Remarketingové zoznamy bolo doteraz možné jednoducho vytvárať priamo v Google Adwords. Možnosť využitia remarketingových zoznamov vytvorených na základe údajov z Google Analytics je ešte stále relatívnou novinkou, ktorá významne rozšírila možnosti oslovenia relevantného publika.
Nové možnosti remarketingu
Hlavnou výhodou tvorby remarketingových zoznamov pomocou Google Analytics je spresnenie kritérií a filtrov pri tvorbe zoznamov. Vďaka tomu je možné cieliť napríklad na návštevníkov, ktorí sa zaujímajú o určité stránky alebo časti webu, návštevníkov, ktorí splnia konkrétny konverzný cieľ či na návštevníkov vyhovujúcim pokročilým segmentačným kritériám, napríklad počet návštev, dĺžka trvania návštevy alebo výška tržieb. Tieto je navyše možné ľubovolne kombinovať pomocou logických operátorov. Pozitívnym prínosom je aj to, že na integráciu teraz stačí zmeniť jediný riadok sledovacieho kódu Google Analytics a následne možno vytvárať takmer neobmedzené množstvo remarketingových zoznamov.Remarketing novým spôsobom sa osvedčil
Agentúra Unikum postupne spresnila remarketingové kampane vďaka Google Analytics u väčšiny svojich klientov. Naposledy pribudla spoločnosť Footshop.sk, ktorá sa špecializuje na predaj značkovej skate a street obuvi a vďaka tejto službe tak môže remarketingové kampane presne zacieliť napríklad na návštevníkov, ktorí sa na webe zaujímajú o jednotlivé ponúkané značky či štýly.V prípade, že potrebujete podporiť predaj či osloviť nových potenciálnych zákazníkov, kontaktujte nás.