INZERCIA

Zlatá minca 2011

V utorok 22. novembra 2011 boli v historických priestoroch Národnej rady SR slávnostne vyhlásené výsledky Zlatej mince 2011.

V utorok 22. novembra 2011 boli v historických priestoroch Národnej rady SR slávnostne vyhlásené výsledky Zlatej mince 2011. V porovnaní s minulým ročníkom sa tento rok zúžil počet kategórií v hlasovaní odbornej poroty, vznikla nová kategória hlasovania verejnosti a kategória OBJAV roka bola vyhlásená za rok 2010 aj za rok 2011.

Cieľom aktuálneho ročníka bolo Zlatú mincu „zoštíhliť“. Nesúťažilo sa v kategóriách fondov, leasingu, nákupu na splátky ani platobných kariet, boli však zachované všetky podstatné kategórie bánk a poisťovní.

Víťazstvo zaznamenali Allianz – Slovenská poisťovňa, VÚB, Zuno Bank, Wüstenrot poisťovňa, Union, Tatra banka, AXA, Dôvera, Privatbanka a Prvá stavebná sporiteľňa.

Allianz – Slovenská poisťovňa je so šiestimi prvými miestami najúspešnejšou poisťovňou, VÚB s tromi víťazstvami najúspešnejšou bankou. Dve víťazstvá zaznamenala Zuno bank, ktorú možno v Zlatej minci označiť za „nováčika roka“. Ostatné finančné spoločnosti majú po jednom víťazstve.

V hlasovaní verejnosti získal najviac hlasov (497) produkt mKonto spoločnosti mBank, z produktov poisťovní získal najviac hlasov (89) produkt Životné poistenie ING Smart spoločnosti ING Životná poisťovňa.

Novinkou v hlasovaní verejnosti bola možnosť označiť najústretovejšiu banku alebo poisťovňu. „Hoci išlo o nepovinnú kolónku v hodnotení finančných inštitúcií, vyplnilo ju až 95 percent všetkých hlasujúcich.“ hovorí organizátor súťaže Zlatá minca Jiří Ščobák. „Veril som, že verejnosť je tým najpovolanejším, kto by mal hodnotiť komunikáciu a prístup pracovníkov vo finančníctve.“ Ocenenie „Ústretová banka“ si tak odniesla spoločnosť Slovenská sporiteľňa, ocenenie „Ústretová poisťovňa“ spoločnosť Allinaz – Slovenská poisťovňa. Celkovo bolo zaregistrovaných 7 235 hlasov.

V minulosti sa v kategórii OBJAV roka rozhodovalo vždy za predchádzajúci rok. Od tohto roka bude  hlasovanie prebiehať za aktuálny rok, do ktorého sa budú pripočítavať posledné dva mesiace predchádzajúceho roka.

Odborná porota preto hlasovala za OBJAV roka dvakrát. Najskôr za OBJAV roka 2010, a potom za produkty dodané na trh od 1.1. do 31.10 2011.

Ocenenie objav roka 2010 získal Aegon Slovensko s produktom Dom Komplet, Allianz – Slovenská poisťovňa s produktom Kapitálové životné poistenie pre deti Farbička a Generali Slovensko poisťovňa s produktom SLNEČNICA+.

Ocenenie OBJAV roka 2011 získala ING Životná poisťovňa s produktom Životné poistenie ING Smart, VÚB s produktom Sporenie FLEXIviac, Uniqa s produktom Zdravie & Ochrana a Allianz - Slovenská poisťovňa s produktom MOJE AUTO.

Podrobnejšie k výsledkom hlasovania odbornej poroty Zlatá minca 2011 v jednotlivých kategóriách:

Siedme víťazstvo za sebou dosiahli tri spoločnosti. V kategórii Havarijné poistenie Allianz – Slovenská poisťovňa, v kategórii Doplnkové dôchodkové sporenie spoločnosť AXA a v kategórii Elektronické bankovníctvo Tatra banka. Po ročnej prestávke sa na stupeň víťazov vrátila Prvá stavebná sporiteľňa a Dôvera. Prvé miesto z minulého roka obhájili Wüstenrot poisťovňa, Union (v cestovnom poistení) a Privatbanka.

Z druhých a tretích miest je zaujímavý výkon J&T banky, ktorá nominovala produkt do kategórie Terminovaných vkladov a dosiahla druhé miesto, ČSOB, ktorá v konkurencii oveľa väčších bankových domov obsadila druhé miesto v hypotékach, poisťovňe Uniqa, ktorá iba tesne prehrala boj o prvé miesto v úrazovom poistení a Poštovej banky, ktorá v silnej konkurencii získala dve tretie miesta. Medzi spoločnosťami, ktoré nezískali prvé miesto, bola najúspešnejšia poisťovňa Generali Slovensko – s tromi druhými a dvomi tretími miestami.

„Zlatá Minca každoročne nadobúda na vážnosti a stáva sa príjemnou tradíciou“, hovorí členka poroty a vedúca produktového manažmentu OVB Allfinanz Slovensko Marta Kľocová. „Tak ako je Michelinova hviezda najvyšším ocenením kvality reštaurácie, aj zisk Zlatej mince bude pre finančnú inštitúciu najlepšou vizitkou a puncom kvality v očiach jej klientov.

Za kľúčové však považujem prvotné poslanie ankety Zlatej Mince – poskytnúť klientom jednoduchú orientáciu vo finačných produktoch na základe ich hodnotenia odborníkmi.“

Viac na www.zlataminca.sk

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Atos a Google Cloud nadviazali globálne partnerstvo

Podnikom vďaka tomu poskytnú bezpečný hybridný cloud, riešenia pre spoluprácu i strojové učenie

Tlačové správy

Košice majú svoju prvú Kozlovnu s najdlhším výčapom

Majestátna socha kozla pozerajúceho sa na všetkých naokolo, kovový reliéf s kopýtkami na stenách či jeden z najdlhších výčapov.

Tlačové správy

V špeciálnom kole sú vyčlenené 4 milióny € pre kotly a čerpadlá

Ak chcete príspevok z projektu Zelená domácnostiam, o poukážku žiadajte v máji.

Tlačové správy

NBS od leta opäť sprísňuje hypotéky. Viete čo vás čaká?

Od 1. júla 2018 sa opäť sprísňujú pravidlá hypoték. Ak ste doteraz váhali, či kúpiť nehnuteľnosť, rozhodnite sa čím skôr.