V závislosti na dohode buď pripravíme komunikačný manuál v súlade s celkovou marketingovou stratégiou danej firmy, pričom o jeho ďalší vývoj a implementáciu sa následne stará sám klient, alebo sami preberieme komplexnú správu stránky vrátane pravidelnej tvorby komunikačného plánu a jeho implementácie.
Komunikáciu je treba plánovať vopred
Komunikačný plán predstavuje plán obsahu a časový harmonogram aktivity na firemnej facebookovej stránke na určité obdobie. Obsahuje konkrétne príspevky na jednotlivé dni vrátane potrebných príloh, napríklad obrázkov či videa. Aby ste sa vyhli poklesu záujmu zo strany fanúšikov, je dôležité dbať na rozmanitosť príspevkov. Napríklad u nášho významného klienta - zľavového portálu - príspevky tvoria nielen jednotlivé zľavy od Jožka, ale aj rôzne informácie, zaujímavosti a vtipy. Na tvorbe príspevkov sa podieľa marketingový špecialista spoločne s grafikom, čo zaručuje ich originalitu.Pripravený komunikačný plán následne implementujeme – jednotlivé príspevky zverejňujeme v súlade so stanoveným časovým harmonogramom. Tým naša práca nekončí, staráme sa tiež o nadväzujúcu komunikáciu. Je dôležité v najkratšom možnom čase reagovať na komentáre, ktoré si to vyžadujú, teda odpovedať na otázky a vyjadriť sa i k prípadným negatívnym komentárom. Len tak zaistíme potrebnú mieru interakcie, spokojnosť fanúšikov a nárast ich počtu a tým nárast potenciálnych zákazníkov Vašej firmy.