SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Eva Máziková odvezie fanúšikov v taxíku naprieč Slovenskom

Temperamentná slovenská speváčka a hlavná hviezda aktuálnej reklamnej kampane Telekomu Eva Máziková vyrazí na turné, avšak veľmi netradičné.

Temperamentná slovenská speváčka a hlavná hviezda aktuálnej reklamnej kampane Telekomu Eva Máziková vyrazí na turné, avšak veľmi netradičné. V známom ružovom taxíku prejde naprieč Slovenskom a jej fanúšikovia sa s ňou budú môcť stretnúť postupne až v 9 mestách. Výhercovia súťaže, ktorá dnes štartuje na Facebooku, sa budú môcť v taxíku dokonca aj odviesť a porozprávať sa so speváčkou o čomkoľvek, čo ich zaujíma.

Cesta Evy Mázikovej naprieč Slovenskom začne 18. septembra. Počas troch dní sa s ňou jej priaznivci budú môcť postupne stretnúť v Trnave, Nových Zámkoch, Leviciach, Zvolene, Banskej Bystrici, Martine, Poprade, Spišskej Novej Vsi a Prešove.

V každom z uvedených miest príde speváčka so svojim taxíkom priamo k Telekom Centru. Tu sa s ňou bude môcť ktokoľvek stretnúť, porozprávať či odfotiť. Tí šťastnejší však zažijú ešte viac.

Na adrese www.happyjazda.sk dnes štartuje súťaž o možnosť odviesť sa s Evou Mázikovou v jej taxíku. Úlohou súťažiacich je napísať, prečo by sa so speváčkou mali odviesť práve oni a čo by sa jej chceli opýtať. Prihlasovať sa môžu na konkrétne mestá a trasy.

Tí najoriginálnejší sa s energickou speváčkou budú môcť nielen zviesť a porozprávať v jej ružovom taxíku, na pamiatku od nej dostanú aj podpísané CD a od organizátorov následne i DVD so záznamom ich nevšedného stretnutia.

„Do prísľubu našej značky Zažime to spolu sa snažíme vniesť ďalší rozmer a ľuďom prinášame možnosť na vlastnej koži prežiť to, čo poznajú z televíznej obrazovky. Účastníkom súťaže ponúkame autentický zážitok z nekonečne veselých hovorov s pravdepodobne najurozprávanejšou osobnosťou na Slovensku. Zároveň ľuďom umožníme stať sa priamou súčasťou našej reklamy, podobne, ako tomu bolo napríklad v úspešnej kampani Odkazy,“ povedala o projekte Drahomíra Juríková, šéfka marketingovej komunikácie Slovak Telekomu.

Z netradičného turné speváčky – taxikárky vznikne séria autentických videí. Nakrúcať ich bude popredný slovenský dokumentarista a režisér Juraj Lehotský (Slepé lásky). Tie najlepšie momenty použije Telekom vo svojej reklamnej kampani k nekonečným hovorom s paušálmi Happy.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 613
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 7 096
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 020
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 400
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 3 855
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 082
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 845
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 337
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na výletnej lodi sa nudí len ten, kto to tak chce.


INZERCIA 25. apr

„Bola som nervóznejšia, než pred zápasom!“


24. apr

Projekt už prekročil dôležitý míľnik – celkovo už bolo vysadených viac ako 670 tisíc stromčekov.


24. apr

Štátny dozor neidentifikoval žiadne porušenie legislatívy.


24. apr
SkryťZatvoriť reklamu