SME

LG Cinema 3D TV: Koniec bolesti hlavy a pálenia očí

Trojrozmerné vnímanie sveta je pre ľudí najprirodzenejším a najdôležitejším zmyslom. Na televízoroch LG sme vyskúšali novou technológiu LG CINEMA 3D.

Čertovsky ostré, neuveriteľne realistické: S 3D kinom od LG prežite 3D film v úplne novej kvalite. Jednoduché použitie okuliarov umožňuje obzvlášť pohodlný filmový zážitok. Jasný obraz a extrémny zorný uhol Vás vtiahne do filmového sveta, ktorý tak rýchlo nezabudnete. Zistili sme, že ide o novú generáciu 3D, ktorá používa rovnakú technológiu ako najmodernejšie digitálne kiná. Hlavným rozdielom sú okuliare, kde sa používajú sklá s opačnou polarizáciou. Každé z nich prepustí iba svetlo, ktoré kmitá v určitom smere. Nový televízor LG prepúšťa polovicu snímok s vertikálnou a polovicu s horizontálnou polarizáciou. Tak cez tieto okuliare vidí každé oko iný obraz. Prináša to množstvo výhod. Nedochádza k fyzickému zatemňovaniu. Polarizované svetlo k očiam prichádza plynulo, žiadne blikanie, takže výsledkom je dokonale ostrý a jasný obraz.

newpasivnatechnologiajerovnakaakovnajmodenejsichdigitalnychkinach.jpg

Pasívne okuliare sa nemusia dobíjať, preto sú veľmi ľahké, ich hmotnosť je iba 16g. Ich konštrukcia je jednoduchá, takže sú aj lacné, cena sa pohybuje okolo 7€). LG má vo svojom portfóliu aj dizajnové okuliare od návrhára Alain Mikl, ktoré svojim dizajnom búrajú zaužívaný stereotyp. Navyše pre ľudí s dioptrickými okuliarmi ponúkame možnosť tzv. clip, ktorý si nasadí na svoje okuliare a vidí obraz v 3D, teda si nemusia dávať ešte ďalšie okuliare na svoje dioptrické okuliare.

pasivneokuliare.jpg

Technológia má aj ďalšie významné plus. 3D obraz je viditeľný aj zo širokých uhlov, na obraz je možné pozerať sa aj poležiačky. Technológia LG CINEMA 3D TV má niekoľko certifikátov na to, že 3D televízory neblikajú a majú dokonale ostrý obraz. Certifikáciu vykonalo mnoho významných spoločností, napríklad nemecký TÜV.

clip.jpg

Viac informácií na www.lge.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich
  2. Digitálne sebavedomie pre novú generáciu: kto sú digiPEERS?
  3. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  4. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  5. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  6. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  7. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  8. Keď sa z brigády stane kariéra
  1. Digitálne sebavedomie pre novú generáciu: kto sú digiPEERS?
  2. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich
  3. Najprv rozhadzovali, teraz drancujú. Koľko vám vzali?
  4. Fejtón o móde od Emmy Tekelyovej a TOP trendy na jeseň a zimu
  5. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  6. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  7. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú.
  8. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 13 282
  2. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 12 094
  3. Keď sa z brigády stane kariéra 6 047
  4. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 4 053
  5. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 3 659
  6. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok 2 237
  7. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 2 160
  8. Najprv rozhadzovali, teraz drancujú. Koľko vám vzali? 1 431
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Program digiPEERS podporuje u mladých ľudí kritické myslenie a odolnosť.

Podľa odborníčok z digiQ sa už hranica medzi online a offline zotrela.


INZERCIA 13 h

Nové číslo magazínu SME ženy je v predaji aj s darčekom.


INZERCIA 13 h

Októbrové číslo magazínu Index je už v predaji. Aké články si v ňom prečítate?


INZERCIA 13 h

Za firmou Riso-R stojí zohraná rodina Demeterovcov.


INZERCIA 13 h
SkryťZatvoriť reklamu