SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky
INZERCIA

O internete a reklame

Keď takto pred rokom návštevníci TREND konferencie Internet a reklama odpovedali na anketovú otázku o koľko porastie v krízovom roku 2009 reklama na slovenskom internete, priemer ich odpovedí bol 33 p

Keď takto pred rokom návštevníci TREND konferencie Internet a reklama odpovedali na anketovú otázku o koľko porastie v krízovom roku 2009 reklama na slovenskom internete, priemer ich odpovedí bol 33 percent. Zdá sa, že boli vo svojich očakávaniach príliš optimistickí. Za prvý polrok online reklama narástla o skromných 5 percent.

No neznamená to, že online marketéri majú menej práce. Práve naopak. V čase krátenia rozpočtov musia hľadať nové, lacnejšie cesty budovania imidžu a propagovania produktov. Pohľad na Facebook alebo Twitter ukazuje, že nové cesty skutočne existujú.

A práve tie budú nosnou témou druhého ročníka Internet a reklama, ktorý prebehne 14. októbra v bratislavskom hoteli Holiday Inn.

Jeden z hlavných spíkrov, Američan Brad McCormick, zakladal úspešnú firmu, ktorá už pred rokmi pochopila marketingový potenciál sociálnych sietí. Dnes je viceprezidentom Porter Novelli a návštevníkom konferencie bude rozprávať ako využiť nové trendy na internete, a to i v špecifických podmienkach nášho regiónu.
Rovnakú tému, no vo veľmi praktickom balení, ďalej rozpracujú ľudia zo slovenských firiem a agentúr. Existuje už dosť príkladov úspešnej komunikácie a práve tie sa predstavia na Internet a reklama 2009. A napokon, Slovensko nemá len úspešné kampane na globálnych sociálnych sieťach, ale i vlastné komunitné weby. Predstavitelia troch z nich si sadnú pred publikom, aby verejne diskutovali o význame a odlišnostiach lokálnych projektov.

O tom, ako kríza poznačila pomery na online trhu bude diskusia, kde na jednej strane budú ľudia z médií, na druhej strane ľudia z mediálnych agentúr.

Ak navštívite TREND Konferenciu Internet a reklama, dozviete sa aj to, ako na nástup sociálnych sietí reaguje PR komunikácia, alebo ako sa nové technológie presadzujú v marketingu malých a stredných firiem.

Do konferencie zostáva už len niekoľko dní a preto radšej neváhajte s registráciou. A využite možnosť uplatniť si zľavu v prípade, že konferenciu niekomu odporučíte.

Viac o programe, hosťoch a registrácii sa dozviete na www.trendkonferencie.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?

Porovnali sme život v Bratislave na štyroch rôznych miestach.

Tlačové správy

Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA

Značka aj napriek pandémii trhala rekordy.

Predajom kraľovala FABIA, ŠKODA valcovala jednotlivé segmenty. Jednoznačné prvenstvo značky ŠKODA potvrdzujú aj celkové predaje jednotlivých modelov, ktoré suverénne vedie model FABIA – 4 607 ks.
Tlačové správy

PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj

V najrozšírenejšej sieti elektropredajní môžete stále POHODLNE NAKUPOVAŤ A TOVAR mať doma EŠTE DNES. Teraz dokonca ešte lacnejšie.