SME
Štvrtok, 1. jún, 2023 | Meniny má Žaneta

Sodastream sa mení

U spotrebiteľov rastie záuejm o dizajn, inovácie, mixológiu aj užívateľský komfort.

(Zdroj: SodaStream)

Popredný svetový výrobca perlivej vody SodaStream ohlásil v septembri minulého roka komplexný repozicioning. Ten nadväzuje na digitálnu transformáciu a spotrebiteľsky orientovanú stratégiu, ktorú zahájil pred troma rokmi. Značka pritom stavila predovšetkým na rastúci záujem spotrebiteľov o dizajn, inovácie, mixológiu a užívateľský komfort. Ako odpoveď na stále markantnejší trend domácej prípravy čerstvej perlivej vody aj dopyt po dostupnejších prémiových produktoch prináša SodaStream komplexný redizajn svojej vizuálnej identity, komunikácie aj produktového portfólia. Pre slovenských zákazníkov bude v tomto smere prelomový práve rok 2023.

Jadrom nového pozicioningu značky je výzva „Push for Better“, inšpirovaná stisnutím tlačidla na prístroji na výrobu perlivej vody SodaStream. Jednoduchý úkon tak symbolizujespustenie „reťazovej reakcie“ pozitívnych zmien – tak pre spotrebiteľov, ako aj pre planétu.

Súčasťou novej vizuálnej identity značky je tiež nový ikonický symbol. Tvoria ho dve vzájomne prepojené kvapky vody, usporiadané do formácie jin a jang, znázorňujúce rovnováhu a harmóniu a zároveň pripomínajúce planétu. Dizajn vytvára charakteristické písmeno „S“, ktoré symbolizuje značku. Nová paleta farieb SodaStream je inšpirovaná prírodou a reprezentuje dlhodobý záväzok spoločnosti robiť viac pre planétu. Základnými farbami značky sú po novom svieža modrá, tmavomodrá a piesková, evokujúce čistotu a sviežosť vody a jas piesku.

Ekosystém SodaStream chce zákazníkom prostredníctvom inovácií, dôrazu na kvalitu a moderného dizajnu ponúknuť ešte intenzívnejšiu používateľskú skúsenosť. Nová vizuálna identita spoločnosti je teraz viditeľná na všetkých digitálnych rozhraniach, vrátane webových stránok, sociálnych médií a ďalších platforiem. „Naša nová stratégia ‚Push for Better’ so sprievodnými vizuálnymi elementmi je ďalším míľnikom na ceste, ktorou sa spoločnosť SodaStream snaží dosiahnuť zásadné zmeny v prístupe k nápojom. Táto cesta predstavuje revolúciu v globálnom nápojovom priemysle,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti SodaStream Eyal Shohat a dodal: „Ako odborníci na prípravu perlivých nápojov sme nadšení, že môžeme našim spotrebiteľom sprostredkovať výnimočnú užívateľskú skúsenosť, komfort aj lepšiu kvalitu života, ktorá s domácou prípravou perlivých nápojov úzko súvisí. Používaním prístrojov SodaStream majú naši spotrebitelia možnosť robiť niečo, čo prospieva im aj našej planéte.

Pre slovenských zákazníkov značky SodaStream by mal byť práve rok 2023 doslova prelomovým. „Od mája 2023 budú na náš trh postupne uvádzané produkty z novej prémiovej rady výrobkov SodaStream Collection,“ avizuje Attila Forgon, country manager značky SodaStream na Slovensku, a pokračuje: „Sme hrdí na to, že prístroj na výrobu perlivej vody SodaStream dnes používa čoraz viac slovenských domácností. Verím, že naša filozofia, ktorá bude teraz ešte atraktívnejšia aj vizuálne, inšpiruje k prechodu na domácu prípravu perlivej vody mnoho ďalších.“

Spoločnosť SodaStream spolupracovala na vytvorení a realizácii novej vizuálnej identity značky s londýnskou kreatívnou agentúrou Pearl Fischer, ktorá sa zaoberá dizajnom a brandingom, a tiež s Eitanom Cohenom, kreatívnym poradcom firmy SodaStream. „Na naše partnerstvo so spoločnosťou SodaStream sme veľmi hrdí. Bol to skvelý proces od identifikácie príležitostí cez vývoj a optimalizáciu kľúčových aktív značky SodaStream až po zaistenie toho, aby každý aspekt nového dizajnu značky aktivoval jej priekopnícky prístup k rozprúdeniu zmien,“ uviedli Eitan Cohen a David Jenkinson, desing & experience partneri v spoločnosti Pearl Fischer. „Je to vzrušujúca ďalšia kapitola pre SodaStream a tešíme sa, až sa tento odvážny a pôsobivý nový dizajn dostane na pulty obchodov.“

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Plánujete toto leto dovolenku v Chorvátsku?
  2. Obsluha, ktorá vám poradí s autom aj zachráni život
  3. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu
  4. Palubná jednotka Shell EETS otvára európske hranice
  5. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom
  6. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem
  7. Dovolenkový raj kúsok za hranicami
  8. Krásna a zdravá pokožka už za 10 dní
  1. Oznamujeme nominácie na Orange Podcast roka 2023
  2. Tesco v Levoči otvára jedinečnú predajňu v Levoči
  3. Tesco v Levoči otvára jedinečnú predajňu
  4. Slováci si čoraz častejšie kupujú jazdené „kombíky“ na úver
  5. Najinovatívnejšia banka v CEE je zo Slovenska!
  6. Deti z detských domovov predviedli svoj talent
  7. Miliónová investícia do elektrickej stanice zabráni problému
  8. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom
  1. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu 13 961
  2. Nevídaný záujem o grécke ostrovy. Mnohé hotely sú už nedostupné 8 994
  3. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom 6 527
  4. Plánujete toto leto dovolenku v Chorvátsku? 6 155
  5. Aká má byť hrúbka izolácie pri rekonštrukcii domu? 4 644
  6. O koľko drahšia bude tento rok dovolenka pri mori? 2 828
  7. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem 2 330
  8. Moravák, ktorý ukázal svetu, ako sa robí „nové umenie“ 2 258
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Oznamujeme nominácie na Orange Podcast roka 2023 a spúšťame hlasovanie verejnosti.


1 h

Tesco v Levoči otvára jedinečnú predajňu v lokalite Svetového dedičstva UNESCO.


2 h

Nová predajňa sa nachádza blízko historického centra a je súčasťou lokality zapísanej do Zoznamu Svetového dedičstva UNESCO.


INZERCIA 6 h
SkryťZatvoriť reklamu