INZERCIA

Marek Feltl nastupuje na pozíciu generálneho riaditeľa (Retail Manager)...

Marek Feltl nastupuje na pozíciu generálneho riaditeľa (Retail Manager) pre IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko   Bratislava 29. mája (TASR-OTS) - Marek Feltl, v súčasnosti zástupca ...

Marek Feltl nastupuje na pozíciu generálneho riaditeľa (Retail Manager) pre IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko  





Bratislava 29. mája (TASR-OTS) - Marek Feltl, v súčasnosti zástupca generálneho riaditeľa IKEA Taliansko, bude od 1. júla 2012 vykonávať funkciu generálneho riaditeľa IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Aby zamestnanci IKEA dokázali zákazníkov naozaj počúvať a lepšie pochopili, ako ľudia v skutočnosti žijú a ako môže IKEA prispieť k zlepšeniu ich každodenného života, začne Marek Feltl svoje pôsobenie v novej funkcii tým, že pre svojich kolegov zorganizuje v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku najmenej 200 návštev domácností.





Marek Feltl nastúpil do spoločnosti IKEA v roku 1992 ako Logistics Manager pre IKEA Česká republika a od tej doby pracoval na rôznych pozíciách vrátane strategického riadenia (Business Navigation) pre východnú Európu vo Švédsku, manažéra obchodného domu IKEA v Prahe na Černom Moste a zástupcu generálneho riaditeľa IKEA pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko.





Vo svojej súčasnej funkcii zástupcu generálneho riaditeľa IKEA v Taliansku zodpovedá Marek Feltl za desať obchodných domov IKEA po celom Taliansku (s približne 3000 zamestnancami) a niekoľko funkcií a projektov na národnej úrovni, vrátane projektu "Leader in Life at Home" (Líder v domácom živote). Tento projekt sa zameriava na upevnenie znalostí o tom, ako ľudia žijú vo svojich domácnostiach, a vytváranie nových spôsobov, ako výrazne prispieť k naplneniu ľudských snov a prekonávaniu každodenných problémov pomocou šikovných riešení, ktoré IKEA ponúka.





V spoločnosti IKEA je Marek Feltl uznávaný pre svoje vynikajúce vodcovské schopnosti, zmysel pre obchod, praktický prístup so zameraním na konkrétne ciele a veľkú mieru pozornosti, ktorú venuje kolegom a zákazníkom.





"V našom regióne by som rád nadviazal na skvelé základy, ktoré sa tu v priebehu rokov podarilo vybudovať, vrátane vysoko rentabilných obchodných domov a personál s výrazným zameraním na zákazníka. Mojou hlavnou úlohou je zabezpečiť rast IKEA v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku, i s využitím svojich skúseností z Talianska. Budem sa snažiť dodať niektorým z našich obchodných aktivít viac emocionálnosti, spontánnosti a určité odľahčenie, aby boli pre našich zákazníkov skutočne inšpirujúce," hovorí Marek Feltl.





Podľa Marka Feltla existujú štyri významné predpoklady pre rast. Cenová dostupnosť a relevantnosť výrobkov a riešení IKEA, ktoré by mali zodpovedať potrebám a snom čo najväčšieho množstva ľudí. Vitalita obchodných domov IKEA a ich ponuky, aby zákazníci mali dôvod IKEA navštevovať a vždy tu našli niečo nové a inšpiratívne. Dostupnosť, t. z. skúmanie možností budovania nových obchodných domov a zavedenia internetového predaja "e-commerce". Budovanie značky IKEA a vnímanie IKEA ako dobrej spoločnosti, ktorá stojí na strane väčšiny ľudí a zaujíma významné postavenie v otázkach ochrany životného prostredia a sociálnej problematiky.   "Jediným spôsobom, ako možno dosiahnuť rast, je viesť celú organizáciu k tomu, aby sme pri každej svojej činnosti mysleli v prvom rade na existujúcich i potenciálnych zákazníkov," uzatvára Marek Feltl.   Marek Feltl je ženatý, má dve dospelé deti a okrem cestovania a oddychu pri práci na záhrade sa s nadšením venuje in-line korčuľovaniu.





O IKEA Spoločnosť IKEA so švédskymi koreňmi, zaoberajúcu sa predajom bytového zariadenia, založil v roku 1943 Ingvar Kamprad. Víziou IKEA je "vytvárať lepší každodenný život pre mnohých ľudí". Obchodnou myšlienkou je ponúkať široký sortiment funkčného bytového zariadenia s dobrým dizajnom a za nízke ceny, aby si ho mohlo dovoliť čo najviac ľudí. IKEA má 335 obchodných domov v 40 krajinách/teritóriách, pričom 40 obchodných domov je spravovaných formou frančízy mimo IKEA Group. Obchodné domy IKEA Group privítali minulý rok dohromady 655 miliónov návštevníkov. Viac informácií nájdete na www.IKEA.sk.





Kontakt: Jana Hrubcová IKEA Bratislava, s.r.o. tel: +421 248 226 102 e-mail: jana.hrubcova@ikea.com www.IKEA.sk





Zuzana Blažejová Bílý Medvěd Public Relations tel: +420 739 424 174 e-mail: zuzana.blazejova@bmpr.cz www.bmpr.cz







lt pop





Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Moskva alebo Petrohrad?

Nezameniteľná atmosféra a lákavé atrakcie. Ktoré mesto zláka na spoznávanie vás?

Tlačové správy

Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?

Väčšina motoristov si nekupuje úplne nové autá, ale rozhodne sa pre lacnejšie, už jazdené vozidlá

Tlačové správy

Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni

Krátko po otvorení formátu KOCKA mini v Prešove otvára slovenská investičná skupina M-MARKET obchodné centrum aj v Starej Ľubovni.

Tlačové správy

Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu

HB Reavis, medzinárodný developer slovenského pôvodu, predstavuje svoj najnovší viacúčelový komplex Stanica Nivy na veľtrhu MAPIC.