INZERCIA

Chlapi vedia prečo: „Tá naša je najkrajšia“

Lojalita ako cesta z krízy.

Jeden zo spôsobov, akým sa krajiny snažia vyrovnať s globálnym fenoménom zvaným kríza, je upriamenie pozornosti svojich obyvateľov na podporu svojich výrobcov a produktov. Ak krajina a uvedomelí občania podporujú a kupujú svoje vlastné produkty, je to kľúč, akým sa môže vysporiadať s krízovým stavom a naštartovať proces oživenia. Kúpa slovenských produktov totiž nepodporuje len domácu ekonomiku, ale aj samotnú zamestnanosť ľudí priamo zainteresovaných do výrobného procesu daných komodít, ako aj širokú škálu subdodávateľov – reťazec na seba naviazaných profesií, ktoré tak majú zabezpečenú prácu. Fenomén, ktorý sa spája s oblasťou gastronómie, vychádza zo samotnej podstaty a charakteru daného odvetvia. Po tisícročia predstavuje pestovanie, kultivácia, zber a oslava úrody model spolupatričnosti a lojality k tomu, čo daná Zem urodila a ľudia spoločne užívajú „Štamgasti“ ako fenomén Obojstranná forma lojality ľudí k svojmu obľúbenému miestu, miesta k ľuďom. Vychádzame zo samotného názvu „pohostinstvo“, ktoré v sebe nesie silnú emóciu - vôľu byť pohostinný. Tento názov však postupom času zdevalvoval. Dnes si pod ním totiž takmer každý automaticky predstaví prevádzku nižšej cenovej skupiny a vytráca sa z neho samotná esencia tradície a lojality, ktorá má napríklad v susedných Čechách ešte stále veľmi silné zázemie. Z pohľadu štamgastov má pritom tento model nenahraditeľný význam. Potreba byť súčasťou istej komunity a s tým spojené istoty zohrávajú dôležitú úlohu v mysliach konkrétnych ľudí. Múza a pohostinnosť Z mužskej perspektívy je to práve barmanka či čašníčka, ktorá sa v úlohe „múzy“ stáva nositeľom emócie pohostinnosti a istého nadstavbového pocitu medziľudskej príťažlivosti, ktorý dodáva danému návštevníkovi potrebný emočný zážitok. Do bežného zamračeného dňa tak svojim hosťom vnášajú svetlo a pozitívnu emóciu. Okrem toho však existuje aj mnoho príkladov naprieč históriou, literatúrou či výtvarným umením a kinematografiou, v ktorých zohráva dôležitú úlohu práve ikonická postava „múzy“, ktorá sa automaticky spája s daným miestom – pohostinstvom. Z toho vyplýva, že aj viacerí významní umelci museli navštevovať rovnaké „pohostinstvá“, v ktorých sa nechali inšpirovať konkrétnou krásnou krčmárkou. „Prostredníctvom súťaže s názvom Chlapi vedia prečo: „Tá naša je nakrajšia“ hľadáme ženy, osobnosti, ktoré tvoria srdce prevádzok s čapovaným pivom Topvar. Cieľom projektu je, prostredníctvom sympatickej reprezentantky lokálneho pohostinstva, budovať lojalitu ľudí ku svojim komunitám a posilňovať hrdosť na svoj mikro-región i samotnú krajinu. A práve hlasovaním za svoju obľúbenú krčmárku sa lojalita a vzťah medzi štamgastom a prevádzkou ďalej posilňuje. Hľadáme aj veľa pekných príbehov, ktoré práve prostredníctvom týchto neviditeľných osobností nájdeme. Jednotlivé čašníčky a barmanky získajú uznanie a dostanú sa do povedomia verejnosti. V očiach svojich štamgastov sa stanú „hviezdami“ – budú mať možnosť získať svoju podobizeň na svojom obraze a ďalších predmetoch, ktoré budú vyrobené špeciálne pre danú prevádzku. Okrem toho nafotia spolu s ďalšími jedenástimi kolegyňami s najvyšším počtom hlasov spoločný kalendár, ktorý môže zdobiť steny jednotlivých podnikov a počas leta budú tiež zobrazované v regionálnych týždenníkoch,“ hovorí o projekte brand manažérka značky Topvar, Mgr. Naďa Kasalová. Viac o súťaži o Topvar najkrajšiu barmanku a čašníčku nájdete na http://www.mynoviny.sk/ta-nasa-je-najkrajsia-3387.aspx

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€

Kúpou ročného predplatného ušetríte až 44% oproti týždennému predplatnému za 1€.

Tlačové správy

Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke

Má vlastnú pekáreň a rozšírený sortiment farmárskych a bio výrobkov.

Tlačové správy

Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson

Millennials are the largest pool of potential employees, and the most attractive because of their high education level.

Tlačové správy

Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?

Známy šéfkuchár Vojto Artz prezradil, čo bude hýbať svetom gastronómie v roku 2018.