SME

Zelený „street art“ z machu je súčasťou jedinečného ekologického

Čím viac ekologicky zmýšľajúcich ľudí vo svojom okolí máte, tým zelenšie môže byť vaše mesto alebo obec.

BRATISLAVA. Začalo sa to ošarpanými múrmi v najväčších slovenských mestách, na ktorých vyrástli živé nápisy ako Nečakaj! či Neprehliadni!. Umelci nepoužili tradičné farby, ale rastliny, konkrétne mach. V Košiciach, Banskej Bystrici, Bratislave a iných mestách tak mohli tisíce okoloidúcich prvýkrát obdivovať grafity nielen očami, ale sa ich aj dotknúť či privoňať k nim.

Ekologické pouličné umenie je súčasťou jedinečného ekologického projektu Zeleň pre mesto. Jeho autorom je najväčší slovenský operátor Orange. „Našim cieľom je prispieť k ochrane životného prostredia, jednoducho priniesť do našich miest viac zelene,“ povedal Richard Fides z Orange. „Svojmu mestu či obci pomôže každý, kto si do konca júna u nás aktivuje Elektronickú faktúru alebo odovzdá na niektorej z pobočiek Orangeu svoj starý telefón.“ Každá z týchto možností je totiž dôkazom, že vám záleží na životnom prostredí. Elektronickou faktúrou šetríte papier, a teda aj lesy, a odovzdaním mobilu podporujete recykláciu, takú dôležitú pre životné prostredie.

Každý zákazník Orangeu, ktorý sa zachová ekologicky, získa pre svoje mesto jeden bod. Ktorékoľvek tri slovenské mestá nad 15-tisíc obyvateľov a tri obce či mestá s menším počtom obyvateľov tak môžu získať výsadbu zelene. Záleží len na tom, aký podiel ekologicky zmýšľajúcich obyvateľov majú. Každé zo šiestich víťazných miest získa 3 300 eur na výsadu zelene. Celkovo Orange zelenšiemu Slovensku venuje 19 800 eur.

O prechode na Elektronickú faktúru a o projekte Zeleň pre mesto sa dozviete viac na stránkach www.orange.sk/efaktura a www.orange.sk/zelen

sme_bb_2_faza_02_490x300-r546.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  7. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  4. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  7. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  8. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 704
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 529
  3. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 16 267
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 760
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 005
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 9 876
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 571
  8. McDonald's reštaurácia Košice Jazero ukončuje svoju prevádzku 7 471
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 2 h

Objavte ako Nesto dokáže meniť susedov na silné priateľstvá.


INZERCIA 15 h

Obľubujú ho cyklisti, bežci, romantici aj fanúšikovia histórie. Cyklomost slobody je plný zaujímavostí a stojí za rodinný výlet.


27. mar
SkryťZatvoriť reklamu