INZERCIA

Energetické Centrum osloví spotrebiteľov kvalitou

Podľa člena predstavenstva Energetického Centra Jána Slabého úspešnej firme nesmie záležať len na cene, ale aj na dôvere zákazníkov.

Podľa člena predstavenstva Energetického Centra Jána Slabého úspešnej firme nesmie záležať len na cene, ale aj na dôvere zákazníkov.

Vo februári ste kúpili Energetické Centrum. Čo ste stihli od prevzatia firmy urobiť?

Prijali sme niekoľko efektívnych opatrení vedúcich k zlepšeniu vzťahov so zákazníkmi. V prvom rade sme im vyplatili preplatky za uplynulé obdobie, nastavili nový fakturačný systém a spoločnosť finančne stabilizovali. Ukončili sme spoluprácu s problémovými obchodnými zástupcami. Počas tohto krátkeho obdobia sme otvorili tému mimosúdneho vysporiadania sa s poškodenými klientmi Energetického Centra, ktorí podali podnet na spotrebiteľské združenie S.O.S. Poprad najmä pre nevyplatené preplatky či nekalé praktiky.

Úrad pre reguláciu sieťových odvetví nedávno uverejnil výsledky kontroly, podľa ktorých sa minulé vedenie dopustilo závažných pochybení voči zákazníkom. Aké kroky ste podnikli pri riešení týchto nedostatkov?

Podrobne sme sa zoznámili s nedostatkami, ktoré ÚRSO zistil počas kontroly. Napriek tomu, že pochybenia sa týkajú obdobia pred naším vstupom do spoločnosti Energetické Centrum, chceme celú záležitosť vyriešiť čo najskôr v prospech zákazníkov.

Čím sa chcete odlišovať od predchádzajúceho Energetického Centra?

Máme 130 tisíc zákazníkov, ktorým budeme naďalej garantovať nižšiu cenu oproti bývalým monopolným dodávateľom počas celého trvania zmluvného vzťahu. Samozrejme, že neostaneme len pri tejto konkurenčnej výhode. Naším cieľom je vybudovať kvalitnú zákaznícku starostlivosť, ktorá presvedčí spotrebiteľov, že sme pre nich spoľahlivým, serióznym a stabilným partnerom. Dopomôcť má tomu novobudované moderné call centrum so zákaznícky orientovanými operátormi, podobné tomu, aké nájdete v solídnych a osvedčených firmách. Zákazníci sa môžu tešiť na nové produkty a služby s vyššou pridanou hodnotou.

Akou formou budete oslovovať zákazníkov?

Okrem reklamy a call centra ich oslovíme prostredníctvom obchodných zástupcov. I keď podomový predaj má z minulosti pošramotenú povesť, sme presvedčení, že sa dá robiť poctivo. Ide o moderný predajný kanál, ktorý domácnostiam pomáha ušetriť nemálo peňazí. Jeho výhodou je priamy kontakt so zákazníkom, kedy sa mu predajca môže osobne venovať a odpovedať na súvisiace otázky. Zakladáme si na poctivom predaji, preto našich predajcov vyškolíme a budú sa riadiť základnými etickými princípmi obsiahnutými v Kódexe obchodníka. Aby sme predišli akýmkoľvek nekalým praktikám, podrobia sa pravidelným kontrolám a hodnoteniam.

smelogo-490x300-r636_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Legendárna Transsibírska magistrála

19-dňové dobrodružstvo z Moskvy do Pekingu na slávnej železničnej trati.

Tlačové správy

Auto ako vianočný darček, rastie záujem o zánovné vozidlá

Najväčší dopyt je momentálne o autá kategórie SUV

Tlačové správy

Vianočný bázar chalaňov

Aj tento rok na Stavebnej fakulte STU prebiehala vianočná zbierka.

Tlačové správy

Vianočné mecheche 2017

Dňa 5.12.2017 sa na Stavebnej fakulte STU v Bratislave uskutočnil ďalší ročník akcie s názvom Vianočné mecheche.