Vyhlásenie výsledkov 23. ročníka súťaže M&M Global Awards, ktoré sa konalo 13. septembra v Londýne, bol pre OMD veľmi úspešný.
OMD získala titul Agentúra roka. Okrem tohto významného úspechu sa OMD umiestnila na shortliste s rekordnými 23 prácami a vďaka inovatívnym komunikačným nápadom získala päť významných ocenení v týchto kategóriách:
Cena za efektivitu – Persil Abaya Mission Innovation Effect, Henkel
Najlepšie zacielená kampaň – PSE Targeted, Sony
Najlepšia CSR kampaň – FutureScapes, Sony
Najlepšia lokálna implementácia globálnej značky - Russian Social Sensation: Persil Brilliance, Henkel
Najlepšia medzinárodná uvádzacia kampaň - Smurfs, Sony
M&M Global Awards je významným podujatím v oblasti mediálnej komunikácie. Táto súťaž sa zameriava na oceňovanie nápadov, ktoré sú účinné nielen na jednotlivých trhoch, ale aj v medzinárodnom meradle. V súťaži M&M Global Awards 40-členný tím porotcov rozhodoval o víťazných kampaniach spomedzi prihlásených 340 prác, čo bolo o 36% viac ako v predchádzajúcom roku.
Viac o výhercoch a o súťaži M&M Global Awards nájdete tu: www.mandmawards.com