INZERCIA

Viac ako milión prečítaní tlačových správ na Sme.sk

Sekciu Tlačové správy servera Sme.sk počas prvého roka jej existencie navštívilo viac ako 440 tisíc návštevníkov. Počet zobrazení stránok s tlačovými správami(PV) prevýšil jeden milión.

Od spustenia koncom mája 2011 sa systém tlacovespravy.sme.sk vyprofiloval ako centrála pre zverejňovanie PR článkov na weboch Sme.sk. Medzi najvýznamnejšie benefity služby, ktorú oceňujú samotní zadávatelia, patrí  vďaka umiestneniu správ na silnom spravodajskom portáli Sme.sk zlepšenie ich pozície vo vyhľadávači Google.

Ako efektívny a intuitívny nástroj na prípravu a zverejnenie svojich tlačových správ ho využívajú nielen ľudia z prostredia public relations veľkých spoločností, ale i majitelia menších firiem.

K registrovaným zadávateľom, ktorí systém využívajú pravidelne, patria banky, poisťovne, firmy z oblasti telekomunikácií, rýchloobrátkového tovaru, cestovného ruchu, realitné kancelárie, eshopy, ale aj tlačová kancelária.

Celoročný prístup do systému umožňujúci zverejniť na tlacovespravy.sme.sk neobmedzené množstvo správ a pr článkov za jednu cenu si dosiaľ aktivovali viac ako dve desiatky klientov; ďalšie desiatky zákazníkov využívajú jednorazové zverejnenie svojich pr článkov na tlacovespravy.sme.sk, ale aj v iných častiach servera Sme.sk.

Za uplynulé dvanásťmesačné obdobie presiahol počet unikátnych návštevníkov služby  tlacovespravy.sme.sk 440 tisíc a počet prečítaní správ (PV) prevýšil jeden milión. Celkový počet správ zverejnených v 18-tich tematických rubrikách služby presiahol tisíc. Podľa AIM monitora bol v apríli tohto roka mesačný počet reálnych užívateľov služby (RU) 78 tisíc, týždenný priemer RU presiahol 20 tisíc; a denne Tlačové správy číta viac ako tritisíc ľudí.

Pre slovenských čitateľov Tlačových správ je charakteristické vyššie vzdelanie a nadpriemerný socioekonomický status - takmer 36% percent ich má vysokoškolské alebo vyššie odborné vzdelanie (priemerný slovenský užívateľ internetu 15,5%); a viac ako 74% užívateľov je z najbonitnejších socioekonomických skupín A,B,C (priemerný slovenský užívateľ internetu 50%).

Rastie aj podiel užívateľov používajúcich mobilné zariadenia, najmä operačné systémy Android a IOS (zariadenia Ipad, Iphone), keď podľa AIM monitora v marci dosiahol 5%.

Centrála pre zverejňovanie PR článkov na weboch Sme.sk ponúka štyri základné úrovne služieb:

 - zverejnenie jedného pr článku v tematicky najbližšej rubrike servera tlacovespravy.sme.sk (neobmedzený čas zverejnenia, cena 120 € bez dph; pre objednávky prijaté do 31.5.2012 platí zvýhodnená cena 100 € bez dph) ;

 - možnosť avizovať titulok správy, resp. pr článku v spravodajstve na Sme.sk, cena od 50 € bez dph na 24 hodín;

 - zverejnenie jedného pr článku vo vybranej rubrike servera Sme.sk (napríklad na Hlavnej stránke Sme.sk), cena od 400 € bez dph na 24 hodín;

 - neobmedzené množstvo správ a pr článkov počas 12-tich mesiacov (celoročný prístup do systému tlacovespravy.sme.sk), cena 1000 € bez dph; pre objednávky prijaté do 31.5.2012 platí zvýhodnená cena 500 € bez dph).

Viac o produktoch služby Tlačové správy nájdete tu.

Otázky? Kontaktujte obchodné oddelenie Petit Press: 

 

Zdroje dát: BBelements; AIMmonitor - IAB Slovakia, výskum sociodemografie návštevníkov internetu v Slovenskej republike, január - apríl 2012.
 

Viac článkov o tlačových správach na Sme.sk

 

Petit Press, a.s.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku

Ľudské telo sa v priebehu života vyvíja. Najväčšie zmeny sú viditeľné u detí, ktoré sa menia doslova každým dňom.

Tlačové správy

Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien

„Dnes je Magda šťastná. Podarilo sa jej rozviesť, žije v byte, ktorý je v jej výlučnom vlastníctve.

Tlačové správy

Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek

Vianočné trhy na námestí pred košickým Auparkom otvorí v sobotu 25. novembra známa slovenská poprocková skupina Vidiek.

Tlačové správy

Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky

Už ich dostanete dokonca aj v Kauflande.