SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Za málo peňazí málo muziky?

Tak ako firmy aj verejnoprospešné organizácie potrebujú investovať do rozvoja, aby boli úspešné pri napĺňaní svojho poslania.

Tak ako firmy aj verejnoprospešné organizácie potrebujú investovať do rozvoja, aby boli úspešné pri napĺňaní svojho poslania.

Každý úspešný podnikateľ či firma veľmi dobre vie, že na to, aby dobre slúžil svojim zákazníkom a napĺňal ich potreby, potrebuje investovať do rozvoja. Na dosiahnutie zisku musí zdokonaľovať svoje produkty a služby, rozvíjať svojich ľudí, budovať značku a aktívne podporovať predaj.

Verejnoprospešné a mimovládne organizácie nemôžu napĺňať svoje poslanie bez podpory širokého okruhu darcov, partnerov a dobrovoľníkov. Aby ich podporu mohli získavať a pravidelne s nimi spolupracovať, potrebujú týchto podporovateľov vyhľadávať, aktívne s nimi komunikovať a budovať dlhodobé vzťahy. Pozitívne vzťahy sa následne môžu pretaviť do finančnej podpory, ktorá takémuto zmysluplnému poslaniu dáva život a prináša úspech.

Investície do rozvoja získavania zdrojov (fundraisingu) sú hlavnou témou  
3. slovensko-českej konferencie o fundraisingu, ktorú v spolupráci s partnermi pripravilo Slovenské centrum fundraisingu. Konferencia pod názvom Za málo peňazí málo muziky? chce diskutovať o dôležitosti investícií do organizačného rozvoja verejnoprospešných organizácií, financovania administratívnych nákladov, efektívnych fundraisingových nástrojov, ktoré organizácie využívajú pri napĺňaní svojich cieľov. Skrátka o tom, ako na muziku, ktorá robí náš život lepším a príjemnejším, treba peniaze.

Skúsení experti z domova i zo zahraničia predstavia zaujímavé príklady ako aj cenné rady, čo funguje pri komunikácii s darcami a ako rozvíjať úspešný fundraising. Svojimi vstupmi nás budú inšpirovať napr. Per Stenbeck zo Švédska, Rich Fox a Richard Pordes z USA, Pippa Carter z Veľkej Británie či Alex Buchinger z Rakúska. Z množstva slovenských a českých hostí sa o skúsenosti podelia napríklad Petra Krystiánová a Jana Pacalová z Nadace Via, Matěj Lejsal a Jana Havlenová z Domova Sue Ryder, Lucia Štasselová z RTVS, Martina Tvrdoňová z WellGiving, Eduard Marček zo Slovenského centra fundraisingu.

Konferencia spojená s odborným vzdelávacím seminárom sa uskutoční   
10.-12. októbra 2012 v sídle Slovenskej sporiteľne na Tomášikovej ul. 48 v Bratislave.

Generálnym partnerom, vďaka ktorému sa uskutoční už tretí ročník tohto podujatia, je Slovenská sporiteľňa. Hlavnými partnermi sú Veľvyslanectvo USA, spoločnosti Direct Marketing a FC Group. Partnermi konferencie sú M&L Promo Design, Britské veľvyslanectvo v Bratislave, JM Vinárstvo Doľany, mediálnymi partnermi sme.sk, neziskovky.cz a changenet.sk.

Nechajte sa inšpirovať od skúsených expertov na fundraising!

Bližšie informácie: http://fundraising.sk/konferencie/3-sk-cz-konferencia  

logo_konferencie-r396.jpg  

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?

Januárové číslo biznisového mesačníka INDEX je už v predaji.

Tlačové správy

MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky

Stojí za ňou brandingová agentúra GALTON Brands

Tlačové správy

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon pre Slovensko a Českú republiku v segmente dioptrických skiel.