SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Union poisťovňa ocenila online partnerov roka 2011

Najúspešnejšími online partnermi Union poisťovne za rok 2011 sú Superpoistenie.sk, Netfinancie.sk a Rychlepoistenie.sk.

Bratislava, 20.1.2012 – Union poisťovňa, a.s., člen medzinárodnej poisťovacej skupiny Achmea B. V., dňa 19. januára 2012 ocenila najúspešnejších online sprostredkovateľov poistenia za rok 2011. Union online partnerom roka 2011 sa stal portál Superpoistenie.sk, nasledovaný portálmi Netfinancie.sk a Rychlepoistenie.sk. Laureátom špeciálnej ceny Najdynamickejší online partner roka 2011 sa stal portál Netfinancie.sk. Union poisťovňa ocenila svojich online partnerov na základe celkového nového predpísaného ročného poistného zo zmlúv uzatvorených v kalendárnom roku 2011 v prospech Union poisťovne.

Absolútnym víťazom a najúspešnejším online partnerom Union poisťovne v roku 2011 sa stala spoločnosť Superpoistenie s.r.o., člen skupiny INSIA, ktorá prevádzkuje portál porovnávajúci poistné produkty www.superpoistenie.sk. Druhá priečka v rámci ocenenia Union online partner roka 2011 patrí spoločnosti Netfinancie s.r.o, ktorá ponúka porovnanie poistných produktov s možnosťou ich uzatvorenia cez internet na portáli www.netfinancie.sk. Na treťom mieste sa umiestnila spoločnosť Novera Slovensko s.r.o., člen siete INSIA, prevádzkujúca portál www.rychlepoistenie.sk. Spoločnosť Netfinancie získala aj ocenenie „Najdynamickejší partner roka 2011“. Toto špeciálne ocenenie bolo udelené partnerovi, ktorý v uplynulom roku dosiahol najväčší percentuálny nárast v objeme poistného zo zmlúv uzavretých cez internet v prospech Union poisťovne v porovnaní s predchádzajúcim kalendárnym rokom.

Uplynulý rok bol pre Union poisťovňu úspešný nielen v oblasti predaja poistenia cez internet. Pri príležitosti 20. výročia pôsobenia Unionu na slovenskom trhu a zároveň 10. výročia od spustenia nášho online cestovného poistenia sme sa rozhodli poďakovať našim online sprostredkovateľom za spoluprácu tým, že sme ocenili tých najlepších. Online partneri sa v roku 2011 podieľali na celkovom predaji online poistenia pre Union až 22 %-ami,“ hovorí Marek Kopča, manažér odboru priameho predaja poisťovne Union.

Union poisťovňa spolupracuje s viac ako online 100 partnermi na Slovensku a v Českej republike. V rámci spolupráce ponúka prostredníctvom online partnerov produkty cestovného poistenia, povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie motorových vozidiel.

Trend elektronického predaja poistenia v Union poisťovni každoročne rastie. Kým v minulosti si poistenie klienti uzatvárali prevažne na kamenných pobočkách, v ostatných rokoch výrazne narástol počet tých, ktorí sa poistili cez internet alebo využili možnosť poistenia cez SMS. „V roku 2011 počet poistných zmlúv poistenia uzatvoreného online v Union poisťovni medziročne vzrástol o 16%. SMS poisteniu sa darilo ešte lepšie: medziročný nárast bol až 33%-ný“, uvádza Marek Kopča.

Podľa posledných výsledkov prieskumu, online poistenie si v Union poisťovni v roku 2011 uzavrelo viac žien ako mužov, prevažne z Bratislavského kraja. Najviac zmlúv online poistenia si v roku 2011 uzavreli ľudia vo veku 26-35 rokov, ďalej približne rovnako veľa ľudí vo veku 18-25 rokov a 36-45 rokov.

Fotografická príloha: Najúspešnejší online partner roka 2011 poisťovne Union
Zľava: Ing. Peter Polakovič, riaditeľ sekcie obchodu a marketingu a člen predstavenstva poisťovne Union, Ing. Marek Dudáš, konateľ spoločnosti Superpoistenie s.r.o., a Mgr. Marek Kopča, manažér odboru priameho predaja poisťovne Union

Zdroj: www.union.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 7 838
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 257
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 061
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 778
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 647
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 824
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 178
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 596
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 16m

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 8 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu