INZERCIA

Predavačky ako za starých čias

Jozefovi sa nedarilo držať malú predajňu v zisku.

Jozefovi sa nedarilo držať malú predajňu v zisku. Zmenil preto obchodného partnera a teraz do nej chodia zákazníci rovnako radi a často ako do kostola.

Jozefovi Pojdákovi z Prakoviec na Spiši sa nedarilo s predajňou. Rovnako ako mnohým ďalším majiteľom malých obchodíkov. V roku 2014 teda urobil zásadné rozhodnutie, ktoré mu naplnilo obchod spokojnými zákazníkmi. Vstúpili sme do aliancie Môj obchod. V nej sme sa začali vzdelávať, začali nám radiť odborníci, vďaka ktorým sa nám podarilo vytvoriť novú úspešnú predajňu. Naši zákazníci sa v nej teraz cítia rovnako dobre, ako napríklad v kostole alebo na návšteve blízkych.“ Bodaj by aj nie. Veď prakovské predavačky o nich vedia všetko, tak ako vedeli predavačky za starých čias. „Vedia, ako sa majú, či im zdravie slúži, čo potrebujú, čo majú radi, aj čo dnes budú variť. Často spolu hovoria, niekedy aj viac ako s najbližšími. Preto je až 80 % z nich stálych a len 20 % sú náhodní zákazníci. Niet sa čomu čudovať.“ O tom, že zákazníci radšej zájdu do Môjho obchodu, ako ku konkurencii však nerozhoduje len prístup predavačiek. „Robíme súťaže, ochutnávky, máme vernostný program, neustále rôzne akcie, kvôli ktorým máme tovar za výhodnejšie ceny. Toto všetko ale dokážeme robiť len vďaka silnému partnerovi. Vďaka nemu moja predajňa stále existuje a má svojich zákazníkov.“

Keď v roku 2014 pán Pojdák vstúpil do aliancie Môj obchod, okrem prístupu výrazne zmenil aj celú predajňu. „Vymenili sme okná a vchodové dvere, opravili a natreli fasádu, zrekonštruovali a rozšírili povrch určený na parkovanie, vytvorili sme parkovacie miesto pre invalidných zákazníkov, prístupové chodníky sme obložili zámkovou dlažbou aj s nábehom pre invalidné vozíky a pre pohodlnejší prístup priamo k autám. Viete, zákazníci ocenia, keď na vás vidia, že si ich vážite a čo všetko pre nich robíte. Vo veľkých obchodných sieťach na to nie sú zvyknutí. Tam sa im takého prístupu nedostane. Sami by sme však na všetko neprišli. Radili nám a stále radia odborníci z aliancie Môj obchod,“ hovorí nadšene.

Rovnako radí aj ďalším majiteľom predajní v aliancii Môj obchod. Veď za päť rokov existencie sa ich nazbieralo už takmer 500. Sú to stovky spokojných podnikateľov a desaťtisíce spokojných zákazníkov. Tých, ktorí hľadajú viac, ako ponúkajú neosobné veľké siete – produkty lokálnych dodávateľov, čerstvý a kvalitný sortiment za dobrú cenu a najmä osobný prístup a usmiate predavačky.

WEB : www.imojobchod.sk

FACEBOOK: www.facebook.com/imojobchod

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Poslanec Borguľa žiada vládu o podporu pre Bratislavu

Komunálny poslanec M. Borguľa vyzýva vládu, aby vyšpecifikovala, akým spôsobom prispeje štát k rozvoju Bratislavy.

Tlačové správy

Otvorenie akademického roka 2017/2018 na EU v Bratislave

Ekonomická univerzita v Bratislave 26. septembra 2017 slávnostne otvorila akademický rok 2017/2018.

Tlačové správy

Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane

V projekte Seberíniho, ktorý vyrastá v bratislavskej mestskej časti Ružinov, sa predalo 60% bytov ešte pred spustením kampane.

Tlačové správy

FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov

Rozhovor nám poskytla dekanka Fakulty sociálnych a ekonomických vied UK v Bratislave doc. JUDr. PhDr. Lucia MOKRÁ, PhD.