SME

Magio pláž je už otvorená – a tentoraz v olympijskom duchu!

Pravý breh Dunaja na Tyršovom nábreží bude od 31. 5. do 9. 9. rajom pre všetkých, ktorí milujú relax, aktívny oddych, šport a zábavu.

Dňa 31. mája 2012 krátko popoludní slávnostne otvorili populárnu Magio pláž generálny riaditeľ a predseda predstavenstva spoločnosti Slovak Telekom Miroslav Majoroš, primátor Bratislavy Milan Ftáčnik a prezident Slovenského olympijského výboru František Chmelár, ktorých na Magio pláž priviezol legendárny čierny londýnsky taxík. Na otvorení bola prítomná aj olympijská medailistka a majsterka sveta i Európy v plávaní Martina Moravcová. Tohtoročná Magio pláž úzko spolupracuje so Slovenským olympijským výborom a dnešným dňom sa stáva na Slovensku jedinou oficiálnou fanzónou olympijských hier v Londýne.

Aj tento rok je Magio pláž logicky členená na oddychovú a športovú zónu, priestor pre deti, priestor pre občerstvenie, zábavu a ďalšie aktivity. Pre návštevníkov, počet ktorých každoročne rastie, je k dispozícii 400 plážových lehátok a 680 miest na sedenie v dvoch plážových baroch, ktoré ponúkajú množstvo nápojov, jedál na grile a šalátov. Návštevníci tu nájdu aj Magio čitáreň ponúkajúcu pohodlné kreslá a hojdacie siete v tieni stromov. Najväčšou novinkou tohtoročnej pláže je architektúra hlavnej terasy a Magio baru, ktorý sa rozrástol o vyhliadkovú terasu, vďaka ktorej Magio pláž poskytne ešte veľkolepejší výhľad na Bratislavu.

Nadšenci plážového športu tu opäť nájdu dve ihriská na plážový volejbal, jedno multifunkčné ihrisko na plážový futbal a volejbal, ale tiež priestor na novú hru Disc golf, minifutbal, stolný tenis, bedminton, pétangue, šípky, stolný futbal a air hockey. Novinkou je spinning zóna na piesku, ktorú prináša partner MasterCard. Skvelým benefitom od spoločnosti MasterCard je aj zľava 10% na drinky pre všetkých držiteľov bratislavskej mestskej karty.

Magio pláž opäť myslí aj na rodiny s deťmi, pre ktoré sa snaží vytvoriť ideálne miesto na trávenie letných dní. Deti sa môžu tešiť na pieskový raj, detské ihrisko pre deti do 12 rokov, trampolínu, detské športové potreby a detskú toboganovú zónu „Bližšie k vode“, ktorú vybudoval hlavný partner pláže Slovenská sporiteľňa. Slovenská sporiteľňa okrem toho priniesla aj futbalovú zónu „Bližšie k zábave“ a bankomat. Ďalší partner, Západoslovenská energetika, vytvorila detskú zónu, v ktorej deti nájdu zábavné domčeky na hranie.

Počas leta nebude na Magio pláži chýbať bohatý program plný rozmanitých aktivít. Medzi pravidelné podujatia patria už tradične bezplatné lekcie angličtiny s jazykovou školou The Bridge, Knižný kolotoč s Mestskou knižnicou Petržalka, sobotné cvičenia s Body Energy Club, alebo cestovateľský klub s cestovnou agentúrou BUBO. Na pláž sa môžu opätovne tešiť aj milovníci dobrých filmov, Zlatý Bažant totiž v termíne od 17. 7. do 18. 8. prinesie na pláž priamo pod holé nebo svoje známe letné kino Bažant Kinematograf.

Keďže Magio pláž úzko spolupracuje so Slovenským olympijským výborom a predstavuje jediný oficiálny priestor pre fanúšikov olympiády na Slovensku, jej ďalšie aktivity budú tento rok súvisieť práve s očakávanou olympiádou v Londýne. Cez víkend od 8. júna do 10. júna sa bude na pláži súťažiť o balíček vstupeniek na olympiádu, 22. júna sa tu pod záštitou Slovenského olympijského výboru uskutoční zapálenie olympijského ohňa a 10. júla sa na pláži uskutoční autogramiáda Slovenského olympijského tímu.

Bohatý program je pripravený už deň po otvorení pláže ku Dňu detí. Od 10.00 do 20.00 hod. si tu budú môcť naši najmenší zahrať rozličné zábavné súťaže a hry, učiť sa tancovať, skúsiť si lukostreľbu, naberať skautskú prax, stavať hrady z piesku atď., a to všetko vďaka spolupráci s Radou mládeže Slovenska.

Magio pláž bude opäť ideálnym miestom aj pre tých, ktorí musia byť neustále zastihnuteľní. Priestor pláže je už tradične pokrytý bezplatným Wi-Fi signálom.

Aj toto leto vznikla Magio pláž vďaka spolupráci Telekomu a Magistrátu Hlavného mesta SR Bratislava. Nemalú zásluhu na tom majú však aj komerční partneri pláže. Hlavným partnerom je spoločnosť Slovenská sporiteľňa; reklamnými partnermi Západoslovenská energetika, Zlatý Bažant, Tipos a MasterCard; mediálnymi partnermi sú Zoznam.sk, TV JOJ, Rádio Expres a denník Plus jeden deň. Medzi ďalších partnerov patria Opel, Hansgrohe, The Bridge, CK BUBO, Body Energy Club a spoločnosť Rainbow.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Koniec bolesti! Využite výstavné dotácie na masážne kreslo
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Aj jedenáste ocenenie Slovak Superbrands Award putuje do dm
  2. Autocentrá AAA AUTO už za prvý štvrťrok predali 26 000 vozidiel
  3. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  4. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  5. Relaxačný raj v resorte Drevenice Terchová
  6. Koniec bolesti! Využite výstavné dotácie na masážne kreslo
  7. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  8. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 814
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 7 995
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 507
  4. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 097
  5. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 2 680
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 649
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 342
  8. Ako prišiel Boris Kollár k miliónom 2 333
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Už po jedenástykrát sa spoločnosť dm drogerie markt stala nositeľkou ocenenia Slovak Superbrands Award.


39m

Rekordné predaje AURES Holdings v prvom štvrťroku posilnila generatívna AI v kontaktnom centre.


5 h

Firmám a inštitúciám, v ktorých sa IT technika používa pravidelne, vznikne potreba vymeniť staré elektrozariadenia za nové.


INZERCIA 7 h
SkryťZatvoriť reklamu