„Podľa nášho prieskumu majú klienti iných bánk veľakrát pocit, že refinancovanie úveru je zdĺhavé, komplikované, a tak im výsledná úspora nestojí za vynaloženú námahu. Preto prichádzame s dvoma zásadnými výhodami – citeľnou úsporou dvoch percent a veľmi jednoduchým procesom presunu pôžičky,“ uviedla Beáta Bjelová, produktová manažérka mBank.

Pri prevádzaní pôžičky do mBank klient nepotrebuje potvrdenie o príjme, ani zmluvu o predchádzajúcej pôžičke. Navyše má možnosť nový úver v mBank kedykoľvek predčasne splatiť, a to bez sankcií. Za vybavenie, vedenie a ani predčasné splatenie pôžičky nepožaduje mBank žiadne poplatky. Klient si tiež môže pri prevode pôžičky predĺžiť jej splatnosť na 84 mesiacov a ešte viac si tak znížiť mesačnú splátku.

Refinancovanie je ťahúňom slovenského úverového trhu. Pravdepodobne za to môže aj fakt, že Slováci si požičiavajú impulzívne. Nedávny výskum mBank totiž ukázal, že rýchlosť vybavenia pôžičky je pre klientov, spolu s cenou, najdôležitejším faktorom pre výber. Neraz tak vezmú hneď prvú ponuku a výhodnosť ponúk príliš neporovnávajú.

„Veľká časť takto narýchlo dohodnutých úverov je pre klientov nevýhodná a pristupujú k ich refinancovaniu. Priemerná úspora našich klientov pri refinancovaní úverov dosahuje viac ako 580 eur. Klientom s drahými pôžičkami týmto prinášame ústretovejšie riešenie ich finančných potrieb,“ dodáva Beáta Bjelová.

O prenesenie pôžičky ako aj ďalších úverových produktov ako sú kreditná karta a povolené prečerpanie do mBank môže klient požiadať z pohodlia domova, priamo cez internet. Nemusí tráviť čas cestou na pobočku a čakaním v rade, pričom stav žiadosti môže sledovať v internetovom bankovníctve. mBank bude o výhodách svojej novej ponuky informovať v kampani, ktorá pobeží v televízii, na internete a pobočkách banky.

mBank je najväčšou internetovou bankou, ktorá od roku 2007 mení bankový trh na Slovensku. Za ten čas si získala priazeň už viac ako 265 000 klientov, ktorým väčšinu služieb poskytuje zadarmo a prostredníctvom digitálnych kanálov v podobe špičkového internetového bankovníctva a mobilnej aplikácie. Medzi produkty mBank patria okrem osobných, podnikateľských a sporiacich účtov tiež kreditné karty, spotrebiteľské úvery a hypotéky. Na Slovensku pôsobí ako mBank S.A., pobočka zahraničnej banky a patrí do skupiny Commerzbank.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok