SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Telekom pripravil kampaň v posunkovom jazyku

Telekom po prvýkrát uvedie spot v posunkovom jazyku, ktorý bude súčasťou špeciálnej kampane pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich.

Telekom zajtra predstaví svoju novú kampaň Láska slová nepotrebuje, v ktorej sa objaví aj malý nepočujúci Dominik spolu so svojimi rodičmi. Spot vznikol pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich (24. – 30. septembra 2012), ktorý má za cieľ upozorniť verejnosť na prítomnosť Nepočujúcich medzi nami.

„Chceli by sme, aby ľudia na Nepočujúcich v bežnom živote nezabúdali. Sú takí istí ako my – len majú v živote o niečo viac prekážok,“ hovorí šéf korporátnej komunikácie Slovak Telekomu Andrej Gargulák. Napriek tomu vedia lásku vyjadriť len jedným znakom – „I love you“. Práve tento posunok sa objaví v kampani a verejnosť sa ho tak bude môcť naučiť.

Hoci posunkový jazyk nie je medzinárodný, tento znak poznajú Nepočujúci na celom svete. Telekom ním označil aj svoje predajne s posunkujúcimi predajcami, aby Nepočujúci vedeli, kde sa s nimi dohovoria. Špeciálna reklama sa bude vysielať v televízii počas celého týždňa Nepočujúcich.

Reklamu si pozrite tu: http://www.youtube.com/watch?v=JtQlMRZpjOc

Spoločnosť si pripravila jedno špeciálne prekvapenie – v Deň Nepočujúcich, v nedeľu 30. septembra, bude všetky svoje reklamy tlmočiť do posunkového jazyka. Chce tak ukázať verejnosti, ako sa cítia ľudia so sluchovým postihnutím.

Nepočujúcim môže pomôcť aj verejnosť, a to kresbou v špeciálnom online skicári. Za každú venuje Nadačný fond Telekom jedno euro na podporu nepočujúcich podnikateľov.

Telekom používa pri slove Nepočujúci veľké N na znak spolupatričnosti k tejto komunite. Viac o tom, ako Telekom pomáha Nepočujúcim, nájdete na www.rozumiemenepocujucim.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 714
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 417
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 300
  4. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 4 201
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 584
  6. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 282
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 238
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 1 943
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Chcete dovolenkovať v Egypte? Tento sprievodca vám pomôže vybrať správne miesto.


INZERCIA 17 h

Týchto 5 beauty trendov musíte vyskúšať


INZERCIA 22. máj

Magazín Leto v Rakúsku 2025 nájdete vložený v denníkoch SME a Korzár už dnes.


INZERCIA 21. máj

Vychováva mladé talenty a učí ich disciplíne.


INZERCIA 20. máj
SkryťZatvoriť reklamu