Carrefour v Bratislave ponúka možnosť nakúpiť si prostredníctvom internetu a vyzdvihnúť si nákup vo Vami stanovenom čase
Spoločnosť Carrefour zaviedla pre svojich zákazníkov v Bratislave a okolí novú službu s názvom Carrefour Drive, ktorá im umožní nakupovanie cez internet.
Princíp objednávania spočíva v pár jednoduchých krokoch:
- Zákazník sa zaregistruje na stránke www.carrefourdrive.sk
- Z viac ako 5000 produktov si vyberie tovar, ktorý si chce zakúpiť
- Pri objednávke zadá čas vyzdvihnutia nákupu
- V stanovený čas sa dostaví k vybranému odbernému miestu, kde mu zamestnanci drivu odovzdajú pripravený a zabalený nákup, ktorý uhradí platobnou kartou.
Na stránke www.carrefourdrive.sk má zákazník možnosť vybrať si naozaj to čo potrebuje, bez toho aby musel stráviť čas vyberaním a hľadaním tovaru na predajnej ploche a čakaním pri pokladni.
Všetky výrobky sú prehľadne rozdelené do kategórií, čo umožňuje rýchly výber a ľahkú orientáciu na stránke.
V ponuke nájde zákazník všetko od čerstvých, mrazených či trvanlivých potravín, pečivo, ovocie, zeleninu až po drogériu, pet food a v tomto predvianočnom období sú zaradené v ponuke aj hračky.
Po zadaní objednávky si môže zákazník svoj nákup vyzdvihnúť minimálne do 2 hodín, prípadne v ním stanovenom čase aj neskôr. Všetky čerstvé potraviny sú uložené vo svojich chladných miestnostiach pri teplote medzi 2°C až 4°C a mrazené potraviny pri -18°C. Pri skladovaní je zabezpečené oddelené ukladanie tovaru, tak aby sa vzájomne neovplyvňovala ich bezpečnosť a kvalita.
V širokej ponuke tovaru na stránke www.carrefourdrive.sk nájdete aj špeciality, ktorými je Carrefour špecifický, ako napríklad výrobky privátnej značky Carrefour, Reflet de France alebo kozmetické výrobky značky Les Cosmetiques.
Platba prebieha pri prebratí tovaru a to platobnou kartou alebo priamo pri objednávaní prostredníctvom internet bankingu, kedy sa vykoná predautorizácia platby, t. z. že banka si rezervuje čiastku, ktorú má zákazník uhradiť ale z účtu mu ju stiahne až pri preberaní a len za ten tovar, ktorý zákazník prebral. V prípade, že by zákazník nemal o niektorý z výrobkov zo svojej objednávky záujem, alebo tento výrobok nebol nájdený na sklade bude mu jeho cena z konečnej sumy odrátaná a zaplatí len za to, čo si odnesie domov.
Carrefour sa vždy snaží o to, aby bol svojim zákazníkom nablízku, preto táto služba vznikla s cieľom uľahčiť a zjednodušiť im nakupovanie, aby mohli ušetrený čas venovať sebe alebo svojej rodine.
Veríme, že táto nová služba splní svoj cieľ a bude ju využívať čoraz väčší počet zákazníkov v Bratislave a okolí, no neskôr aj v Žiline a v Košiciach.