SME
Piatok, 2. jún, 2023 | Meniny má Xénia, Oxana

Zelený „street art“ z machu je súčasťou jedinečného ekologického

Čím viac ekologicky zmýšľajúcich ľudí vo svojom okolí máte, tým zelenšie môže byť vaše mesto alebo obec.

BRATISLAVA. Začalo sa to ošarpanými múrmi v najväčších slovenských mestách, na ktorých vyrástli živé nápisy ako Nečakaj! či Neprehliadni!. Umelci nepoužili tradičné farby, ale rastliny, konkrétne mach. V Košiciach, Banskej Bystrici, Bratislave a iných mestách tak mohli tisíce okoloidúcich prvýkrát obdivovať grafity nielen očami, ale sa ich aj dotknúť či privoňať k nim.

Ekologické pouličné umenie je súčasťou jedinečného ekologického projektu Zeleň pre mesto. Jeho autorom je najväčší slovenský operátor Orange. „Našim cieľom je prispieť k ochrane životného prostredia, jednoducho priniesť do našich miest viac zelene,“ povedal Richard Fides z Orange. „Svojmu mestu či obci pomôže každý, kto si do konca júna u nás aktivuje Elektronickú faktúru alebo odovzdá na niektorej z pobočiek Orangeu svoj starý telefón.“ Každá z týchto možností je totiž dôkazom, že vám záleží na životnom prostredí. Elektronickou faktúrou šetríte papier, a teda aj lesy, a odovzdaním mobilu podporujete recykláciu, takú dôležitú pre životné prostredie.

Každý zákazník Orangeu, ktorý sa zachová ekologicky, získa pre svoje mesto jeden bod. Ktorékoľvek tri slovenské mestá nad 15-tisíc obyvateľov a tri obce či mestá s menším počtom obyvateľov tak môžu získať výsadbu zelene. Záleží len na tom, aký podiel ekologicky zmýšľajúcich obyvateľov majú. Každé zo šiestich víťazných miest získa 3 300 eur na výsadu zelene. Celkovo Orange zelenšiemu Slovensku venuje 19 800 eur.

O prechode na Elektronickú faktúru a o projekte Zeleň pre mesto sa dozviete viac na stránkach www.orange.sk/efaktura a www.orange.sk/zelen

sme_bb_2_faza_02_490x300-r546.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Generácie Y a Z budú musieť dlhšie pracovať a viac sporiť
  2. Tesco v Levoči otvára jedinečnú predajňu
  3. Cítite sa unavení, bez nálady a vaše problémy sa nezlepšujú?
  4. Ako si správne vybrať sporiaci účet?
  5. Palubná jednotka Shell EETS otvára európske hranice
  6. Hodnotenie profesionála: testovali sme hotely v Side a Beleku
  7. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom
  8. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem
  1. Slováci milujú grilovanie s rodinou a priateľmi, ukázal prieskum
  2. Z vernostných kariet Terno a Kraj sa stávajú už aj platobné
  3. Čítanie vytvára pre vaše deti bezpečný prístav!
  4. dm sa zameriava na ženské zdravie
  5. Generácie Y a Z budú musieť dlhšie pracovať a viac sporiť
  6. Ako si správne vybrať sporiaci účet?
  7. HYPONÁJOM, odložte hypotéku a svoj nový byt splácajte už teraz
  8. Hodnotenie profesionála: testovali sme hotely v Side a Beleku
  1. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu 14 537
  2. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom 7 994
  3. Aká má byť hrúbka izolácie pri rekonštrukcii domu? 6 726
  4. Plánujete toto leto dovolenku v Chorvátsku? 5 370
  5. Nevídaný záujem o grécke ostrovy. Mnohé hotely sú už nedostupné 4 907
  6. Hodnotenie profesionála: testovali sme hotely v Side a Beleku 4 906
  7. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem 3 719
  8. O koľko drahšia bude tento rok dovolenka pri mori? 2 833
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Pochutnávajú si na kuracom a bravčovom mäse, ale aj klobásach či slanine.


6 h

Spoločnosť TERNO real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a KRAJ, spúšťa nový projekt pre svojich zákazníkov.


7 h

UNICEF stojí pri všetkých láskavých rodičoch. V júni, ktorý je mesiacom rodičovstva, ponúka niekoľko inšpiratívnych tipov.


9 h
SkryťZatvoriť reklamu