SME
Piatok, 13. december, 2019 | Meniny má Lucia
INZERCIA

Unikum má tipy pre komunkáciu na Twittri

Detailne sme popísali ako zdielať videá, fotky, odkazy a hlavne ako sa zapájať do diskusií blízkych predmetu obchodovania nášho klienta

Medzi najzaujímavejších klientov mladej pražskej internetovej agentúry Unikum Solutions s.r.o. patrí škola varenia Chefparade. Úspešnú spoluprácu s unikátnym projektom sme nadviazali na začiatku roka 2012 a postupne začína prerastať aj do ďalších sfér online marketingu.

Twitter púta jednoduchosťou

Medzi menej prebádané komunkačné kanály na Slovensku patrí druhá najväčšia sociálna sieť na svete. Portál momentálne s viac ako pol miliardou užívateľov prišiel z USA a postupne sa mu darí dobíjať celý svet. Americké či západné média v súčasnosti bez problémov citujú výroky politikov, športovcov a celebrít práve z Twittru. Sociálna sieť založená na príspevkoch dlhých maximálne 140 znakov láka najmä svojou jednoduchosťou a menším zásahom do súkromia než gigant Facebook.

Koho tam môžeme nájsť

Počtom užívateľov na Slovensku či v Čechách sa nedá porovnávať s Facebookom, na druhej strane môžeme povedať, že užívatelia Twittru tvoria zaujímavejšu skupinu. Sú to predovšetkým technickejšie zameraní ľudia do 35 rokov, otvorení novým možnostiam. Až 19% užívateľov sú tzv. prví kupujúci/testujúci nové služby a produkty. Takmer polovica prívržencov tejto sociálnej siete zdiela svoje nákupné skúsenosti a vedie o nich diskusie. Spolu s ďalšími charakteristickými črtami tvoria ľudia na Twittri veľmi lákavé prostredie pre obchodníkov či poskytovateľov služieb. Na základe vyššie spomenutých faktov odporúčame väčšine klientov využívať efektívne aj tento komunikačný kanál.

Radíme klientom ako sa na Twittri obracať

V manuáli pre nášho klienta sme sa zamerali na pojmy (hashtag, favorite, retweet) a aktivity typické pre Twitter. Detailne sme popísali ako zdielať videá, fotky, odkazy a hlavne ako sa zapájať do diskusií blízkych predmetu obchodovania nášho klienta. Analýzou komunity sme vytipovali "twitteristov", ktorých by mal klient sledovať a reagovať na ich podnety. Dokument obsahoval už tradičné rady pre správanie sa na sociálnych sieťach ako sú rýchla odpoveď, príjemné vystupovanie, nehanobenie konkurencie, atď. Veríme, že po osvojení manuálu sa účet Chefparade na Twittri bude radiť medzi tie ukážkové, posilní meno spoločnosti a v neposlednom rade pomôže obchodným číslam.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,5 miliónov čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Kam na výlet so svojimi známymi

Darovať možete aj kúsok Slovenska.

Tlačové správy

First moment Turecko: Využite zľavy na špičkové hotely

First moment zľavy do Turecka očakáva veľa dovolenkárov. Ušetrite za top hotely.

Tlačové správy

Slovenské Vianoce kedysi a dnes

Aké boli a aké sú Vianoce dnes.