INZERCIA

Podnikanie na Slovensku v energetike

Bratislava 2. januára (TASR-OTS) - V týchto dňoch prebieha na Slovensku veľká antikampaň, proti novým, lacnejším dodávateľom elektriny a plynu. V médiách vychádzajú články ako – "Noví ...

Bratislava 2. januára (TASR-OTS) - V týchto dňoch prebieha na Slovensku veľká antikampaň, proti novým, lacnejším dodávateľom elektriny a plynu. V médiách vychádzajú články ako – "Noví dodávatelia sú zlí, nenechajte sa oklamať, nepodpisujte, dávajte si pozor a podobne". Všetko za účelom - odberateľ ty sa v tom nevyznáš, platil si nám aj doteraz, plať aj ďalej. Týka sa to priamo aj našej spoločnosti BCF, s.r.o.


Chceme v prvom rade všetkých ubezpečiť, že naša spoločnosť jedná s každým potenciálnym odberateľom férovo. Všetko vysvetlíme, spravíme cenovú kalkuláciu a dáme odberateľovi čas, aby sa v kľude vedel rozhodnúť správne - pre zmenu dodávateľa. Povie si dosť, ste drahí a ja už nebudem podporovať pôvodných drahých dodávateľov. Zmení dodávateľa. Ale pozor, nie je to také jednoduché. Pôvodný dodávateľ, či už je to dcéra SSE, ZSE alebo VSE robí všetko preto, aby sa to nepodarilo. A dokonca nastáva situácia, že sa falšujú dátumy na objednávkach, nie sú podpísané žiadne zmluvy, odberatelia sú atakovaní opakovanými výhražnými telefonátmi v štýle: ak odídeš, zaplatíš sankcie, pokuty. Poprípade: alternatívny dodávateľ je podvodník, bez histórie, bez veľkej operatívy ľudí,... tieto praktiky nemajú nič spoločné s etickým kódexom, ktorým sa naša spoločnosť riadi a takisto nič spoločné s férovou a spravodlivou obchodnou súťažou.


Príklad zo stredného Slovenska. Odmietli nám "prepísať" zákazníka. Dôvod. Existujúca zmluva. Zákazník spolu s nami podal reklamáciu písomne. Nič sa nedialo, žiadna odpoveď. Osobne sa zástupcovia zákazníka spoločnosti BCF , s.r.o., snažili skontaktovať s kompetentnými pracovníkmi. Trvalo to týždeň a výsledok? Odmietli s nami komunikovať, a to aj napriek tomu, že sú obvinení z falšovania dátumov, neexistujúcej podpísanej zmluvy. Tieto kroky majú iba jeden cieľ: naťahovať čas dovtedy, kým zákazník už zmenu dodávateľa zrealizovať nevie (podľa platnej legislatívy), a teda ostáva u súčasného (oveľa drahšieho) dodávateľa.


Možno konštatovať, že aroganciou a neschopnosťou pôvodných dodávateľov nám uľahčujú prácu, aj keď nám to prinesie ovocie až v budúcich obdobiach dodávok, nakoľko vo veľa prípadoch si takto nekalými praktikami odberateľa na najbližšie obdobie udržia. Je to tak, ale máme za to, že si to začnú uvedomovať až po viacerých súdnych prehrách.


Liberalizácia je pekná vec, konkurencia je tvrdá, ale mala by byť férová a malo by platiť heslo – Náš zákazník, náš pán. My v spoločnosti BCF, s.r.o., sa o to snažíme a budeme naďalej bojovať proti monopolným praktikám pôvodných dodávateľov v mene a hlavne ku prospechu odberateľov.


Ing. Štrba Miroslav, riaditeľ spoločnosti


ji pop

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson

Millennials are the largest pool of potential employees, and the most attractive because of their high education level.

Tlačové správy

Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?

Známy šéfkuchár Vojto Artz prezradil, čo bude hýbať svetom gastronómie v roku 2018.

Tlačové správy

Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!

Nový projekt na Furči nerobí kompromisy medzi dostupnosťou a pokojným bývaním.

Tlačové správy

Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku

Miesto nerušeného oddychu, športového vyžitia a adrenalínových zážitkov. Aj také sú Tatry.