SME

Kúpa obuvi cez internet. Ako správne zistiť veľkosť topánok

Podobne ako potraviny, mäso a veci každodennej potreby sa dajú kúpiť cez internet aj topánky. Nie je to žiadna veda ak viete svoju veľkosť chodidla. Rôzne značky majú rôzne veľkostne tabuľky...

Podobne ako potraviny, mäso a veci každodennej potreby sa dajú kúpiť cez internet aj topánky. Nie je to žiadna veda ak viete svoju veľkosť chodidla. Rôzne značky majú rôzne veľkostne tabuľky a stupnice, kontinenty svoje zaužívané veľkosti, avšak vo veľkostiach topánok sa dá pomerne jednoducho zorientovať.

Európske veľkosti topánok zrejme pozná každý človek. Veľa topánok sa však dováža z USA, Čína vyrába pre Americký trh a nakoniec skončí obuv v Európe. Ako postupovať keď je na topánke znak US? Platí jednoduché previdlo:

Pri mužských veľkostiach odpočítajte jedno celé číslo. Príklad: Ak je na krabici napísané 8US = 7UK = 40,5. Je to jasné? 9 US = 8 UK = veľkosť 42.

Ženy to majú trošku komplikovanejšie. Obecne platí odrátavanie 2,5 čísla. Takže príklad: Dámska veľkosť 8 US = 5,5 UK = 39. Myslím, že je to v skratke dostatočne jasné.

Našťastie uvedené problémy si obuvnícke firmy veľmi rýchlo uvedomili a na krabiciach sú uvedené všetky najrozšírenejšie veľkosti topánok. V maličkej prehľadnej tabuľke na krabici máte napísané o akú veľkosť ide a Vám už si stačí len pamätať veľkosť nohy.

Ani nohy nerastú večne a od určitého veku si zvykneme kupovať jednu veľkosť topánok, takže kúpa cez internet je relatívne spoľahlivá voľba. Oplatí sa tiež z obrázkov naštudovať, či noha sadne do úzkej/širokej topánky a podobne.

Najširší výber krásnych topánok na slovenskom trhu ponúka obchod s obuvou Shooos.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Na Slovensku sú lídrom. Málo sa u nás stavia
  2. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  3. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  4. Prvý mobil: míľnik dôvery medzi rodičom a dieťaťom
  5. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  6. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  7. Na potulkách chuťami: od zemiakov po syry, všetko je doma
  8. Rozvrh hodín s kalendárom prázdnin v denníkoch SME a Korzár
  1. Po mape s EUROVIA SK: Objavujeme Spiš a Gemer
  2. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  3. Nie je to len ihrisko: V K Parku deti opäť nájdu radosť z pohybu
  4. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  5. Jesenné tvorenie pre krajší domov aj nápaditý šatník
  6. Na Slovensku sú lídrom. Málo sa u nás stavia
  7. AL-AUTO dokazuje, že špičkový autoservis môže byť women-friendly
  8. Naši starí rodičia si peniaze zakopávali do zeme
  1. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 6 480
  2. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 6 006
  3. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 5 934
  4. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 5 867
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 844
  6. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 389
  7. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 4 011
  8. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac? 2 993
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Od diaľnic po cyklotrasy – EUROVIA SK a SMS tvoria lepšie miesto pre život


INZERCIA 9 h
Kde vzniknú nové K Parky? Má to v rukách verejnosť, hlasovanie je v plnom prúde

Slovensko má 25 K Parkov, o nových môže rozhodnúť aj váš hlas. Pridáte sa?


INZERCIA 9 h
Dávid Pagáč, vedúci oddelenia rozvoja segmentu malých podnikateľov z VÚB

Tri dôležité kroky, ktoré môžu rozhodnúť, či váš biznis prežije


INZERCIA 9 h

Rezorty dostupné rýchloloďou často vychádzajú cenovo výhodnejšie.


INZERCIA 10. sep
SkryťZatvoriť reklamu