SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Energetické Centrum osloví spotrebiteľov kvalitou

Podľa člena predstavenstva Energetického Centra Jána Slabého úspešnej firme nesmie záležať len na cene, ale aj na dôvere zákazníkov.

Podľa člena predstavenstva Energetického Centra Jána Slabého úspešnej firme nesmie záležať len na cene, ale aj na dôvere zákazníkov.

Vo februári ste kúpili Energetické Centrum. Čo ste stihli od prevzatia firmy urobiť?

Prijali sme niekoľko efektívnych opatrení vedúcich k zlepšeniu vzťahov so zákazníkmi. V prvom rade sme im vyplatili preplatky za uplynulé obdobie, nastavili nový fakturačný systém a spoločnosť finančne stabilizovali. Ukončili sme spoluprácu s problémovými obchodnými zástupcami. Počas tohto krátkeho obdobia sme otvorili tému mimosúdneho vysporiadania sa s poškodenými klientmi Energetického Centra, ktorí podali podnet na spotrebiteľské združenie S.O.S. Poprad najmä pre nevyplatené preplatky či nekalé praktiky.

Úrad pre reguláciu sieťových odvetví nedávno uverejnil výsledky kontroly, podľa ktorých sa minulé vedenie dopustilo závažných pochybení voči zákazníkom. Aké kroky ste podnikli pri riešení týchto nedostatkov?

Podrobne sme sa zoznámili s nedostatkami, ktoré ÚRSO zistil počas kontroly. Napriek tomu, že pochybenia sa týkajú obdobia pred naším vstupom do spoločnosti Energetické Centrum, chceme celú záležitosť vyriešiť čo najskôr v prospech zákazníkov.

Čím sa chcete odlišovať od predchádzajúceho Energetického Centra?

Máme 130 tisíc zákazníkov, ktorým budeme naďalej garantovať nižšiu cenu oproti bývalým monopolným dodávateľom počas celého trvania zmluvného vzťahu. Samozrejme, že neostaneme len pri tejto konkurenčnej výhode. Naším cieľom je vybudovať kvalitnú zákaznícku starostlivosť, ktorá presvedčí spotrebiteľov, že sme pre nich spoľahlivým, serióznym a stabilným partnerom. Dopomôcť má tomu novobudované moderné call centrum so zákaznícky orientovanými operátormi, podobné tomu, aké nájdete v solídnych a osvedčených firmách. Zákazníci sa môžu tešiť na nové produkty a služby s vyššou pridanou hodnotou.

Akou formou budete oslovovať zákazníkov?

Okrem reklamy a call centra ich oslovíme prostredníctvom obchodných zástupcov. I keď podomový predaj má z minulosti pošramotenú povesť, sme presvedčení, že sa dá robiť poctivo. Ide o moderný predajný kanál, ktorý domácnostiam pomáha ušetriť nemálo peňazí. Jeho výhodou je priamy kontakt so zákazníkom, kedy sa mu predajca môže osobne venovať a odpovedať na súvisiace otázky. Zakladáme si na poctivom predaji, preto našich predajcov vyškolíme a budú sa riadiť základnými etickými princípmi obsiahnutými v Kódexe obchodníka. Aby sme predišli akýmkoľvek nekalým praktikám, podrobia sa pravidelným kontrolám a hodnoteniam.

smelogo-490x300-r636_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  4. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  7. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  4. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 238
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 5 557
  3. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 862
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 583
  5. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 4 103
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 3 509
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 2 669
  8. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 504
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Remeslo kachliara sa Ľubomírovi Gunišovi nezunovalo ani po 25 rokoch.


INZERCIA 10 h

Zistite, ktoré potraviny a doplnky najlepšie doplnia železo v tele.


INZERCIA 10 h

Majiteľ penthousu v Neste Patrik Nagy: Štvrť Nesto dnes považujem za nevybrúsený diamant, ktorý po dokončení získa na hodnote


INZERCIA 10 h

Májový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia od nás dostanú darček!


INZERCIA 12. máj
SkryťZatvoriť reklamu