INZERCIA

Kozel je o stupeň bohatší

Velkopopovický Kozel je najpredávanejšie české pivo na Slovensku. Vychutnajte si aj jeho najnovší variant – Velkopopovický Kozel 11% Medium.

Velkopopovický Kozel je najpredávanejšie české pivo na Slovensku*. Reprezentuje bohatú českú pivnú tradíciu a dedičstvo, ktoré garantuje jedinečný pivný zážitok. Patrí medzi najoceňovanejšie české pivá – v minulosti získal množstvo národných i medzinárodných ocenení. Predáva sa už v 24 krajinách sveta a jeho popularita stále rastie. Na slovenskom trhu je dostupný aj jeho najnovší variant – Velkopopovický Kozel 11% Medium. Velkopopovický Kozel 11% Medium je svetlý výčapný ležiak s decentne horkastou chuťou, jemnou sladovou arómou a výnimočnou iskrou. Obsah alkoholu má hodnotu 4,6 percenta. V Českej republike sa už po dvoch mesiacoch od uvedenia stal najpredávanejšou jedenástkou na trhu. Jeho výnimočnú chuť ocenili aj porotcovia viacerých pivných súťaží, ako je napríklad České pivo roka alebo PRIVILEGIUM 11 – najlepšia jedenástka PIVEX 2011. Dva benefity v jednom Každý milovník piva hľadá dva hlavné benefity – osvieženie a plnú chuť. Príjemné osvieženie ponúkajú desaťstupňové pivá, plnosť chuti je zase výraznejšia u dvanásťstupňových pív. V pivovare vo Velkých Popoviciach preto oživili tradíciu a začali variť jedenástku Kozla – o stupeň bohatšie pivo, ktoré ponúka osviežujúce vlastnosti desiatkového piva a navyše poskytuje zážitok z intenzívnej a plnej chuti, ktorá je pre všetky desiatky nevídaná. Velkopopovický Kozel 11% Medium si môžu vychutnať jeho priaznivci vo vybraných prevádzkach po celom Slovensku. Potenciál jedenásťstupňových pív v Čechách a na Slovensku Trh 11% piva v Českej republike dynamicky rastie. Trhový podiel jedenástok sa v posledných štyroch rokoch zdvojnásobil** Jedenásťstupňové pivo má veľký potenciál aj na Slovensku. V slepom chuťovom teste dokonca Velkopopovický Kozel 11% Medium zvíťazil nad ostatnými značkami desiatkových pív***. Velkopopovický Kozel 11% Medium je dostupný v dvoch najpredávanejších baleniach – vo vratnej fľaši 0,5l a v plechovke 0,5l. Vo vybraných prevádzkach bude dostupný aj v čapovanej verzii, aby si ho mohlo vychutnávať čo najviac ľudí po celom Slovensku. * Zdroj: Memrb, Data Servis; ** Zdroj: Memrb; ***Zdroj: TNS Aisa, Slepý test chuti, Máj 2010

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Na štedrovečernom stole sa miešajú tradície so štipkou odvahy

Vianoce sú nielen kresťanským sviatkom, ale aj časom pre rodinnú pohodu, odpočinok a v neposlednom rade aj dobré jedlá.

Tlačové správy

Nový kancelársky koncept myhive už aj v Bratislave

IMMOFINANZ uvádza svoju medzinárodnú kancelársku značku myhive. Z budov Polus Towers I a II sa stávajú myhive Polus Towers.

Tlačové správy

Sprievodca pivnou kultúrou v Berlíne. Majú Nemci dobré pivo?

Aké pivo majú Nemci najradšej a vedia vôbec správne načapovať plzničku?

Tlačové správy

Alexej Fulmek: Bol som dlho v SME

Už dnes si môžete kúpiť špeciálne vianočné vydanie SME s knihou len za 4,99 €.