INZERCIA

Telekom pripravuje road movie v hollywoodskom štýle

Diváci z 11 krajín vrátane Slovenska budú mať možnosť stať sa súčasťou kreatívneho filmového tímu a zapojiť sa do každej oblasti výroby od obsadenia rolí až po výber lokalít a rekvizít.

Nový projekt skupiny Deutsche Telekom predstavuje jedinečnú príležitosť pre verejnosť zapojiť sa do výroby nového filmu Move On. Diváci, vrátane slovenských filmových fanúšikov, budú môcť ovplyvňovať jednotlivé súčasti filmu ako napr. lokality, mená postáv či hudbu. V neposlednom rade budú mať tiež možnosť získať rolu vo filme a zahrať si v ňom.

Pre každú zo zapojených krajín režisér Asger Leth vypracuje špecifickú skupinu zadaní, vďaka ktorým bude mať verejnosť možnosť zapojiť sa do celého kreatívneho procesu.

Slovenskí filmoví fanúšikovia, ktorí sa na príprave snímky budú chcieť podieľať, sa už teraz môžu zaregistrovať na stránke www.tvojfilm.sk. Získajú tu všetky potrebné informácie o projekte a zadaniach režiséra. Tie budú priebežne dopĺňané.

Nakrúcať sa bude aj na Slovensku, a to už počas tohto leta. Film by mal byť hotový do konca roka.

O scenár sa postaral nositeľ viacerých ocenení, scenárista Matt Greenhalgh (Control, Nowhere Boy). Hlavný hrdina cestuje po Európe a jeho poslaním je dopraviť tajomný strieborný kufrík na miesto určenia a za každú cenu zabrániť jeho poškodeniu.

„Veľmi sa teším, že do tohto kreatívneho projektu budeme môcť zapojiť také množstvo ľudí z rôznych krajín. Verím, že sa nám spoločne podarí vytvoriť niečo skutočne originálne. Som presvedčený, že ide o úplne novú kapitolu filmovej tvorby“, povedal režisér filmu Asger Leth.
Zatiaľ čo tradičný spôsob prezentácie značiek vo filmoch sa týka hlavne sponzoringu a umiestňovania produktov (product placement), projekt Move On posunie hranice doterajších možností interakcie so spotrebiteľmi opäť o kus ďalej.

„Move On je v podstate príbehom o živote na ceste a o poslaní jedného človeka, ktorým je byť stále v pohybe a zároveň vždy o krok vpred pred celým svetom. Naše partnerstvo s režisérom Asgerom Lethom je pre obe strany niečím unikátnym, či už z pohľadu technických potrieb a požiadaviek na komunikáciu spojených s produkciou takého filmu vo viacerých lokalitách, samotnej dejovej línie ako aj z pohľadu originálneho spôsobu zapojenia spotrebiteľov do tohto filmového dobrodružstva“, uviedol šéf marketingovej komunikácie Deutsche Telekomu Hans-Christian Schwingen.

Projektu sa zúčastňujú krajiny, v ktorých má Deutsche Telekom svoje zastúpenie, a to Albánsko, Bulharsko, Česká republika, Čierna Hora, Holandsko, Chorvátsko, Maďarsko, Macedónsko, Nemecko, Rakúsko a Slovensko.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku

Miesto nerušeného oddychu, športového vyžitia a adrenalínových zážitkov. Aj také sú Tatry.

Tlačové správy

Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€

Kúpou ročného predplatného ušetríte až 44% oproti týždennému za 1€.

Tlačové správy

Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke

Má vlastnú pekáreň a rozšírený sortiment farmárskych a bio výrobkov.

Tlačové správy

Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson

Millennials are the largest pool of potential employees, and the most attractive because of their high education level.