SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Podnikanie na Slovensku v energetike

Bratislava 2. januára (TASR-OTS) - V týchto dňoch prebieha na Slovensku veľká antikampaň, proti novým, lacnejším dodávateľom elektriny a plynu. V médiách vychádzajú články ako – "Noví ...

Bratislava 2. januára (TASR-OTS) - V týchto dňoch prebieha na Slovensku veľká antikampaň, proti novým, lacnejším dodávateľom elektriny a plynu. V médiách vychádzajú články ako – "Noví dodávatelia sú zlí, nenechajte sa oklamať, nepodpisujte, dávajte si pozor a podobne". Všetko za účelom - odberateľ ty sa v tom nevyznáš, platil si nám aj doteraz, plať aj ďalej. Týka sa to priamo aj našej spoločnosti BCF, s.r.o.


Chceme v prvom rade všetkých ubezpečiť, že naša spoločnosť jedná s každým potenciálnym odberateľom férovo. Všetko vysvetlíme, spravíme cenovú kalkuláciu a dáme odberateľovi čas, aby sa v kľude vedel rozhodnúť správne - pre zmenu dodávateľa. Povie si dosť, ste drahí a ja už nebudem podporovať pôvodných drahých dodávateľov. Zmení dodávateľa. Ale pozor, nie je to také jednoduché. Pôvodný dodávateľ, či už je to dcéra SSE, ZSE alebo VSE robí všetko preto, aby sa to nepodarilo. A dokonca nastáva situácia, že sa falšujú dátumy na objednávkach, nie sú podpísané žiadne zmluvy, odberatelia sú atakovaní opakovanými výhražnými telefonátmi v štýle: ak odídeš, zaplatíš sankcie, pokuty. Poprípade: alternatívny dodávateľ je podvodník, bez histórie, bez veľkej operatívy ľudí,... tieto praktiky nemajú nič spoločné s etickým kódexom, ktorým sa naša spoločnosť riadi a takisto nič spoločné s férovou a spravodlivou obchodnou súťažou.


Príklad zo stredného Slovenska. Odmietli nám "prepísať" zákazníka. Dôvod. Existujúca zmluva. Zákazník spolu s nami podal reklamáciu písomne. Nič sa nedialo, žiadna odpoveď. Osobne sa zástupcovia zákazníka spoločnosti BCF , s.r.o., snažili skontaktovať s kompetentnými pracovníkmi. Trvalo to týždeň a výsledok? Odmietli s nami komunikovať, a to aj napriek tomu, že sú obvinení z falšovania dátumov, neexistujúcej podpísanej zmluvy. Tieto kroky majú iba jeden cieľ: naťahovať čas dovtedy, kým zákazník už zmenu dodávateľa zrealizovať nevie (podľa platnej legislatívy), a teda ostáva u súčasného (oveľa drahšieho) dodávateľa.


Možno konštatovať, že aroganciou a neschopnosťou pôvodných dodávateľov nám uľahčujú prácu, aj keď nám to prinesie ovocie až v budúcich obdobiach dodávok, nakoľko vo veľa prípadoch si takto nekalými praktikami odberateľa na najbližšie obdobie udržia. Je to tak, ale máme za to, že si to začnú uvedomovať až po viacerých súdnych prehrách.


Liberalizácia je pekná vec, konkurencia je tvrdá, ale mala by byť férová a malo by platiť heslo – Náš zákazník, náš pán. My v spoločnosti BCF, s.r.o., sa o to snažíme a budeme naďalej bojovať proti monopolným praktikám pôvodných dodávateľov v mene a hlavne ku prospechu odberateľov.


Ing. Štrba Miroslav, riaditeľ spoločnosti


ji pop

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností

Tesco si plne uvedomuje svoju zodpovednosť pri zásobovaní obyvateľov Slovenska potravinami.

Tlačové správy

Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?

Netradične ho oslávili v BILLA.

Tlačové správy

Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant

Grant vo výške 30 000 eur môžu vybrané subjekty získať vďaka charitatívnemu behu No Finish Line