INZERCIA

Dokedy budeme odolávať kórejským autám?

Nový model Hyundai i30 určuje smer a kombinuje hodnoty značky s najmodernejšou technológiou.

Nový model Hyundai i30 určuje smer a kombinuje hodnoty značky s najmodernejšou technológiou.

Odvaha, vynaliezavosť a invencia

Zrod  automobilky Hyundai siaha do roku 1915 v malej dedinke v podhorskej oblasti v Kórei, v rodine chudobného dedinčana s ôsmimi deťmi. Azda nikomu by nenapadlo, že chlapec zo zabudnutej kórejskej dediny,  najstarší syn chudobného farmára menom Chung Ju-Yung,  založí a vybuduje skupinu Hyundai, ktorá patrí k najväčším svetovým výrobcom automobilov na svete. Zakladateľ spoločnosti Hyundai od útleho veku pochopil že tvrdá práca, poctivosť a odvaha  dajú jeho snom o automobile budúcnosti krídla. Sen a vízia - stať sa veľkým podnikateľom - sa Chung Ju-Yungovi splnil, skupina Hyundai dnes patrí k najpokrokovejším automobilkám na svete.

Tradícia pretrváva

Za úspechmi stoja najmä ľudia. Už zakladateľ spoločnosti vedel, že značka Hyundai by nemohla dosiahnuť vynikajúce výsledky bez odborníkov a špičkových pracovníkov. Presadzoval zásadu úzkeho prepojenia manažmentu so zamestnancami. Sám išiel príkladom a nehanbil sa za nimi zájsť na pracovisko alebo s nimi jesť v bufete. Žiadny manažér sa podľa neho nesmel povyšovať nad radových pracovníkov. Osobne tiež kontroloval realizáciu významných objednávok, perfektne poznal situáciu vo firmách a mohol tak fundovane rozhodovať. S týmito  princípmi sa stotožnil aj Jozef Mizerák, spolumajiteľ spoločnosti MOTOR HOUSE s.r.o., ktorá je oficiálnym predajcom značky Hyunadi na Slovensku už 15 rokov. Svoje pobočky má sieť MOTOR HOUSE s.r.o. v Prievidzi a Topolčanoch.

„Naše motto „SPLNENÝ SEN NA KOLESÁCH“ nie je len fráza, snažíme sa ho premieňať na skutočnosť. Kvalitou našej práce a ľudským prístupom vychádzame v ústrety našim zákazníkom, ktorých si chceme nielen získať, no aj ďalej udržať,“ hovorí spoluzakladateľ spoločnosti Jozef Mizerák a zároveň dodáva: „Zatiaľ má naša snaha odozvu v tom, že každoročne evidujeme nárast klientely, čo nás teší, no aj zaväzuje k udržaniu vysokého štandardu.“

Hyundai určuje smer

V súčasnosti prichádza do predaja nový model značky Hyundai, ktorý stelesňuje všetky hodnoty značky s najmodernejšou technológiou Hyudai. „Nová trieda i30 nadväzuje na nepopierateľné úspechy svojho predchodcu, nesie so sebou modernú techniku Hyundai a ambície udávať smer,“ hovorí Branislav Krasula, predajca značky Hyundai v spoločnosti MOTOR HOUSE v Topoľčanoch.

Nový Hyundai i30 je dlhší, širší a nižší. Vďaka tomu karoséria pôsobí opticky športovejšie. Model i30 v novej generácii je najnovším výrazom dizajnového étosu ‘fluidic sculpture’ značky Hyundai. Táto vizuálna filozofia využíva plynúce línie inšpirované prírodou a modernou architektúrou na vytvorenie výraznej trojrozmernej prezentácie modelov Hyundai. Vyhotovenie kabíny a vybavenie modelu je inšpirované strednou triedou i40. „Cena modelu i30 začína od 11 990 eur, pričom zákazník za investované prostriedky získa už v štandarde bohatú výbavu, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, autorádio s RDS a CD-prehrávačom kompatibilným s formátom MP3, šesť reproduktorov, vstupy Aux a USB, ako aj palubný počítač, ABS, ESP, asistent pre rozjazd do kopca. Navyše momentálne ponúkame klientom zaujímavé možnosti financovania,“ hovorí Branislav Krasula. 

Na výber máte šesť motorov, tri benzínové a tri naftové, s výkonmi od 66kw (90 koní ) až do 95kw (135 k ). Ako dôkaz dôvery v nový model automobilky, predovšetkým jeho dlhú životnosť a kvalitu, poskytuje Hyundai a zároveň oficiálny predajca spoločnosť MOTOR HOUSE s.r.o. v Bojniciach program záruk a výhod až na obdobie päť rokov bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov, päťročnú cestnú a asistenčnú službu a päť rokov zvýhodnených prehliadok technického stavu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku

Miesto nerušeného oddychu, športového vyžitia a adrenalínových zážitkov. Aj také sú Tatry.

Tlačové správy

Alarica – new business project in the market of shoes

The difference of the Alarica platform from the other marketplaces is it’s narrow specialization and payment policy.

Tlačové správy

Ako jazdiť na snehu alebo ľade?

Základom je menej otáčok a brzdiť ešte pred zákrutou.

Tlačové správy

Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?

Pomôžeme vám rozhodnúť sa, ktorú destináciu na pobreží Egejského mora si vybrať.