INZERCIA

ZlavaDna.sk predala v roku 2012 kupóny v hodnote 11,5 milióna eur

Bratislava 15. januára (TASR-OTS) – ZlavaDna. sk, jednotka na trhu kolektívneho nakupovania, predala v roku 2012 zľavové kupóny v hodnote 11,5 milióna eur, čo predstavuje 70-% medziročný ...

Bratislava 15. januára (TASR-OTS) – ZlavaDna.sk, jednotka na trhu kolektívneho nakupovania, predala v roku 2012 zľavové kupóny v hodnote 11,5 milióna eur, čo predstavuje 70-% medziročný nárast. Posledný mesiac roku 2012 patril medzi vôbec najúspešnejšie v histórii ZlavaDna.sk. Celkové tržby v decembri vzrástli v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o 95 %. Vďaka silným predajným výsledkom, rastúcemu počtu zákazníkov a vstupu do nových segmentov si ZlavaDna.sk dlhodobo udržiava prvenstvo na poli kolektívneho nakupovania na Slovensku.





Medzi Slovákmi boli aj v roku 2012 najobľúbenejšie kupóny do reštaurácií, ktorých sa predala takmer polovica z celého objemu. December bol navyše špecifický nákupom vianočných darčekov, najviac sa nakupovali zážitkové darčeky, cestovateľské ponuky a rozličné tovary. To, že si množstvo Slovákov necháva nakupovanie na poslednú chvíľu, sa potvrdilo aj na ZlavaDna.sk. Priamo počas Štedrého dňa sa nakupovalo v priemere za 60 €, pričom ľudia volili predovšetkým cestovateľské ponuky, ktorých sa predalo viac ako 270 len počas tohto dňa. „Dopyt trhu po zľavách neustále narastá, čo nás núti stále rozširovať svoje pole pôsobenia. Minulý rok nám napríklad do portfólia pribudli rôzni zdravotnícki klienti a banky, tento rok máme ambíciu preraziť v oblasti módy,“ hovorí Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk.





Charakteristickým znakom posledného obdobia je narastajúca dôvera zákazníkov v internetové nakupovanie. Dôkazom je neustále sa zvyšujúca priemerná cena kupónu. Tá bola v decembri na úrovni 30 €, čo je 100-% nárast oproti rovnakému obdobiu minulého roka. „ZlavaDna.sk je značka, ktorej ľudia dôverujú, a preto sa napríklad aj odvážia ísť na miesta, kam by inak nešli. ZlavaDna.sk sa stala garanciou kvality, čo je veľmi dobrý základ na dlhodobú udržateľnosť tohto systému predaja a náš ďalší rast, uzatvára Zdenko Hoschek.





UPOZORNENIE:





Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.





lt gl





Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky

Problém mám iba s tendenčnosťou týchto hodnotení.

Tlačové správy

Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon

Zvyšovanie teploty, prívalové dažde, či nedostatok vody sú dôsledky klimatických zmien, ktoré sa už dnes prejavujú aj na Slovensku

Tlačové správy

Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu

Dostávajú vaše deti vreckové? V rámci prieskumu Tatra banky odpovedalo minulý rok na túto otázku viac ako 1800 rodičov.

Tlačové správy

Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy

Už dnes si môžete kúpiť špeciálne vydanie SME s knihou len za 4,99 €.