SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Zelenších a krajších bude šesť slovenských miest

Takmer 20-tisíc eur na výsadbu kvetov a stromov vyhrali v projekte Zeleň pre mesto ekologicky zmýšľajúci obyvatelia

Takmer 20-tisíc eur na výsadbu kvetov a stromov vyhrali v projekte Zeleň pre mesto ekologicky zmýšľajúci obyvatelia              

BRATISLAVA, 14. august 2012 – Súťažil každý, kto prestal používať papierové faktúry a prešiel na ich elektronickú podobu, alebo nám odovzdal svoj starý mobil na recykláciu. „Na elektronickú faktúru prešlo vďaka výzve vyše 23-tisíc zákazníkov Orangeu a recykláciu mobilu využilo 759, to je takmer o tretinu viac ekologicky zmýšľajúcich ľudí ako v minuloročnom projekte Zeleň pre mesto,“ povedal Peter Tóth z Orangeu.

„Výhra nás potešila a momentálne spracúvame viacero variant výsadby pre tie časti nášho mesta, ktoré si zaslúžia viac zelene,“ povedal hovorca Myjavy Marek Hriň. Mesto plánuje návrhy zverejniť, aby si Myjavčania mohli hlasovaním sami vybrať, ktorá lokalita sa viac zazelená. Peniaze pre svoje mestá vyhrali aj ekozákazníci Orangeu z Gelnice a Veľkého Krtíša.

O tom, že zeleň za 3 300 eur môže viditeľne skrášliť prostredie aj v Banskej Bystrici, tamojšia samospráva nepochybuje. Nedávno jeden z mostov zlepšili tak, že naň priniesli črepníky s kvetmi. „Efekt bol veľký, ľudia zareagovali veľmi pozitívne a stálo to pritom len desiatky eur. Keď použijeme niekoľko tisíc eur, ten efekt môže byť obrovský,“ povedala hovorkyňa Banskej Bystrice Monika Pastuchová. Mesto chce peniaze investovať do uceleného projektu a nerozdrobovať investíciu. Viac kvetov či stromov pribudne vďaka Orangeu aj v Košiciach a mestskej časti Bratislava-Ružinov.

Orange v projekte Zeleň pre mesto daruje šiestim slovenským mestám 3 300 eur na výsadbu zelene a skrášlenie prostredia.

Súčasťou kampane boli aj živé machové nápisy v uliciach slovenských miest. Viac o nich v ilustračnom videu.

Načítavam video...

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  6. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  7. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  8. Tisíce ľudí sa tešia z vyšších platov
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 415
  2. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 9 464
  3. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 5 920
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 4 863
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 4 185
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 3 373
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 158
  8. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 3 059
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 7 h
Bc. Richard Gál, RSc. v oblakoch Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 – Z nadhľadu vidieť nielen ďalej, ale aj jasnejšie. Nová éra rastu EQUILIBRIO.


17 h

Na veľkom plátne sme premiérovo videli prvú epizódu druhej série.


INZERCIA 16. apr

Podujatie sprevádzala jedinečná kampaň prerozprávaná cez audiokomentáre.


INZERCIA 16. apr
SkryťZatvoriť reklamu