SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Telekom pripravuje road movie v hollywoodskom štýle

Diváci z 11 krajín vrátane Slovenska budú mať možnosť stať sa súčasťou kreatívneho filmového tímu a zapojiť sa do každej oblasti výroby od obsadenia rolí až po výber lokalít a rekvizít.

Nový projekt skupiny Deutsche Telekom predstavuje jedinečnú príležitosť pre verejnosť zapojiť sa do výroby nového filmu Move On. Diváci, vrátane slovenských filmových fanúšikov, budú môcť ovplyvňovať jednotlivé súčasti filmu ako napr. lokality, mená postáv či hudbu. V neposlednom rade budú mať tiež možnosť získať rolu vo filme a zahrať si v ňom.

Pre každú zo zapojených krajín režisér Asger Leth vypracuje špecifickú skupinu zadaní, vďaka ktorým bude mať verejnosť možnosť zapojiť sa do celého kreatívneho procesu.

Slovenskí filmoví fanúšikovia, ktorí sa na príprave snímky budú chcieť podieľať, sa už teraz môžu zaregistrovať na stránke www.tvojfilm.sk. Získajú tu všetky potrebné informácie o projekte a zadaniach režiséra. Tie budú priebežne dopĺňané.

Nakrúcať sa bude aj na Slovensku, a to už počas tohto leta. Film by mal byť hotový do konca roka.

O scenár sa postaral nositeľ viacerých ocenení, scenárista Matt Greenhalgh (Control, Nowhere Boy). Hlavný hrdina cestuje po Európe a jeho poslaním je dopraviť tajomný strieborný kufrík na miesto určenia a za každú cenu zabrániť jeho poškodeniu.

„Veľmi sa teším, že do tohto kreatívneho projektu budeme môcť zapojiť také množstvo ľudí z rôznych krajín. Verím, že sa nám spoločne podarí vytvoriť niečo skutočne originálne. Som presvedčený, že ide o úplne novú kapitolu filmovej tvorby“, povedal režisér filmu Asger Leth.
Zatiaľ čo tradičný spôsob prezentácie značiek vo filmoch sa týka hlavne sponzoringu a umiestňovania produktov (product placement), projekt Move On posunie hranice doterajších možností interakcie so spotrebiteľmi opäť o kus ďalej.

„Move On je v podstate príbehom o živote na ceste a o poslaní jedného človeka, ktorým je byť stále v pohybe a zároveň vždy o krok vpred pred celým svetom. Naše partnerstvo s režisérom Asgerom Lethom je pre obe strany niečím unikátnym, či už z pohľadu technických potrieb a požiadaviek na komunikáciu spojených s produkciou takého filmu vo viacerých lokalitách, samotnej dejovej línie ako aj z pohľadu originálneho spôsobu zapojenia spotrebiteľov do tohto filmového dobrodružstva“, uviedol šéf marketingovej komunikácie Deutsche Telekomu Hans-Christian Schwingen.

Projektu sa zúčastňujú krajiny, v ktorých má Deutsche Telekom svoje zastúpenie, a to Albánsko, Bulharsko, Česká republika, Čierna Hora, Holandsko, Chorvátsko, Maďarsko, Macedónsko, Nemecko, Rakúsko a Slovensko.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 276
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 928
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 165
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 438
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 336
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 100
  7. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 2 696
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 2 553
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týchto 5 beauty trendov musíte vyskúšať


INZERCIA 15 h

Magazín Leto v Rakúsku 2025 nájdete vložený v denníkoch SME a Korzár už dnes.


INZERCIA 21. máj

Vychováva mladé talenty a učí ich disciplíne.


INZERCIA 20. máj

Zistite, ako sa buduje pracovné prostredie, v ktorom nemajú predsudky miesto.


INZERCIA 20. máj
SkryťZatvoriť reklamu