SME

Unikum využíva v kontextovej reklame Etarget

V rámci online marketingových aktvít pre svojich klientov sa spoločnosť Unikum zameriava aj na kontextovú reklamu.

V rámci online marketingových aktvít pre svojich klientov sa spoločnosť Unikum zameriava aj na kontextovú reklamu. Na Slovensku je v tomto odvetví jednotkou služba Etarget. Inzeráty zobrazujúce sa na stránkach na základe obsahu spravujeme v súčasnosti aj pre dlhoročného klienta, školu varenia Chefparade.

Inzercia na základe kontextu na stránke

Jednou z možností online inzercie je zobrazovanie inzerátov na základe kontextu. Ide o grafické bannery, či textové reklamy zobrazené na weboch spolupracujúcich so spoločnosťou, ktorá sprostredkuje takúto formu ako napr. Etarget alebo AdWords od Googlu. Veľmi zjednodušene povedané vytvoríte vlastné inzeráty a nastavíte optimálne cielenie. Cieliť môžete podľa záujmov a určovať, kde sa reklama zobrazí zas podľa stránok, ktoré vám Etarget ponúka. Dôležitá je samozrejme maximálna cena za preklik a azda najdôležitejšia časť správy kampane je pravidelná optimalizácia.

Reklama vo vyhľadávaní vs. kontextová reklama

Množstvo inzerentov porovnáva tieto 2 druhy online reklamy a vo väčšine prípadov ostane len pri klasických "pepecéčkach". Sú prípady, pre ktoré skutočne nie je reklama v kontexte lákavá. Avšak pri menej známej službe, ktorú ľudia nemusia automaticky poznať, ako je napríklad večerný kurz exotických kuchýň je využitie kontextovej reklamy rozumné. Narozdiel od užívateľa prichádzajúceho cez vyhľadávač, nie je "kontextový zákazník" tak prísny na stránku, na ktorú sa dostane. Je otvorený voči novej službe a dáva jej príležitosť osloviť ho.


Reklamu v kontextovej sieti rozhodne naša společnosť Unikum odporúča hlavne novým službám či produktom. Treba však dbať na pravidelnú optimalizáciu a sledovanie ROI. Kvalitné nastavenie kontextovej reklamy môže trvat aj dlhé týždne.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 109
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 9 697
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 677
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 782
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 724
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 507
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 022
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 7 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 7 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 7 h
SkryťZatvoriť reklamu