INZERCIA

Telekom pripravil kampaň v posunkovom jazyku

Telekom po prvýkrát uvedie spot v posunkovom jazyku, ktorý bude súčasťou špeciálnej kampane pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich.

Telekom zajtra predstaví svoju novú kampaň Láska slová nepotrebuje, v ktorej sa objaví aj malý nepočujúci Dominik spolu so svojimi rodičmi. Spot vznikol pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich (24. – 30. septembra 2012), ktorý má za cieľ upozorniť verejnosť na prítomnosť Nepočujúcich medzi nami.

„Chceli by sme, aby ľudia na Nepočujúcich v bežnom živote nezabúdali. Sú takí istí ako my – len majú v živote o niečo viac prekážok,“ hovorí šéf korporátnej komunikácie Slovak Telekomu Andrej Gargulák. Napriek tomu vedia lásku vyjadriť len jedným znakom – „I love you“. Práve tento posunok sa objaví v kampani a verejnosť sa ho tak bude môcť naučiť.

Hoci posunkový jazyk nie je medzinárodný, tento znak poznajú Nepočujúci na celom svete. Telekom ním označil aj svoje predajne s posunkujúcimi predajcami, aby Nepočujúci vedeli, kde sa s nimi dohovoria. Špeciálna reklama sa bude vysielať v televízii počas celého týždňa Nepočujúcich.

Reklamu si pozrite tu: http://www.youtube.com/watch?v=JtQlMRZpjOc

Spoločnosť si pripravila jedno špeciálne prekvapenie – v Deň Nepočujúcich, v nedeľu 30. septembra, bude všetky svoje reklamy tlmočiť do posunkového jazyka. Chce tak ukázať verejnosti, ako sa cítia ľudia so sluchovým postihnutím.

Nepočujúcim môže pomôcť aj verejnosť, a to kresbou v špeciálnom online skicári. Za každú venuje Nadačný fond Telekom jedno euro na podporu nepočujúcich podnikateľov.

Telekom používa pri slove Nepočujúci veľké N na znak spolupatričnosti k tejto komunite. Viac o tom, ako Telekom pomáha Nepočujúcim, nájdete na www.rozumiemenepocujucim.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku

Miesto nerušeného oddychu, športového vyžitia a adrenalínových zážitkov. Aj také sú Tatry.

Tlačové správy

Alarica – new business project in the market of shoes

The difference of the Alarica platform from the other marketplaces is it’s narrow specialization and payment policy.

Tlačové správy

Ako jazdiť na snehu alebo ľade?

Základom je menej otáčok a brzdiť ešte pred zákrutou.

Tlačové správy

Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?

Pomôžeme vám rozhodnúť sa, ktorú destináciu na pobreží Egejského mora si vybrať.