INZERCIA

SME.sk vie osloviť najviac čitateľov slovenských autowebov

Webová skupina SME so základom v silnom a dôveryhodnom spravodajstve sa ukazuje ako lepšia základňa pre oslovenie čitateľov so vzťahom k autám a motorizmu

Webová skupina SME so základom v silnom a dôveryhodnom spravodajstve sa ukazuje ako lepšia základňa pre oslovenie čitateľov so vzťahom k autám a motorizmu

Autá ako vášeň, ale aj ako dopravný prostriedok - webové magazíny o autách pod značkou SME dokážu pritiahnuť jednu, aj druhú skupinu motoristov. Vďaka tomu má SME na www.auto.sme.sk a www.natankuj.sme.sk zďaleka najviac reálnych užívateľov spomedzi webov o autách na Slovensku. Webové magazíny SME o autách mali v novembri 272 tisíc reálnych užívateľov, čo je 46-percentný náskok pred najbližším konkurentom. Podľa odhadovaných výsledkov si weby čísla udržia aj v decembri. Týchto vyše štvrť milióna užívateľov zobrazilo v novembri 3 milióny a v decembri 2,7 milióna stránok s logom www.auto.sme.sk a www.natankuj.sme.sk. A to napriek sviatkom.Najbližší konkurent zo skupiny Azet dokázal vygenerovať v novembri 186 tisíc reálnych užívateľov a v decembri podľa odhadov 191 tisíc užívateľov. Užívatelia webového magazínu o autách Azetu zobrazili v novembri aj v decembri asi 1,3 milióna stránok. Nielen počet, ale aj kvalita návštev na webových magazínoch o autách SME exceluje. Zatiaľ čo na www.auto.sme.sk alebo www.natankuj.sk užívatelia v novembri trávili 4 a v decembri 3,5 minúty, žiadny z top 5 automagazínov sa nedostal s dĺžkou návštevy výrazne nad 2,5 minúty. Najbližší konkurent zo skupiny Azet vedel v posledných dvoch mesiacoch roka zaujať užívateľov len na 1,5 minúty, výrazne najmenej z piatich najnavštevovanejších značiek v segmente. Webová skupina SME so základom v silnom a dôveryhodnom spravodajstve sa ukazuje ako lepšia základňa pre oslovenie čitateľov so vzťahom k autám a motorizmu. V cieľovej skupine dospelých mužov do 50 rokov s vyšším príjmom a vzdelaním mali automagazíny SME v novembri ako poslednom ukončenom mesiaci oficiálneho auditu cez 123 tisíc reálnych užívateľov, pričom magazín o autách Azetu oslovil len približne polovicu - cez 67 tisíc.

Reálni užívatelia webových magazínov o autách

 SMEAzetCentrum HoldingsPravdaZoznam
november275589180 99211146412741984008
december270183191 67212002510826682337
Zdroj dát: RU za november, RU est za december 2011 podľa AIM Monitor (Poskytuje iAB Slovakia). RU Est (estimated) sú predbežným výpočtom RU, ktorý sa definitívne uzatvára na konci nasledujúceho mesiaca.SME - Auto.Sme.sk a Natankuj.sk, Azet - Automoto.sk, Centrum Holdings - AutoMix, Pravda - Auto.Pravda.sk, Zoznam - Autoviny“Cieľová skupina dospelých mužov s vyšším príjmom a vzdelaním” odkazuje na skupiny ABC národnej socioekonomickej klasifikácie.Petit Press, a. s.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu

Z väčších rozmerov a dlhšieho rázvoru modelu Allspace ťaží celá posádka a aj batožinový priestor.

Tlačové správy

3 pravidlá pre lepší dôchodok

Tretina našich dôchodcov má penziu od 305 do 410 €. Ak sa obávate, či vám taký dôchodok bude stačiť, nespoliehajte sa len na štát.

Tlačové správy

Moskva alebo Petrohrad?

Nezameniteľná atmosféra a lákavé atrakcie. Ktoré mesto zláka na spoznávanie vás?

Tlačové správy

Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?

Väčšina motoristov si nekupuje úplne nové autá, ale rozhodne sa pre lacnejšie, už jazdené vozidlá