
KOLOS ako alternatívny poštový doručovateľ prináša na trh produkt DIRECTPOST50, ktorý predstavuje adresné doručovanie zásielok nad 50 g. Okrem doručovania periodických a listových zásielok, časopisov a balíkov ponúka možnosť distribuovať tiež atypické zásielky. Základom kvalitných služieb je okrem kompletizácie, balenia a adresnej distribúcie aj sledovanie a kontrola doručenia zásielky. V minulom roku sa spoločnosť KOLOS po akvizícii Österreichische POST AG transformovala na poštovú spoločnosť, a odštartovala tak proces prechodu na alternatívneho poštového operátora, ktorý bude schopný realizovať služby v oblasti adresného doručovania a zároveň poskytovať klientom pridanú hodnotu v podobe zákazníckeho servisu. V súčasnosti je v tejto oblasti schopná práve na základe know-how a dlhoročných skúseností materskej spoločnosti poskytovať kvalitné služby, a to aj za nižšie ceny oproti štandardným poštovým tarifám. Hlavnými výhodami, ktoré chce poskytnúť svojim klientom, sú okrem už spomínanej nižšej ceny zákaznícky servis a komplexnosť poskytovaných služieb.
Líder v oblasti neadresného mailingu
Významným faktorom, ako aj garanciou kvalitných služieb sú viac ako 13-ročné skúsenosti spoločnosti s doručovateľskými službami v oblasti neadresného mailingu. Pomocou najmodernejších metód a prostriedkov doručuje KOLOS na Slovensku v súčasnosti mesačne viac ako 40 miliónov kusov reklamných materiálov. Vďaka tomu sa stal lídrom na slovenskom trhu v tejto oblasti. Svoje služby zabezpečuje prostredníctvom 4 logistických centier, 50 regionálnych pobočiek a viac ako 3 500 doručovateľov. Základným princípom je doručiť všetok reklamný materiál včas na želané miesto, ako aj vybranej cieľovej skupine podľa zadania klienta. KOLOS doručuje na celom území Slovenska alebo podľa potreby zákazníkov v špeciálne vybraných doručovacích oblastiach.

Nové trendy
Aktivity poštovej spoločnosti KOLOS sledujú aj nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie. V súčasnosti KOLOS uvádza na trh viacero efektívnych a jedinečných nástrojov na komunikáciu. Napríklad produkt KOLOS.POSTSELECT je selektívna distribúcia pre definovanú cieľovú skupinu na základe socioekonomickej, demografickej a geografickej segmentácie zákazníkov. Ďalším zaujímavým produktom je KOLOS.MEMO - distribúcia odkazov post-it na schránky obyvateľov.

Bližšie informácie o produktoch nájdete na: www.kolos.sk.