SME
Piatok, 30. október, 2020 | Meniny má Simon, SimonaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

O internete a reklame

Keď takto pred rokom návštevníci TREND konferencie Internet a reklama odpovedali na anketovú otázku o koľko porastie v krízovom roku 2009 reklama na slovenskom internete, priemer ich odpovedí bol 33 p

Keď takto pred rokom návštevníci TREND konferencie Internet a reklama odpovedali na anketovú otázku o koľko porastie v krízovom roku 2009 reklama na slovenskom internete, priemer ich odpovedí bol 33 percent. Zdá sa, že boli vo svojich očakávaniach príliš optimistickí. Za prvý polrok online reklama narástla o skromných 5 percent.

No neznamená to, že online marketéri majú menej práce. Práve naopak. V čase krátenia rozpočtov musia hľadať nové, lacnejšie cesty budovania imidžu a propagovania produktov. Pohľad na Facebook alebo Twitter ukazuje, že nové cesty skutočne existujú.

A práve tie budú nosnou témou druhého ročníka Internet a reklama, ktorý prebehne 14. októbra v bratislavskom hoteli Holiday Inn.

Jeden z hlavných spíkrov, Američan Brad McCormick, zakladal úspešnú firmu, ktorá už pred rokmi pochopila marketingový potenciál sociálnych sietí. Dnes je viceprezidentom Porter Novelli a návštevníkom konferencie bude rozprávať ako využiť nové trendy na internete, a to i v špecifických podmienkach nášho regiónu.
Rovnakú tému, no vo veľmi praktickom balení, ďalej rozpracujú ľudia zo slovenských firiem a agentúr. Existuje už dosť príkladov úspešnej komunikácie a práve tie sa predstavia na Internet a reklama 2009. A napokon, Slovensko nemá len úspešné kampane na globálnych sociálnych sieťach, ale i vlastné komunitné weby. Predstavitelia troch z nich si sadnú pred publikom, aby verejne diskutovali o význame a odlišnostiach lokálnych projektov.

O tom, ako kríza poznačila pomery na online trhu bude diskusia, kde na jednej strane budú ľudia z médií, na druhej strane ľudia z mediálnych agentúr.

Ak navštívite TREND Konferenciu Internet a reklama, dozviete sa aj to, ako na nástup sociálnych sietí reaguje PR komunikácia, alebo ako sa nové technológie presadzujú v marketingu malých a stredných firiem.

Do konferencie zostáva už len niekoľko dní a preto radšej neváhajte s registráciou. A využite možnosť uplatniť si zľavu v prípade, že konferenciu niekomu odporučíte.

Viac o programe, hosťoch a registrácii sa dozviete na www.trendkonferencie.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete

Prestížny magazín Global Finance hodnotil banky za pomoc počas pandémie. Cenu za líderstvo v kríze získala Slovenská sporiteľňa.

Tlačové správy

Magazín SME Ženy už v predaji

Novembrové vydanie nájdete v stánkoch od 29. októbra 2020

Tlačové správy

SPS ukončí rok miliónovými investíciami

Takmer sedem miliónov eur predstavuje tohoročný kumulatívny objem investícií spoločnosti Slovak Parcel Service.