INZERCIA

Snoopy – ambasádor MetLife a MetLife Amslico – oslavuje narodeniny

Bratislava 10. augusta (TASR-OTS) - Kreslená postavička a ambasádor značiek spoločností MetLife Amslico a MetLife oslavuje dnes svoje 62. narodeniny. Snoopy, roztomilý bígl, je roky veľmi ...

Bratislava 10. augusta (TASR-OTS) - Kreslená postavička a ambasádor značiek spoločností MetLife Amslico a MetLife oslavuje dnes svoje 62. narodeniny. Snoopy, roztomilý bígl, je roky veľmi populárny vďaka tomu, že neustále vzbudzuje príjemné pocity. Snoopy sa narodil v Amerike v roku 1950, keď Charles M. Schulz začal kresliť "Peanuts", najznámejší a najoriginálnejší komiksový strip všetkých čias. Je najznámejší – pretože sa objavil vo viac ako 2600 novinách a 1400 knihách, mal 355 miliónov čitateľov v 75 krajinách a zároveň bol preložený do 21 jazykov. Je najoriginálnejší – pretože namiesto akčnosti sa stretávame s filozofickým príbehom vychádzajúcim z dôkladného pozorovania, hlbokej citlivosti a predstavivosti.





Snoopyho kariéra v MetLife začala v roku 1985, keď spoločnosť zakúpila práva na používanie postavičiek z komiksového stripu "Peanuts" pre svoju reklamnú kampaň. Napriek svojmu veku je Snoopy stále veľmi aktívny. Odkedy vstúpil do MetLife, bolo ho možné vidieť na oblohe na troch ľahkých vzducholodiach patriacich MetLife, bolo ho možné vidieť na predvádzacom móle počas šou Snoopy na World of Fashion, prehliadke, ktorú organizovala spoločnosť MetLife, pomáhal rozozvučať zvon na newyorskej burze a zúčastnil sa nespočetného množstva podujatí na mnohých miestach na celom svete.





Za tieto roky sa Snoopy stal známou súčasťou identity značky MetLife. Ako ambasádor značky predstavuje Snoopy prístupný obraz a pomáha odlíšiť MetLife od konkurentov tým, že MetLife predstavuje ako priateľskú spoločnosť. Snoopy a jeho priatelia nám pomáhajú posilniť správu, že finančná ochrana je pre každého, že veríme, že každý dokáže prijať opatrenia na ochranu seba samého i svojej rodiny.





V súčasnosti je spoločnosť MetLife držiteľom výhradných celosvetových práv na Peanuts v odvetví financií a používa Snoopyho a Peanuts Gang v marketingu a reklame. V roku 2011 bol Snoopy vymenovaný za najmilšiu postavičku reprezentujúcu značku v hodnotení realizovanom časopisom Forbes.





UPOZORNENIE:





Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.





mš gl





Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Najvýhodnejšie online predplatné SME.sk na 1 rok len za 29€

Kúpou ročného predplatného ušetríte až 44% oproti týždennému predplatnému za 1€.

Tlačové správy

Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke

Má vlastnú pekáreň a rozšírený sortiment farmárskych a bio výrobkov.

Tlačové správy

Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson

Millennials are the largest pool of potential employees, and the most attractive because of their high education level.

Tlačové správy

Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?

Známy šéfkuchár Vojto Artz prezradil, čo bude hýbať svetom gastronómie v roku 2018.