SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Telekom pripravil kampaň v posunkovom jazyku

Telekom po prvýkrát uvedie spot v posunkovom jazyku, ktorý bude súčasťou špeciálnej kampane pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich.

Telekom zajtra predstaví svoju novú kampaň Láska slová nepotrebuje, v ktorej sa objaví aj malý nepočujúci Dominik spolu so svojimi rodičmi. Spot vznikol pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich (24. – 30. septembra 2012), ktorý má za cieľ upozorniť verejnosť na prítomnosť Nepočujúcich medzi nami.

„Chceli by sme, aby ľudia na Nepočujúcich v bežnom živote nezabúdali. Sú takí istí ako my – len majú v živote o niečo viac prekážok,“ hovorí šéf korporátnej komunikácie Slovak Telekomu Andrej Gargulák. Napriek tomu vedia lásku vyjadriť len jedným znakom – „I love you“. Práve tento posunok sa objaví v kampani a verejnosť sa ho tak bude môcť naučiť.

Hoci posunkový jazyk nie je medzinárodný, tento znak poznajú Nepočujúci na celom svete. Telekom ním označil aj svoje predajne s posunkujúcimi predajcami, aby Nepočujúci vedeli, kde sa s nimi dohovoria. Špeciálna reklama sa bude vysielať v televízii počas celého týždňa Nepočujúcich.

Reklamu si pozrite tu: http://www.youtube.com/watch?v=JtQlMRZpjOc

Spoločnosť si pripravila jedno špeciálne prekvapenie – v Deň Nepočujúcich, v nedeľu 30. septembra, bude všetky svoje reklamy tlmočiť do posunkového jazyka. Chce tak ukázať verejnosti, ako sa cítia ľudia so sluchovým postihnutím.

Nepočujúcim môže pomôcť aj verejnosť, a to kresbou v špeciálnom online skicári. Za každú venuje Nadačný fond Telekom jedno euro na podporu nepočujúcich podnikateľov.

Telekom používa pri slove Nepočujúci veľké N na znak spolupatričnosti k tejto komunite. Viac o tom, ako Telekom pomáha Nepočujúcim, nájdete na www.rozumiemenepocujucim.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 497
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 9 153
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 000
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 126
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 250
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 3 107
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 020
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 358
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na výletnej lodi sa nudí len ten, kto to tak chce.


INZERCIA 24 h

„Bola som nervóznejšia, než pred zápasom!“


24 h

Projekt už prekročil dôležitý míľnik – celkovo už bolo vysadených viac ako 670 tisíc stromčekov.


24. apr

Štátny dozor neidentifikoval žiadne porušenie legislatívy.


24. apr
SkryťZatvoriť reklamu