SME

ZlavaDna.sk predala v roku 2012 kupóny v hodnote 11,5 milióna eur

Bratislava 15. januára (TASR-OTS) – ZlavaDna. sk, jednotka na trhu kolektívneho nakupovania, predala v roku 2012 zľavové kupóny v hodnote 11,5 milióna eur, čo predstavuje 70-% medziročný ...

Bratislava 15. januára (TASR-OTS) – ZlavaDna.sk, jednotka na trhu kolektívneho nakupovania, predala v roku 2012 zľavové kupóny v hodnote 11,5 milióna eur, čo predstavuje 70-% medziročný nárast. Posledný mesiac roku 2012 patril medzi vôbec najúspešnejšie v histórii ZlavaDna.sk. Celkové tržby v decembri vzrástli v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o 95 %. Vďaka silným predajným výsledkom, rastúcemu počtu zákazníkov a vstupu do nových segmentov si ZlavaDna.sk dlhodobo udržiava prvenstvo na poli kolektívneho nakupovania na Slovensku.





Medzi Slovákmi boli aj v roku 2012 najobľúbenejšie kupóny do reštaurácií, ktorých sa predala takmer polovica z celého objemu. December bol navyše špecifický nákupom vianočných darčekov, najviac sa nakupovali zážitkové darčeky, cestovateľské ponuky a rozličné tovary. To, že si množstvo Slovákov necháva nakupovanie na poslednú chvíľu, sa potvrdilo aj na ZlavaDna.sk. Priamo počas Štedrého dňa sa nakupovalo v priemere za 60 €, pričom ľudia volili predovšetkým cestovateľské ponuky, ktorých sa predalo viac ako 270 len počas tohto dňa. „Dopyt trhu po zľavách neustále narastá, čo nás núti stále rozširovať svoje pole pôsobenia. Minulý rok nám napríklad do portfólia pribudli rôzni zdravotnícki klienti a banky, tento rok máme ambíciu preraziť v oblasti módy,“ hovorí Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk.





Charakteristickým znakom posledného obdobia je narastajúca dôvera zákazníkov v internetové nakupovanie. Dôkazom je neustále sa zvyšujúca priemerná cena kupónu. Tá bola v decembri na úrovni 30 €, čo je 100-% nárast oproti rovnakému obdobiu minulého roka. „ZlavaDna.sk je značka, ktorej ľudia dôverujú, a preto sa napríklad aj odvážia ísť na miesta, kam by inak nešli. ZlavaDna.sk sa stala garanciou kvality, čo je veľmi dobrý základ na dlhodobú udržateľnosť tohto systému predaja a náš ďalší rast, uzatvára Zdenko Hoschek.





UPOZORNENIE:





Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.





lt gl





Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Revolučný Nissan X-Trail mení pravidlá hry
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  4. Ako zlepšiť povedomie o cirkulárnej ekonomike?
  5. Prémiové bývanie pod lesom. Objavte Stockerka Prémium
  6. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  2. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  3. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  4. Ako zlepšiť povedomie o cirkulárnej ekonomike?
  5. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  6. Prémiové bývanie pod lesom. Objavte Stockerka Prémium
  7. Každým dňom krajší! Nový Kynek je miestom, kde chcete bývať
  8. Predajte starý byt bez provízie realitke a bývajte v novostavbe
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 718
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 7 215
  3. Krátky, ale veľmi úspešný príbeh Kardiocentra AGEL Košice-Šaca 5 129
  4. Posledné byty v jedinečnej novostavbe v historickom jadre Košíc 4 594
  5. Výborná pre diabetikov aj pre lepšie trávenie. Poznáte Aróniu? 4 538
  6. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 409
  7. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 4 258
  8. Ako prišiel Boris Kollár k miliónom 3 584
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Metropolis púta pozornosť svojím vzhľadom v tvare písmena M, ale aj tým najvyšším štandardom bývania a služieb.


INZERCIA 6 h

Časopis Ona vie s návodmi na výrobu vlastných tašiek a kabeliek je už v predaji.


INZERCIA 6 h

Hlavné výzvy pre modernizáciu výučby cirkulárnej ekonomiky na vysokých školách.


INZERCIA 6 h
SkryťZatvoriť reklamu