SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Kúpila si internet, dostala k nemu BMW

Keď podpisovala zmluvu na pripojenie k internetu, ešte netušila, že k rýchlemu internetu dostane aj rýchle auto.

Slovanet slávnostne odovzdal nový automobil BMW jeho výherkyni v celoročnej súťaži. Vyhrať ho mohli všetci noví zákazníci Slovanetu aj tí, ktorí si od marca 2010 obnovili zmluvný záväzok. Každý mesiac spomedzi nich Slovanet zároveň vyžreboval aj nového majiteľa LCD televízora Samsung alebo mininotebooku značky Asus.

Po notebookoch a televízoroch nádielku nakoniec Slovanet zavŕšil automobilom BMW, s ktorým sa verejnosť mohla stretnúť aj počas letnej roadshow Slovanetu po vybraných slovenských mestách. „V Slovanete sa vždy snažíme zákazníkom ponúknuť viac ako len kvalitné služby za dobrú cenu. Práve preto sme sa rozhodli, že dáme zákazníkom možnosť vyhrať niečo luxusné," povedal Peter Máčaj, výkonný riaditeľ Slovanetu a výherkyni zaželal okrem spokojnosti so službami operátora aj veľa šťastných kilometrov. „Najprv som tomu nechcela vôbec veriť, správa o výhre ma zastihla úplne nečakane. Ďakujem Slovanetu za krásne auto aj za kvalitný internet, vďaka ktorému môžem byť v kontakte s mojimi príbuznými v zahraničí," povedala prekvapená výherkyňa.

Výherkyňa bola vyžrebovaná v závere roka 2010. Odovzdanie výhry prebehlo 11.1.2011 v sídle Slovanetu na Záhradníckej ulici v Bratislave za účasti predstaviteľov spoločnosti a výherkyne, ktorá sa na novom vozidle vydala na cestu domov do Komárna.

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020

Celkový trh s uvedenými vozidlami tak poklesol o takmer 25% oproti roku 2019.

Tlačové správy

Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách

Digitalizácia má byť o moderných riešeniach, ktoré slúžia ľuďom. Ich zavádzanie do každodenného života je prioritou aj pre DATALAN

Tlačové správy

Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru

Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot