SME
Štvrtok, 26. máj, 2022 | Meniny má Dušan

Slováci posledné dni roka využívajú na digitalizáciu

Počet klientov, ktorí si zriadili vzdialenú komunikáciu s poisťovňou v decembri stúpol o 43 % v porovnaní s celoročným priemerom.

Slováci chcú do nového roka vstupovať digitálnejšie. Predvianočné obdobie vo zvýšenej miere využívajú na zariadenie si vzdialenej komunikácie. V decembri 2021 tak vzrástol počet novozriadených prístupov do klientskeho portálu skupiny Wüstenrot o 43 percent v porovnaní s celoročným priemerom. Zďaleka nejde o jednoročný výkyv.

„Minimálne posledné dva roky evidujeme, že pri registráciách do klientskeho portálu je december jedným z najsilnejších mesiacov. Pred sviatkami pravidelne stúpne počet novozriadených prístupov o desiatky percent v porovnaní s celoročným priemerom,“ dopĺňa Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Za zvýšeným záujmom využívať vzdialenú komunikáciu s poisťovňou počas decembra môže byť viacero faktorov. V predvianočnom období majú klienti zvyčajne viac času a venujú sa zámerom, ktoré zvyšok roka odkladali. Vrátane registrácie do klientskeho portálu. Kľúčovým dôvodom však naďalej zostáva prebiehajúca pandémia COVID-19. Práve tá postupný prechod k digitalizácii výrazne zrýchlila nie len v poistnom sektore.

„Podčiarkuje to aj skutočnosť, že rekordérom v nových registráciách je december 2020, kedy vrcholila druhá vlna pandémie. Počas tohto mesiaca si vzdialený prístup zriadilo o 309 percent viac klientov v porovnaní s priemerom za celý rok,“ pokračuje Lukáš Bertók.

Počet klientov využívajúcich vzdialenú komunikáciu s poisťovňou však rastie aj medziročne. V roku 2021 stúpol počet aktívnych užívateľov klientskeho portálu poisťovne o 28 percent. Pričom možno predpokladať, že tento trend bude pokračovať aj v roku 2022.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Digitálne umenie naberá na obľube i na hodnote. Prvé slovenské diela vo forme NFT sprístupňuje na svojich pobočkách 365.bank.


2 h

Poisťovňa dosiahla zisk pred zdanením na úrovni 2,5 milióna eur


11 h

Takmer dvaja z troch mladých zvažujú štúdium v zahraničí alebo tam už študujú.


INZERCIA 20 h
SkryťZatvoriť reklamu