Banky, ktoré fungujú bez nákladných pobočiek či množstva zamestnancov, môžu to, čo ušetria, vrátiť klientom späť v podobe lepších podmienok. Napríklad bezplatný bežný účet je v internetových bankách k dispozícii všetkým klientom bez toho, aby museli spĺňať rôzne podmienky. Direct banka ZUNO ponúka väčšinu služieb spojených s bežným účtom za 0 €.
Svoje financie môžu klienti ZUNO spravovať 24 hodín, 7 dní v týždni nielen cez svoj počítač, ale aj cez mobil. Banka navyše nedávno predstavila mobilnú aplikáciu pre operačné systémy iOS a Android, ktorej súčasťou je niekoľko zaujímavých funkcionalít. Okrem vyhľadávača bankomatov, bankových pobočiek či pobočiek Slovenskej pošty majú klienti k dispozícii aj skener faktúr.
„Jednoduchým odfotografovaním faktúry aplikácia za klienta vyplní všetky potrebné údaje na odoslanie platby,“ približuje Peter Lakata, šéf produktového oddelenia v ZUNO. „Rovnakým spôsobom, odfotografovaním občianskeho preukazu, si môžu záujemcovia v ZUNO otvoriť aj bežný účet. Záleží nám na tom, aby mali naši klienti aj vďaka aplikácii viac času pre seba.“
ZUNO mobile banking aplikácia je bezplatne dostupná na stiahnutie z AppStore a Google Play. Klienti s ňom majú svoj online banking vo vrecku a banku tak môžu s prístupom na internet vybaviť kedykoľvek a kdekoľvek. A čas, ktorý ušetria, môžu venovať dôležitejším veciam, ako je banka.