Digitálna online platforma Kimbino spája letáky od všetkých predajcov v krajine a regióne, takže sa zákazník nemusí obávať, že by mu niečo z ponuky uniklo.
Platforma Kimbino vznikla na Slovensku, v dielni spoločnosti Hyperia. Vďaka jej prehľadnosti, rýchlosti, adresnosti a pridanej hodnote ju dnes používajú zákazníci a predajcovia už v 40 krajinách sveta.
Teraz sa s Kimbino môžete zapojiť do súťaže o nákupné poukážky do siete potravín Terno.
Postup je jednoduchý:
- Stiahni si apku Kimbino v Google Play alebo skenuj QR kód pri pokladni v Terno.
- Zaregistruj sa.
- Používaj aplikáciu a sleduj, či si vyhral priamo v nej.
Stiahnuť aplikáciu môžete jednoducho tu:
Súťaže sa môže zúčastniť ktokoľvek, trvá od 20.5. do 30.6.2021. Po ukončení súťaže dostanú výhercovia informáciu o výhre priamo v aplikácii Kimbino, kde sa zobrazí Badge so 4-miestnym kódom. Informácia o výhre bude zaslaná súbežne na email výhercu, ktorý zadal pri registrácii. Pre overenie výhercu bude súťažiaci povinný nahlásiť tento kód, usporiadateľ súťaže bude kontaktovať výhercu i telefonicky.
Informácie k výsledkom žrebovania budú zverejnené aj na facebookovom profile Kimbino a Hyperia Group. Kompletné pravidlá súťaže nájdete tu.
V jarnej súťaži s Kimbino hráte o tieto ceny:
- 2 x poukážka v hodnote 100 eur, na nákup v predajniach Terno
- 3 x poukážka v hodnote 50 eur, na nákup v predajniach Terno
- 10 x poukážka v hodnote 20 eur, na nákup v predajniach Terno
Čo je vlastne Kimbino?
Kimbino ponúka digitálne riešenie reklamných letákov, ktoré zákazníkom aj maloobchodným inzerentom šetrí čas a peniaze. Predajcom ponúka rýchlosť a adresnosť inzercie, užívateľom na celom svete zasa predstavuje nové možnosti a pomáha jednoducho a prehľadne plánovať efektívnejšie nákupy.
Kimbino spája letáky od všetkých predajcov v krajine a regióne, takže sa zákazník nemusí obávať, že by mu niečo z ponuky uniklo. Stačí zvoliť miesto pobytu a Kimbino používateľovi zobrazí celú miestnu ponuku letákov, ktoré sa dajú ďalej triediť podľa typu sortimentu, zoradiť od najnovších po najstaršie, alebo v nich dokonca vyhľadávať jednotlivé produkty. Zákazník sa tak často dostane k letákom či obchodom, o ktorých by inak vôbec nevedel, alebo nájde produkt, o ktorý má záujem, za ešte výhodnejšiu cenu.
Užívatelia v reakciách často vyzdvihujú, že ich Kimbino upozornilo na ponuku, ktorá by im unikla, pomohlo im viac ušetriť a efektívnejšie plánovať nákupy, inšpirovalo ich k záujmu o nový produkt, alebo vďaka prepojeniu s online mapou ukázalo predajcu v blízkosti ich bydliska. Vyhľadávanie jednotlivých produktov potom zákazníkovi podľa jeho preferencií a návykov umožňuje optimalizovať nákupy podľa maximálnej úspory peňazí alebo času, zmenšením počtu navštívených predajní.