INZERCIA

Dva milióny prečítaní tlačových správ na Sme.sk

Od spustenia koncom mája 2011 server tlacovespravy.sme.sk navštívilo už trištvrte milóna unikátnych užívateľov. Počet prečítaní tlačových správ prevýšil dva milióny.

Centrálu pre zverejňovanie tlačových informácií a PR článkov na weboch Sme.sk vyhľadávajú zadávatelia správ najmä pre rýchle zaindexovanie ich posolstva v Googli, a tým i zlepšenie celkovej pozície svojich stránok vo vyhľadávačoch.

Celkový počet správ zverejnených v 18-tich tematických rubrikách služby tlacovespravy.sme.sk presiahol tisíc šesťsto a počet prečítaní (PV) tlačových správ prevýšil dva milióny. Podľa AIM monitora bol počas mesiaca okóber 2012 počet reálnych užívateľov služby (RU) takmer 105 tisíc, týždenný počet RU presiahol 21 tisíc; a denne tlacovespravy.sme.sk čítalo viac ako tri a pol tisíc ľudí.

Centrála pre zverejňovanie PR článkov na weboch Sme.sk ponúka štyri základné úrovne služieb:

1) zverejnenie jedného pr článku na tlacovespravy.sme.sk na neobmedzený čas, cena je 120 € bez dph; zadávateľ musí poslať objednávku i podklady, a uhradiť zverejnenie vopred (na základe zálohovej faktúry); následne zverejnenie samotné zabezpečí pracovník prevádzkovateľa systému tlacovespravy.sme.sk;

2) avizovanie titulku pr článku z tlacovespravy.sme.sk vo widgete spravodajskej a ekonomickej sekcie Sme.sk na 24 hodín za cenu 50 € (bez dph) - formou doobjednávky k pr článku na tlacovespravy.sme.sk resp. v inej vybranej sekcii;

3) zverejnenie jedného pr článku v inej, vybranej sekcii servera Sme.sk na 24 hodín; cena je od 400 do 3500 € podľa sekcie a pozície (napr. na hlavnej stránke ekonomika.sme.sk je cena 600 €, na www.sme.sk od 1500 € podľa umiestnenia, ceny sú bez dph); zadávateľ musí poslať objednávku i podklady, a uhradiť zverejnenie vopred; zverejnenie samotné zabezpečí pracovník prevádzkovateľa systému tlacovespravy.sme.sk 

4)  neobmedzené množstvo správ a pr článkov za jednu cenu (ročný prístup do systému tlacovespravy.sme.sk), ktoré si zadávateľ za cenu 1000 € (bez dph) objedná cez registračný formulár; na základe svojej online registrácie dostane emailom zálohovú faktúru a po jej úhrade obdrží do e-mailu svoje prístupové konto, a okamžite si môže začať v čase ktorý mu vyhovuje sám zverejňovať správy na stránke tlacovespravy.sme.sk, službu má k dispozícii 12 mesiacov.

 

Neobmedzené množstvo správ a pr článkov za jednu cenu  sa vzťahuje na jedného zadávateľa správ (v prípade agentúry na jedného jej klienta). Používajú ho nielen public relations agentúry či marketéri veľkých spoločností, ale i majitelia menších firiem. V súčasnosti ide takmer o tri desiatky spoločností z oblasti cestovného ruchu, rýchloobrátkového tovaru,  telekomunikácií, realitné kancelárie, eshopy, banky, poisťovne, ale aj tlačová kancelária.

Cez ročný prístup, ktorý sa oplatí už pri počte zverejnených správ vyššom ako jedna mesačne, si registrovaní zadávatelia zverejňujú nielen texty s linkami na svoj web, ale i fotogafie, grafy či odkazy na videá; systém môžu v rámci svojej firmy delegovať, resp. vytvoriť samostatné meno a heslo viacerým užívateľom.

Výhodou ročného prístupu je aj možnosť jedným klikom si doobjednať zverejnenie špeciálne dôležitej správy aj vo vybranej sekcii Sme.sk. Samozrejmosťou systému je online reporting počtu zobrazení každej publikovanej správy (pr článku).

 

Viac o produktoch služby Tlačové správy nájdete tu.

Informácie o bonite užívateľov a návštevnosti stránky tlacovespravy.sme.sk tu.

Odpovede na často kladené otázky nájdete tu. 

Iné otázky? Kontaktujte obchodné oddelenie Petit Press: 

 

Zdroj: AIM monitor, BBelements, tlacovespravy.sme.sk.

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Moskva alebo Petrohrad?

Nezameniteľná atmosféra a lákavé atrakcie. Ktoré mesto zláka na spoznávanie vás?

Tlačové správy

Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?

Väčšina motoristov si nekupuje úplne nové autá, ale rozhodne sa pre lacnejšie, už jazdené vozidlá

Tlačové správy

Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni

Krátko po otvorení formátu KOCKA mini v Prešove otvára slovenská investičná skupina M-MARKET obchodné centrum aj v Starej Ľubovni.

Tlačové správy

Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu

HB Reavis, medzinárodný developer slovenského pôvodu, predstavuje svoj najnovší viacúčelový komplex Stanica Nivy na veľtrhu MAPIC.