SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Telekom je generálnym partnerom SuperStar

Spoločnosť Slovak Telekom a televízia Markíza sa dohodli na spolupráci pri celosvetovo úspešnej šou SuperStar. Operátor sa stal generálnym partnerom projektu už po piatykrát.

Telekom nadväzuje na úspešnú spoluprácu s TV Markíza pri jednom z najsledovanejších televíznych programov na Slovensku. Šou sa začína už 10. februára 2013 na obrazovkách televízie Markíza.

„Naši zákazníci budú mať vďaka tomuto partnerstvu opäť možnosť priblížiť sa speváckym hviezdam, stiahnuť si exkluzívny mobilný obsah, či hrať o vstupenky na finálové večery,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Telekomu.

Novinkou bude mobilná aplikácia, ktorú operátor pripravil pre fanúšikov súťaže a predstaví ju už čoskoro. Špeciálny obsah a aplikácia nebudú chýbať ani na fanúšikovskej stránke Telekomu na Facebooku.

„Záleží nám na pozitívnom vnímaní našej značky, a preto sa opätovne vraciame k overenému a úspešnému konceptu Mobíkov. Tieto animované postavičky sa stali mimoriadne obľúbenými už v roku 2007, keď sa v našej kampani k SuperStar objavili po prvýkrát. Veríme, že si opäť získajú fanúšikov a prispejú tak k úspechu celej kampane,“ doplnil Dušan Švalek.

„Tešíme sa na opätovnú spoluprácu so spoločnosťou Slovak Telekom, ktorá patrí k našim významným klientom. SuperStar zasiahne všetky cieľové skupiny divákov a v rámci svojej novej éry ponúkne ešte viac kreatívnych možností propagácie našich obchodných partnerov či už formou sponzoringu, alebo product placementu. Veľa od tohto projektu očakávame aj v rámci podpory našich aktivít v online segmente,“ povedal Matej Ribanský, riaditeľ Centra reklamy TV Markíza.

Stručne o tvorcoch kampane:

Klient: Slovak Telekom
Mediálna agentúra: MEC
Business Unit Director: Dušan Horváth
Account Manager: Radka Petricová
Account Manager / Social Media Manager: Vladimír Paštinský
Reklamná agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalík, Peter Rajčák
Scripts: MUW Saatchi&Saatchi, Plaftik
Copywriter: Peter Rajčák
Art Director: Ivo Zemanovič, Martin Benca
Animácia: Plaftik
Account manager: Petra Piláriková
Account Director: Marek Lukoťka
Režisér: Juraj Demovič
Produkcia: Hitchhiker Films
Online: MUW Digital

Partnerstvo v projekte SuperStar potvrdzuje celosvetovú orientáciu značky Telekom na hudbu a podporuje pozicioning značky „Zažime to spolu“ / „Life is for sharing“.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie

Lukratívna lokalita je nepochybne dôležitá indícia prémiovej kvality bývania, ale adresa úspechu by toho mala ponúknuť viac.

Tlačové správy

Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje

O životnej profesii nerozhodujú len peniaze.

Tlačové správy

LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY

Akcia platí pre nových aj existujúcich predplatiteľov, ktorí si ho predĺžia.