Aj najlepšie kampane a projekty v oblasti získavania zdrojov pre verejnoprospešné organizácie si zaslúžia svoje ocenenie.
Koľkokrát vás už niekto požiadal o vaše peniaze na dobrú vec? Na pomoc chorým deťom, po povodniach či boj proti hladu. A vy ste s uspokojujúcim pocitom radi prispeli ľuďom v núdzi.
Úspešné získavanie zdrojov – fundraising – pre mimovládne a verejnoprospešné organizácie si vyžaduje dobrý nápad a oslovenie darcov, dôveryhodnú značku či profesionálne prevedenie. Výsledkom je spokojný darca a zdroje na napĺňanie zmysluplného poslania.
Tento rok má široká verejnosť po prvýkrát možnosť oceniť najlepší fundraisingový projekt, iniciatívu či kampaň. Slovenské centrum fundraisingu v spolupráci s Českým centrom fundraisingu sa rozhodli vyhlásiť Ocenenie pre najlepší fundraisingový projekt 2012 v neziskových a verejnoprospešných organizáciách na Slovensku a v Česku.
Zámerom je podporiť fundraisingovú komunitu a rozvoj profesionálneho fundraisingu u nás. Do predkladania nominácií sa môže zapojiť takmer každý – či už ste profesionálny fundraiser, akákoľvek nezisková organizácia alebo jej partner, darca alebo obdarovaný.
Nominovaný projekt musí byť realizovaný na Slovensku alebo v Česku v rokoch 2010-2012 výlučne na pomoc neziskovým organizáciám, musí budovať priestor pre opakujúci sa zdroj financovania a tým prispievať k dlhodobej udržateľnosti. Zároveň je inovatívny, efektívny a riadi sa princípmi etického fundraisingu.
Nominácie je možné posielať do 5. októbra 2012.
Ďalšie informácie o podmienkach nájdete tu: http://fundraising.sk/konferencie/3-sk-cz-konferencia/ocenenie
Ocenenie pre najlepší fundraisingový projekt 2012 sa udeľuje pri príležitosti 3. slovensko-českej konferencie o fundraisingu, ktorá sa pod názvom Investície do fundraisingu – za málo peňazí málo muziky? koná 10.-12. októbra 2012 v Bratislave.