SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Chlapi vedia prečo: "Tá naša je najkrajšia"

Jeden zo spôsobov, akým sa krajiny snažia vyrovnať s globálnym fenoménom zvaným kríza, je upriamenie pozornosti svojich obyvateľov na podporu svojich výrobcov a produktov. Lojalita ako cesta z krízy.

Jeden zo spôsobov, akým sa krajiny snažia vyrovnať s globálnym fenoménom zvaným kríza, je upriamenie pozornosti svojich obyvateľov na podporu svojich výrobcov a produktov. Ak krajina a uvedomelí občania podporujú a kupujú svoje vlastné produkty, je to kľúč, akým sa môže vysporiadať s krízovým stavom a naštartovať proces oživenia. Kúpa slovenských produktov totiž nepodporuje len domácu ekonomiku, ale aj samotnú zamestnanosť ľudí priamo zainteresovaných do výrobného procesu daných komodít, ako aj širokú škálu subdodávateľov – reťazec na seba naviazaných profesií, ktoré tak majú zabezpečenú prácu.

Fenomén, ktorý sa spája s oblasťou gastronómie, vychádza zo samotnej podstaty a charakteru daného odvetvia. Po tisícročia predstavuje pestovanie, kultivácia, zber a oslava úrody model spolupatričnosti a lojality k tomu, čo daná Zem urodila a ľudia spoločne užívajú.

„Štamgasti“ ako fenomén

Obojstranná forma lojality ľudí k svojmu obľúbenému miestu, miesta k ľuďom. Vychádzame zo samotného názvu „pohostinstvo“, ktoré v sebe nesie silnú emóciu - vôľu byť pohostinný. Tento názov však postupom času zdevalvoval. Dnes si pod ním totiž takmer každý automaticky predstaví prevádzku nižšej cenovej skupiny a vytráca sa z neho samotná esencia tradície a lojality, ktorá má napríklad v susedných Čechách ešte stále veľmi silné zázemie.
Z pohľadu štamgastov má pritom tento model nenahraditeľný význam. Potreba byť súčasťou istej komunity a s tým spojené istoty zohrávajú dôležitú úlohu v mysliach konkrétnych ľudí.

Múza a pohostinnosť

Z mužskej perspektívy je to práve barmanka či čašníčka, ktorá sa v úlohe „múzy“ stáva nositeľom emócie pohostinnosti a istého nadstavbového pocitu medziľudskej príťažlivosti, ktorý dodáva danému návštevníkovi potrebný emočný zážitok. Do bežného zamračeného dňa tak svojim hosťom vnášajú svetlo a pozitívnu emóciu. Okrem toho však existuje aj mnoho príkladov naprieč históriou, literatúrou či výtvarným umením a kinematografiou, v ktorých zohráva dôležitú úlohu práve ikonická postava „múzy“, ktorá sa automaticky spája s daným miestom – pohostinstvom. Z toho vyplýva, že aj viacerí významní umelci museli navštevovať rovnaké „pohostinstvá“, v ktorých sa nechali inšpirovať konkrétnou krásnou krčmárkou.

Prostredníctvom súťaže s názvom Chlapi vedia prečo: „Tá naša je nakrajšia“ hľadáme ženy, osobnosti, ktoré tvoria srdce prevádzok s čapovaným pivom Topvar. Cieľom projektu je, prostredníctvom sympatickej reprezentantky lokálneho pohostinstva, budovať lojalitu ľudí ku svojim komunitám a posilňovať hrdosť na svoj mikro-región i samotnú krajinu. A práve hlasovaním za svoju obľúbenú krčmárku sa lojalita a vzťah medzi štamgastom a prevádzkou ďalej posilňuje. Hľadáme aj veľa pekných príbehov, ktoré práve prostredníctvom týchto neviditeľných osobností nájdeme. Jednotlivé čašníčky a barmanky získajú uznanie a dostanú sa do povedomia verejnosti. V očiach svojich štamgastov sa stanú „hviezdami“ – budú mať možnosť získať svoju podobizeň na svojom obraze a ďalších predmetoch, ktoré budú vyrobené špeciálne pre danú prevádzku. Okrem toho nafotia spolu s ďalšími jedenástimi kolegyňami s najvyšším počtom hlasov spoločný kalendár, ktorý môže zdobiť steny jednotlivých podnikov a počas leta budú tiež zobrazované v regionálnych týždenníkoch,“ hovorí o projekte brand manažérka značky Topvar, Mgr. Naďa Kasalová.

Viac o súťaži o Topvar najkrajšiu barmanku a čašníčku nájdete na www.mynoviny.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 086
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 210
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 547
  4. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 236
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 216
  6. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 559
  7. Plátené tašky a opakované použitie 3 460
  8. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 2 339
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júnový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 20 h

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 20 h

Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


INZERCIA 20 h
Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 5. jún
SkryťZatvoriť reklamu