SME

Slováci posledné dni roka využívajú na digitalizáciu

Počet klientov, ktorí si zriadili vzdialenú komunikáciu s poisťovňou v decembri stúpol o 43 % v porovnaní s celoročným priemerom.

Slováci chcú do nového roka vstupovať digitálnejšie. Predvianočné obdobie vo zvýšenej miere využívajú na zariadenie si vzdialenej komunikácie. V decembri 2021 tak vzrástol počet novozriadených prístupov do klientskeho portálu skupiny Wüstenrot o 43 percent v porovnaní s celoročným priemerom. Zďaleka nejde o jednoročný výkyv.

„Minimálne posledné dva roky evidujeme, že pri registráciách do klientskeho portálu je december jedným z najsilnejších mesiacov. Pred sviatkami pravidelne stúpne počet novozriadených prístupov o desiatky percent v porovnaní s celoročným priemerom,“ dopĺňa Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Za zvýšeným záujmom využívať vzdialenú komunikáciu s poisťovňou počas decembra môže byť viacero faktorov. V predvianočnom období majú klienti zvyčajne viac času a venujú sa zámerom, ktoré zvyšok roka odkladali. Vrátane registrácie do klientskeho portálu. Kľúčovým dôvodom však naďalej zostáva prebiehajúca pandémia COVID-19. Práve tá postupný prechod k digitalizácii výrazne zrýchlila nie len v poistnom sektore.

„Podčiarkuje to aj skutočnosť, že rekordérom v nových registráciách je december 2020, kedy vrcholila druhá vlna pandémie. Počas tohto mesiaca si vzdialený prístup zriadilo o 309 percent viac klientov v porovnaní s priemerom za celý rok,“ pokračuje Lukáš Bertók.

Počet klientov využívajúcich vzdialenú komunikáciu s poisťovňou však rastie aj medziročne. V roku 2021 stúpol počet aktívnych užívateľov klientskeho portálu poisťovne o 28 percent. Pričom možno predpokladať, že tento trend bude pokračovať aj v roku 2022.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  7. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  2. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  3. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  7. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  8. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 694
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 525
  3. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 15 317
  4. McDonald's reštaurácia Košice Jazero ukončuje svoju prevádzku 12 813
  5. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 658
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 9 981
  7. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 9 602
  8. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 359
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Objavte ako Nesto dokáže meniť susedov na silné priateľstvá.


INZERCIA 9 h

Obľubujú ho cyklisti, bežci, romantici aj fanúšikovia histórie. Cyklomost slobody je plný zaujímavostí a stojí za rodinný výlet.


18 h

Tatra banka prináša novú aplikáciu TABI určenú pre najmladších klientov.


18 h
SkryťZatvoriť reklamu