SME
Utorok, 19. november, 2019 | Meniny má Alžbeta
INZERCIA

Vďaka svojim obyvateľom sa Petržalka zazelená

V Petržalke pribudne zeleň, ktorú v súťaži Orangeu pre svoju mestskú časť vyhrali obyvatelia za svoje ekologické aktivity.

V Petržalke pribudne zeleň, ktorú v súťaži Orangeu pre svoju mestskú časť vyhrali obyvatelia za svoje ekologické aktivity.

Minulý rok dostali obyvatelia celého Slovenska možnosť zapojiť sa do súťaže Zeleň pre mesto. Vďaka eko aktivitám ako je aktivácia elektronickej faktúry, odovzdanie starého či nepoužívaného mobilu a podobným, mohli v predajniach Orangeu zbierať body, za ktoré potom víťazné mestá získali novú zeleň. Jedným zo šiestich víťazov sa stala aj bratislavská Petržalka. Preto už tento utorok pribudne vo vnútrobloku na Jungmannovej ulici v Bratislave zeleň, ktorá bude obyvateľom za ich ekologické skutky skrášľovať okolie, kde žijú. Ak to chcete vidieť na vlastné oči, príďte sa v utorok 4. mája o 14:00 hodine pozrieť, ako sa vybraná lokalita nanovo zazelená. Výhru – až 3 300 eur na zeleň pre víťazné mesto venovala spoločnosť Orange. Aj tento projekt je súčasťou množstva dlhodobých aktivít, vďaka ktorým bol Orange už po tretíkrát vo svojej histórii ocenený ako spoločensky najzodpovednejšia firma na Slovensku - stal sa držiteľom Hlavnej ceny Via bona Slovakia pre veľké podniky za komplexný prístup k zodpovednému podnikaniu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Pozrite sa, ako fungujú asistenčné systémy Volkswagenu

Volkswagen Slovensko pokračuje v produkcii zaujímavých videí, ktoré odhaľujú technologickú výbavu modelov VW.

Tlačové správy

Dlhopisy a zmenky: fixný výnos 5,5 - 7 % p.a.

Výška fixného výnosu sa mení podľa výšky a dĺžky investície

Tlačové správy

Známe osobnosti prezradili, do ktorej krajiny sa nechcú vrátiť

Influenceri si v kampani O2 pripomenuli 30. výročie Nežnej revolúcie.