Od spustenia koncom mája 2011 sa systém tlacovespravy.sme.sk vyprofiloval ako centrála pre zverejňovanie PR článkov na weboch Sme.sk. Medzi najvýznamnejšie benefity služby, ktorú oceňujú samotní zadávatelia, patrí vďaka umiestneniu správ na silnom spravodajskom portáli Sme.sk zlepšenie ich pozície vo vyhľadávači Google.
Ako efektívny a intuitívny nástroj na prípravu a zverejnenie svojich tlačových správ ho využívajú nielen ľudia z prostredia public relations veľkých spoločností, ale i majitelia menších firiem.
K registrovaným zadávateľom, ktorí systém využívajú pravidelne, patria banky, poisťovne, firmy z oblasti telekomunikácií, rýchloobrátkového tovaru, cestovného ruchu, realitné kancelárie, eshopy, ale aj tlačová kancelária.
Celoročný prístup do systému umožňujúci zverejniť na tlacovespravy.sme.sk neobmedzené množstvo správ a pr článkov za jednu cenu si dosiaľ aktivovali viac ako dve desiatky klientov; ďalšie desiatky zákazníkov využívajú jednorazové zverejnenie svojich pr článkov na tlacovespravy.sme.sk, ale aj v iných častiach servera Sme.sk.
Za uplynulé dvanásťmesačné obdobie presiahol počet unikátnych návštevníkov služby tlacovespravy.sme.sk 440 tisíc a počet prečítaní správ (PV) prevýšil jeden milión. Celkový počet správ zverejnených v 18-tich tematických rubrikách služby presiahol tisíc. Podľa AIM monitora bol v apríli tohto roka mesačný počet reálnych užívateľov služby (RU) 78 tisíc, týždenný priemer RU presiahol 20 tisíc; a denne Tlačové správy číta viac ako tritisíc ľudí.
Pre slovenských čitateľov Tlačových správ je charakteristické vyššie vzdelanie a nadpriemerný socioekonomický status - takmer 36% percent ich má vysokoškolské alebo vyššie odborné vzdelanie (priemerný slovenský užívateľ internetu 15,5%); a viac ako 74% užívateľov je z najbonitnejších socioekonomických skupín A,B,C (priemerný slovenský užívateľ internetu 50%).
Rastie aj podiel užívateľov používajúcich mobilné zariadenia, najmä operačné systémy Android a IOS (zariadenia Ipad, Iphone), keď podľa AIM monitora v marci dosiahol 5%.
Centrála pre zverejňovanie PR článkov na weboch Sme.sk ponúka štyri základné úrovne služieb:
- zverejnenie jedného pr článku v tematicky najbližšej rubrike servera tlacovespravy.sme.sk (neobmedzený čas zverejnenia, cena 120 € bez dph; pre objednávky prijaté do 31.5.2012 platí zvýhodnená cena 100 € bez dph) ;
- možnosť avizovať titulok správy, resp. pr článku v spravodajstve na Sme.sk, cena od 50 € bez dph na 24 hodín;
- zverejnenie jedného pr článku vo vybranej rubrike servera Sme.sk (napríklad na Hlavnej stránke Sme.sk), cena od 400 € bez dph na 24 hodín;
- neobmedzené množstvo správ a pr článkov počas 12-tich mesiacov (celoročný prístup do systému tlacovespravy.sme.sk), cena 1000 € bez dph; pre objednávky prijaté do 31.5.2012 platí zvýhodnená cena 500 € bez dph).
Viac o produktoch služby Tlačové správy nájdete tu.
Otázky? Kontaktujte obchodné oddelenie Petit Press:
- internet@petitpress.sk
- 02/ 59 233 227
Zdroje dát: BBelements; AIMmonitor - IAB Slovakia, výskum sociodemografie návštevníkov internetu v Slovenskej republike, január - apríl 2012.
Viac článkov o tlačových správach na Sme.sk
Petit Press, a.s.