SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Zlatá minca 2011

V utorok 22. novembra 2011 boli v historických priestoroch Národnej rady SR slávnostne vyhlásené výsledky Zlatej mince 2011.

V utorok 22. novembra 2011 boli v historických priestoroch Národnej rady SR slávnostne vyhlásené výsledky Zlatej mince 2011. V porovnaní s minulým ročníkom sa tento rok zúžil počet kategórií v hlasovaní odbornej poroty, vznikla nová kategória hlasovania verejnosti a kategória OBJAV roka bola vyhlásená za rok 2010 aj za rok 2011.

Cieľom aktuálneho ročníka bolo Zlatú mincu „zoštíhliť“. Nesúťažilo sa v kategóriách fondov, leasingu, nákupu na splátky ani platobných kariet, boli však zachované všetky podstatné kategórie bánk a poisťovní.

Víťazstvo zaznamenali Allianz – Slovenská poisťovňa, VÚB, Zuno Bank, Wüstenrot poisťovňa, Union, Tatra banka, AXA, Dôvera, Privatbanka a Prvá stavebná sporiteľňa.

Allianz – Slovenská poisťovňa je so šiestimi prvými miestami najúspešnejšou poisťovňou, VÚB s tromi víťazstvami najúspešnejšou bankou. Dve víťazstvá zaznamenala Zuno bank, ktorú možno v Zlatej minci označiť za „nováčika roka“. Ostatné finančné spoločnosti majú po jednom víťazstve.

V hlasovaní verejnosti získal najviac hlasov (497) produkt mKonto spoločnosti mBank, z produktov poisťovní získal najviac hlasov (89) produkt Životné poistenie ING Smart spoločnosti ING Životná poisťovňa.

Novinkou v hlasovaní verejnosti bola možnosť označiť najústretovejšiu banku alebo poisťovňu. „Hoci išlo o nepovinnú kolónku v hodnotení finančných inštitúcií, vyplnilo ju až 95 percent všetkých hlasujúcich.“ hovorí organizátor súťaže Zlatá minca Jiří Ščobák. „Veril som, že verejnosť je tým najpovolanejším, kto by mal hodnotiť komunikáciu a prístup pracovníkov vo finančníctve.“ Ocenenie „Ústretová banka“ si tak odniesla spoločnosť Slovenská sporiteľňa, ocenenie „Ústretová poisťovňa“ spoločnosť Allinaz – Slovenská poisťovňa. Celkovo bolo zaregistrovaných 7 235 hlasov.

V minulosti sa v kategórii OBJAV roka rozhodovalo vždy za predchádzajúci rok. Od tohto roka bude  hlasovanie prebiehať za aktuálny rok, do ktorého sa budú pripočítavať posledné dva mesiace predchádzajúceho roka.

Odborná porota preto hlasovala za OBJAV roka dvakrát. Najskôr za OBJAV roka 2010, a potom za produkty dodané na trh od 1.1. do 31.10 2011.

Ocenenie objav roka 2010 získal Aegon Slovensko s produktom Dom Komplet, Allianz – Slovenská poisťovňa s produktom Kapitálové životné poistenie pre deti Farbička a Generali Slovensko poisťovňa s produktom SLNEČNICA+.

Ocenenie OBJAV roka 2011 získala ING Životná poisťovňa s produktom Životné poistenie ING Smart, VÚB s produktom Sporenie FLEXIviac, Uniqa s produktom Zdravie & Ochrana a Allianz - Slovenská poisťovňa s produktom MOJE AUTO.

Podrobnejšie k výsledkom hlasovania odbornej poroty Zlatá minca 2011 v jednotlivých kategóriách:

Siedme víťazstvo za sebou dosiahli tri spoločnosti. V kategórii Havarijné poistenie Allianz – Slovenská poisťovňa, v kategórii Doplnkové dôchodkové sporenie spoločnosť AXA a v kategórii Elektronické bankovníctvo Tatra banka. Po ročnej prestávke sa na stupeň víťazov vrátila Prvá stavebná sporiteľňa a Dôvera. Prvé miesto z minulého roka obhájili Wüstenrot poisťovňa, Union (v cestovnom poistení) a Privatbanka.

Z druhých a tretích miest je zaujímavý výkon J&T banky, ktorá nominovala produkt do kategórie Terminovaných vkladov a dosiahla druhé miesto, ČSOB, ktorá v konkurencii oveľa väčších bankových domov obsadila druhé miesto v hypotékach, poisťovňe Uniqa, ktorá iba tesne prehrala boj o prvé miesto v úrazovom poistení a Poštovej banky, ktorá v silnej konkurencii získala dve tretie miesta. Medzi spoločnosťami, ktoré nezískali prvé miesto, bola najúspešnejšia poisťovňa Generali Slovensko – s tromi druhými a dvomi tretími miestami.

„Zlatá Minca každoročne nadobúda na vážnosti a stáva sa príjemnou tradíciou“, hovorí členka poroty a vedúca produktového manažmentu OVB Allfinanz Slovensko Marta Kľocová. „Tak ako je Michelinova hviezda najvyšším ocenením kvality reštaurácie, aj zisk Zlatej mince bude pre finančnú inštitúciu najlepšou vizitkou a puncom kvality v očiach jej klientov.

Za kľúčové však považujem prvotné poslanie ankety Zlatej Mince – poskytnúť klientom jednoduchú orientáciu vo finačných produktoch na základe ich hodnotenia odborníkmi.“

Viac na www.zlataminca.sk

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 080
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 750
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 159
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 222
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 202
  6. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 151
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 038
  8. Kam smerujú peniaze bohatých? 2 950
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týchto 5 beauty trendov musíte vyskúšať


INZERCIA 4 h

Magazín Leto v Rakúsku 2025 nájdete vložený v denníkoch SME a Korzár už dnes.


INZERCIA 21. máj

Vychováva mladé talenty a učí ich disciplíne.


INZERCIA 20. máj

Zistite, ako sa buduje pracovné prostredie, v ktorom nemajú predsudky miesto.


INZERCIA 20. máj
SkryťZatvoriť reklamu