Stavali eshop na zelenej lúke
S prácou na projekte začínali takmer pred rokom a pol. Najschodnejším riešením ako rýchlo a efektívne začať, bolo využitie "cudzieho" CMS. Content management system, v slovnčine môžeme preložiť ako redakčný systém. Ten následne vyžadoval množstvo úprav obsahu, štruktúry a formy. Jednak bolo nevyhnutné ho prispôsobiť uživateľom, a druhá nemenej nutná časť spočívala v opimalizácii pre vyhľadávače.Prispôsobovali web Googlu
Kvalitná prezentácia pre obchod pôsobiaci len na internete je kľúčový faktor celého biznisu. Musí byť v prvom rade jednoducho vyhľadateľný. V súčasnosti sa už na mnoho kľúčových slov nachádza web na popredných pozíciach na Googli. Pre získanie tejto pozície museli tím Unikum, okrem iného, upravovať kód stránky a zlepšiť tzv. on-page SEO faktory. Algoritmy oboch vyhľadávačov sú veľmi podobné a tak sú korektné nadpisy, titulky či prelinkovanie v rámci webu nevyhnutné kroky ako nastaviť stránky obchodu pre čo najlepšie zobrazovanie v oboch vyhľadávačoch.V blízkej budúcnosti plánuje Unikum nasadiť vlastné CMS, a ktorý ponúka neporovnateľne lepšie funkcie než systém využívaný dnes.