SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Unikum využíva v kontextovej reklame Etarget

V rámci online marketingových aktvít pre svojich klientov sa spoločnosť Unikum zameriava aj na kontextovú reklamu.

V rámci online marketingových aktvít pre svojich klientov sa spoločnosť Unikum zameriava aj na kontextovú reklamu. Na Slovensku je v tomto odvetví jednotkou služba Etarget. Inzeráty zobrazujúce sa na stránkach na základe obsahu spravujeme v súčasnosti aj pre dlhoročného klienta, školu varenia Chefparade.

Inzercia na základe kontextu na stránke

Jednou z možností online inzercie je zobrazovanie inzerátov na základe kontextu. Ide o grafické bannery, či textové reklamy zobrazené na weboch spolupracujúcich so spoločnosťou, ktorá sprostredkuje takúto formu ako napr. Etarget alebo AdWords od Googlu. Veľmi zjednodušene povedané vytvoríte vlastné inzeráty a nastavíte optimálne cielenie. Cieliť môžete podľa záujmov a určovať, kde sa reklama zobrazí zas podľa stránok, ktoré vám Etarget ponúka. Dôležitá je samozrejme maximálna cena za preklik a azda najdôležitejšia časť správy kampane je pravidelná optimalizácia.

Reklama vo vyhľadávaní vs. kontextová reklama

Množstvo inzerentov porovnáva tieto 2 druhy online reklamy a vo väčšine prípadov ostane len pri klasických "pepecéčkach". Sú prípady, pre ktoré skutočne nie je reklama v kontexte lákavá. Avšak pri menej známej službe, ktorú ľudia nemusia automaticky poznať, ako je napríklad večerný kurz exotických kuchýň je využitie kontextovej reklamy rozumné. Narozdiel od užívateľa prichádzajúceho cez vyhľadávač, nie je "kontextový zákazník" tak prísny na stránku, na ktorú sa dostane. Je otvorený voči novej službe a dáva jej príležitosť osloviť ho.


Reklamu v kontextovej sieti rozhodne naša společnosť Unikum odporúča hlavne novým službám či produktom. Treba však dbať na pravidelnú optimalizáciu a sledovanie ROI. Kvalitné nastavenie kontextovej reklamy môže trvat aj dlhé týždne.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Plátené tašky a opakované použitie
  3. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  5. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  6. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  7. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  1. Podpora projektov, ktoré učia ľudí postaviť sa za seba
  2. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  3. Nela Pocisková: Dovolím si už robiť chyby a nevyčítať si to
  4. Plátené tašky a opakované použitie
  5. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  6. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  7. Nespoliehajú sa na štát, ale na vlastné sily
  8. Digitálna bezpečnosť opäť v centre pozornosti
  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 8 105
  2. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 5 292
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 4 327
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 047
  5. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 717
  6. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 2 687
  7. Plátené tašky a opakované použitie 2 235
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 2 172
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

30 rokov dm drogerie markt

Bezpečie začína pri hraniciach: dm a združenie ZA SEBA spájajú sily v boji proti násiliu.


INZERCIA 4 h

Významná časť územia je tvorená porastmi duba zimného kokošovského.


9 h

Nové číslo magazínu SME ženy je v predaji.


INZERCIA 20 h

Udržateľnosť nie je iba výstrelkom dnešnej doby.


INZERCIA 20 h
SkryťZatvoriť reklamu