SME
Utorok, 17. september, 2019 | Meniny má Olympia
INZERCIA

Remarketingové kampane na základe Google Analytics

Možnosť využitia remarketingových zoznamov vytvorených na základe údajov z Google Analytics je ešte stále relatívnou novinkou, ktorá významne rozšírila možnosti oslovenia relevantného publika.

Pojem remarketing nie je na poli internetového marketingu žiadnou novinkou. Jedná sa o službu, ktorá firmám umožňuje sledovať návštevníkov, ktorí už niekedy navštívili ich web a následne ich osloviť reklamou ušitou presne na mieru. Remarketingové kampane využíva v rámci svojej činnosti aj spoločnosť Unikum Solutions, špecializujúca sa na oblasť online marketingu.

Remarketingové zoznamy bolo doteraz možné jednoducho vytvárať priamo v Google Adwords. Možnosť využitia remarketingových zoznamov vytvorených na základe údajov z Google Analytics je ešte stále relatívnou novinkou, ktorá významne rozšírila možnosti oslovenia relevantného publika.

Nové možnosti remarketingu

Hlavnou výhodou tvorby remarketingových zoznamov pomocou Google Analytics je spresnenie kritérií a filtrov pri tvorbe zoznamov. Vďaka tomu je možné cieliť napríklad na návštevníkov, ktorí sa zaujímajú o určité stránky alebo časti webu, návštevníkov, ktorí splnia konkrétny konverzný cieľ či na návštevníkov vyhovujúcim pokročilým segmentačným kritériám, napríklad počet návštev, dĺžka trvania návštevy alebo výška tržieb. Tieto je navyše možné ľubovolne kombinovať pomocou logických operátorov. Pozitívnym prínosom je aj to, že na integráciu teraz stačí zmeniť jediný riadok sledovacieho kódu Google Analytics a následne možno vytvárať takmer neobmedzené množstvo remarketingových zoznamov.

Remarketing novým spôsobom sa osvedčil

Agentúra Unikum postupne spresnila remarketingové kampane vďaka Google Analytics u väčšiny svojich klientov. Naposledy pribudla spoločnosť Footshop.sk, ktorá sa špecializuje na predaj značkovej skate a street obuvi a vďaka tejto službe tak môže remarketingové kampane presne zacieliť napríklad na návštevníkov, ktorí sa na webe zaujímajú o jednotlivé ponúkané značky či štýly.

V prípade, že potrebujete podporiť predaj či osloviť nových potenciálnych zákazníkov, kontaktujte nás.






Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Ochrana klímy spojí slovenské mestá a obce

Spoločnosť dm drogerie markt pokračuje už piaty rok v najväčšej iniciatíve na podporu dobrovoľníctva pod názvom dm {spoločne}.

Tlačové správy

Revolučný Volkswagen ID.3 naživo z Frankfurtu!

Na frankfurtskom autosalóne sa predstavil nový model Volkswagenu, ktorý je pre značku jedným z najdôležitejších v histórii.

Tlačové správy

Na hrúbke záleží. Aj dva centimetre rozhodujú

Stále viac sa hovorí o vplyve vnútorného vzduchu a stavebných materiálov na naše zdravie.