SME
Piatok, 23. október, 2020 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

mBank šliape Goliášovi po krku

Dozvite sa viac o úspechu, ktorý dosiahla on-line banka v zápase s kamennými bankami už po jeden a pol roku existencie. Prečítajte si exkluzívny chat s generálnym riaditeľom mBank Marekom Dubanom, ktorý prebehol na Sme.sk v pondelok 29. júna 2009 medzi 12:00-14:00 hod.

Prinášame vám záznam chatu s generálnym riaditeľom mBank Marekom Dubanom, ktorý prebehol na tomto mieste v pondelok 29. júna 2009 medzi 12:00-14:00 hod. Pod chatom nájdete zhrnutie výsledkov, ktoré táto on-line banka dosiahla už po jedenapolročnom pôsobení na slovenskom trhu.

Ambície, ktorým v roku 2007 veril málokto, sa napĺňajú nad očakávania. On-line banka mBank, ktorej cieľom pri vstupe na trh v závere roka 2007 bolo získať počas prvých troch rokov existencie 100-tisíc klientov, už po jeden a pol roku pôsobenia na trhu prekonala magickú hranicu 77.777 klientov. Vďaka rýchlemu rastu klientskej základne je jednou z najdynamickejšie rastúcich bánk na Slovensku. V uplynulom roku z pohľadu absolútneho prírastku klientov predstihla aj viaceré najväčšie banky na Slovensku.

Najsilnejším benefitom z pohľadu klientov mBank je jej bezpoplatkový model za väčšinu bankových služieb. Vďaka tomuto netradičnému prístupu, ktorý dopĺňa udržiavanie najvýhodnejších podmienok pri ponúkaných produktoch, získava mBank uznanie aj v očiach odbornej verejnosti. V uplynulom roku sa mBank stala najväčším prekvapením súťaže Zlatá minca. V tom čase najmladšia banka na Slovensku si odniesla až 5 ocenení, čo sa zatiaľ nepodarilo žiadnemu nováčikovi. Na medailové pozície sa prebojovali všetky jej nominované produkty a služby - bežný účet, sporiaci účet, hypotéka, internet banking a debetné karty.

mBank v tomto roku predstavila najvýhodnejšie kreditné karty na trhu, čo potvrdzuje aj nezávislé porovnanie spoločnosti Nouvelle / Symsite Research. Ďalšou tohtoročnou novinkou boli sporiace produkty rovnako výrazne prekračujúce úročenie vkladov v iných bankách.

mBank je na úverovom poli aktívna najmä prostredníctvom úverov na bývanie. Pri nich ako jediná banka na Slovensku poskytuje tzv. bilančný mechanizmus, prostredníctvom ktorého si môže klient znížiť splácaný úrok až na nulu. Len niekoľko mesiacov po spustení predaja úverov na bývanie v minulom roku sa pri celkovom prírastku objemu poskytnutých hypoték zaradila na popredné pozície a predstihla viaceré tradičné hypotekárne banky.

Klienti doposiaľ zverili mBank vklady v objeme presahujúcom 233 mil. eur (viac ako 7 mld. Sk), ktoré neustále rastú. Takmer 80-tisíc klientov si v nej otvorilo už 135-tisíc účtov. Banka doteraz poskytla svojim klientom úvery v objeme 85 mil. eur.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami

Každý z nás môže zlepšiť svet dobrými skutkami - to je filozofia, na ktorej Orange postavil svoju vianočnú ponuku.

Tlačové správy

O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh

Helske vyrába na Spiši stopercentný slovenský produkt.

Tlačové správy

Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka

Krásny, ale chudobný kraj, hladová dolina, východ, kde nič nie je.