INZERCIA

Využite nové služby poštového operátora - KOLOS

Poštová spoločnosť KOLOS sa stala alternatívou na doručovanie vašich adresných zásielok

kolos.gifPoštová spoločnosť KOLOS sa stala alternatívou na doručovanie vašich adresných zásielok

KOLOS ako alternatívny poštový doručovateľ prináša na trh produkt DIRECTPOST50, ktorý predstavuje adresné doručovanie zásielok nad 50 g. Okrem doručovania periodických a listových zásielok, časopisov a balíkov ponúka možnosť distribuovať tiež atypické zásielky. Základom kvalitných služieb je okrem kompletizácie, balenia a adresnej distribúcie aj sledovanie a kontrola doručenia zásielky. imidzbanka-kolos.jpgV minulom roku sa spoločnosť KOLOS po akvizícii Österreichische POST AG transformovala na poštovú spoločnosť, a odštartovala tak proces prechodu na alternatívneho poštového operátora, ktorý bude schopný realizovať služby v oblasti adresného doručovania a zároveň poskytovať klientom pridanú hodnotu v podobe zákazníckeho servisu. V súčasnosti je v tejto oblasti schopná práve na základe know-how a dlhoročných skúseností materskej spoločnosti poskytovať kvalitné služby, a to aj za nižšie ceny oproti štandardným poštovým tarifám. Hlavnými výhodami, ktoré chce poskytnúť svojim klientom, sú okrem už spomínanej nižšej ceny zákaznícky servis a komplexnosť poskytovaných služieb.

Líder v oblasti neadresného mailingu

Významným faktorom, ako aj garanciou kvalitných služieb sú viac ako 13-ročné skúsenosti spoločnosti s doručovateľskými službami v oblasti neadresného mailingu. Pomocou najmodernejších metód a prostriedkov doručuje KOLOS na Slovensku v súčasnosti mesačne viac ako 40 miliónov kusov reklamných materiálov. Vďaka tomu sa stal lídrom na slovenskom trhu v tejto oblasti. Svoje služby zabezpečuje prostredníctvom 4 logistických centier, 50 regionálnych pobočiek a viac ako 3 500 doručovateľov. Základným princípom je doručiť všetok reklamný materiál včas na želané miesto, ako aj vybranej cieľovej skupine podľa zadania klienta. KOLOS doručuje na celom území Slovenska alebo podľa potreby zákazníkov v špeciálne vybraných doručovacích oblastiach.

 

graf.gif

 

Nové trendy

Aktivity poštovej spoločnosti KOLOS sledujú aj nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie. V súčasnosti KOLOS uvádza na trh viacero efektívnych a jedinečných nástrojov na komunikáciu. Napríklad produkt KOLOS.POSTSELECT je selektívna distribúcia pre definovanú cieľovú skupinu na základe socioekonomickej, demografickej a geografickej segmentácie zákazníkov. Ďalším zaujímavým produktom je KOLOS.MEMO - distribúcia odkazov post-it na schránky obyvateľov.

 

schranky.gif

 

Bližšie informácie o produktoch nájdete na: www.kolos.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Energetici predávajú nevyužívaný majetok

Dve spomedzi najvýznamnejších spoločností zo stredného Slovenska chystajú veľký výpredaj desiatok nevyužívaných nehnuteľností.

Tlačové správy

Posledných 30 r. cena fotovoltických panelov klesla 100 násobne

V roku 1977 stál 1 Watt fotovoltického panelu 76 dolárov, dnes stojí 0,31 dolára...

Tlačové správy

Trendy udržateľnej architektúry

Katedra architektúry zo Stavebnej fakulty STU v Bratislave bola tento víkend na Design days 2017 v obchodnom dome Styla!

Tlačové správy

Volkswagen T-Roc: ofenzíva v triede SUV

Volkswagen T-Roc chce preraziť v segmente vďaka svojej Roc(k)ovej povahe.