SME

Prečo avizovať titulok pr článku vo widgete Tlačové správy SME

Desatoro otázok a odpovedí o avizovaní titulku pr článku vo widgete Tlačové správy Sme.sk.

Ponúkame desatoro otázok a odpovedí na tému čo znamená avizovať titulok pr článku vo widgete Tlačové správy Sme.sk, ako si službu objednať a aká je jej cena.


>> Čo je to widget Tlačové správy?

Widget Tlačové správy umiestnený na Hlavnej stránke Sme.sk alebo v spravodajstve je box s tromi záložkami (Vybrané, Najnovšie a Najčítanejšie). V každej z nich sú titulky 10-tich vylistovaných tlačových správ odkazujúce na konkrétnu správu (pr článok) umiestnenú na serveri Tlačové správy Sme.sk.  Zakúpenie Odkazu na PR článok vo widgete Tlačové správy znamená, že titulok článku bude čitateľom Sme.sk zobrazený "na očiach" - v prednostne zobrazovanej záložke widgetu ( Vybrané). Zobrazenie ostatných dvoch záložiek widgetu (napr. Najnovšie) si volí interakciou (kliknutím) samotný návštevník stránky.

>> Ak sme registrovaným klientom s Neobmedzeným počtom pr článkov (máme zakúpený ročný prístup k službe Tlačové správy SME.sk), a chceme náš článok avizovať vo widgete, musíme znovu zakúpiť zverejnenie pr článku? 

Nie, nemusíte; ak ste registrovaný klient so zakúpeným Neobmedzeným počtom PR článkov (ročný, 6-mesačný, trojmesačný prístup k službe Tlačové správy), stačí si emailom na internet@petitpress.sk priobjednať ku konkrétnej správe (pr článku) Odkaz na PR článok vo widgete za 100 € (+dph na deň).

>> Ak nie sme sme registrovaným klientom s Neobmedzeným počtom pr článkov  potrebujeme k Odkazu vo widgete zakúpiť aj zverejnenie pr článku? 

Áno, bez zakúpeného (a zverejneného) pr článku by nebolo čo avizovať vo widgete formou Odkazu na pr článok.

>> Na aké obdobie si možno kúpiť zverejnenie pr článku na tlacovespravy.sme.sk, a na aké obdobie Odkaz vo widgete?

Zverejnenie pr článku na tlacovespravy.sme.sk si zákazník kupuje na neobmedzený čas. Odkaz na PR článok vo widgete sa nakupuje na určitý počet dní (minimálne však jeden deň, cena je 100 € (+dph na deň). Dni (dátumy) je nutné presne špecifikovať pri objednávke. Aj v minulosti zakúpený a zverejnený pr článok možno kedykoľvek (aj opätovne) avizovať vo widgete zakúpením Odkazu na konkrétny počet dní.

>> Koľkokrát sa zobrazí titulok nášho pr článku, ak si zakúpime jeho zverejnenie na tlacovespravy.sme.sk spolu s Odkazom na PR článok vo widgete?

Titulok článku sa zobrazí vo widgete toľkokrát, koľkokrát sa za zvolené obdobie zobrazia sekcie, kde je widget umiestnený.  Ak si kúpite Odkaz na pr článok vo widgete na jeden deň, titulok sa zobrazí približne dva milióny krát.

>> Koľko návštevníkov uvidí titulok nášho pr článku ak si zakúpime jeho zverejnenie na tlacovespravy.sme.sk, a k tomu Odkaz na PR článok vo widgete?

Počas jedného pracovného dňa je približný počet reálnych užívateľov Hlavnej stránky, domáceho, zahraničného a ekonomického spravodajstva Sme.sk okolo 280 tisíc reálnych užívateľov. To je orientačný denný počet návštevníkov, ktorým sa zobrazí titulok vášho pr článku avizovaného Odkazom vo widgete Tlačové správy.

>> Koľkokrát sa zobrazí obsah nášho pr článku (koľkokrát bude pr článok otvorený, resp. prečítaný samotný článok)?

Počet otvorení pr článku závisí od titulku článku a záujmu užívateľov o jeho text. P očet otvorení pr článku so zakúpeným Odkazom vo widgete býva až niekoľko sto otvorení za jeden pracovný deň; to je rádovo až desaťnásobok počtu otvorení článku, na ktorý sa vo widgete neodkazuje (t.j. je zverejnený len na tlacovespravy.sme.sk). Kúpa odkazu vo widgete však neznamená, že si kupujete aj garanciu počtu otvorení článku.

>> Ako sa dozvieme koľkokrát bol pr článok s odkazom vo widgete otvorený?

Počet otvorení pr článku vám poskytneme na požiadanie emailom (internet@petitpress.sk), alebo na tel. čísle +421 2 59 233 227. Registrovaní klienti so zakúpeným Neobmedzeným počtom PR článkov (ročný prístup k službe Tlačové správy) majú k údajom o počte otvorení svojich článkov prístup 24 hodín denne.

>> Koľko stojí Odkaz na PR článok vo widgete?

Aktuálna cena Odkazu na PR článok vo widgete je 100€ (+dph) na 24 hodín. K tomu je podmienkou zakúpiť si zverejnenie pr článku na tlacovespravy.sme.sk -aktuálna cena je 150€ (+dph); alebo prístup k službe Tlačové správy. Samotný pr článok, ktorého publikovanie si zakúpite, ostane zverejnený na tlacovespravy.sme.sk na neobmedzený čas.
 

>> Ako si objednať Odkaz na PR článok vo widgete?
Zaslaním objednávky na adresu internet@petitpress.sk, alebo nám zavolajte na +421 2 59 233 227, dohodneme si s vami presný predmet objednávky a platobné podmienky.

Poznámka: uvedené ceny vychádzajú z platného Cenníka textovej reklamy na Sme.sk zverejnenom TU. 

Ak máte viac otázok, kontaktujte nás, prosím na internet@petitpress.sk.

Možno vás bude zaujímať: Ako zvýšiť čítanosť pr článku (tlačovej správy)?

Zaujímate sa o reklamu? Sledujte náš blog Reklama.sme.sk

Aktualizácia obsahu: 13.1.2014.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 150
  2. Každý piaty zomrie 8 852
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 774
  4. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 8 188
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 799
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 731
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 509
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 2 896
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 9 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 9 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 9 h
SkryťZatvoriť reklamu