INZERCIA

HERRYS chce ovplyvniť budúce trendy výstavby novostavieb

Špeciálny prieskum kladie dôraz na dopyt.

Špeciálny prieskum kladie dôraz na dopyt

Bratislava, 26. novembra 2012 - Spoločnosť HERRYS  v týchto dňoch spúšťa špeciálny prieskum , týkajúci sa nového bývania a nových bytov. Cieľom prieskumu je ovplyvniť budúce trendy výstavby novostavieb.  Svoju požiadavku na nové bývanie môžu v novom prieskume vyjadriť všetci potenciálni kupujúci či ľudia, ktorí si hľadajú bývanie. Prieskum má ambíciu priniesť výsledok v podobe bývania takmer šitého na mieru každému kupujúcemu.

herrys

Súčasný trh nového bývania v Bratislave má niekoľko prívlastkov. Od drahý, cez neprimeraný až po nevyhovujúci alebo limitovaný. Tento stav vyplýva z toho, že aj napriek tomu, že na trhu je viac ako 2500 dokončených nepredaných bytov, veľa kupujúcich, resp. hľadajúcich nevie nájsť bývanie, ktoré by spĺňalo ich požiadavky z hľadiska ceny, výmery, dispozičného riešenia či štandardného vybavenia. Dôvodom je subjektívny prístup developerov, ktorí projekty navrhovali a stavali podľa svojho úsudku či názoru bez toho, aby sa spýtali svojich budúcich klientov.

herrys

Keďže názor trhu je veľmi cenný, spoločnosť HERRYS  sa rozhodla umožniť každému účastníkovi prieskumu  zaradiť sa do zlosovania o tisícové ceny. Zúčastniť prieskumu sa môže každý, kto má záujem zmeniť to, čo zatiaľ menia iba silní developeri podľa seba. „Spokojnosť našich klientov je pre nás prvoradá. Sú to práve klienti, ktorí nám môžu najlepšie ukázať, čo im na trhu chýba a kde vidia biele miesta na poli rezidenčných nehnuteľností. Preto veľmi radi oceníme akýkoľvek podnet, ktorý pomôže vzájomne obom stranám,“ uvádza v tejto súvislosti partner spoločnosti HERRYS  Filip Žoldák.

Prieskum nového bývania  potrvá do 28. februára 2013. Zapojiť sa do prieskumu je možné na webovej adrese http://scr.sk/herrys/.

herrys

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku

Miesto nerušeného oddychu, športového vyžitia a adrenalínových zážitkov. Aj také sú Tatry.

Tlačové správy

Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€

Kúpou ročného predplatného ušetríte až 44% oproti týždennému za 1€.

Tlačové správy

Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke

Má vlastnú pekáreň a rozšírený sortiment farmárskych a bio výrobkov.

Tlačové správy

Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson

Millennials are the largest pool of potential employees, and the most attractive because of their high education level.