INZERCIA

Energetické Centrum osloví spotrebiteľov kvalitou

Podľa člena predstavenstva Energetického Centra Jána Slabého úspešnej firme nesmie záležať len na cene, ale aj na dôvere zákazníkov.

Podľa člena predstavenstva Energetického Centra Jána Slabého úspešnej firme nesmie záležať len na cene, ale aj na dôvere zákazníkov.

Vo februári ste kúpili Energetické Centrum. Čo ste stihli od prevzatia firmy urobiť?

Prijali sme niekoľko efektívnych opatrení vedúcich k zlepšeniu vzťahov so zákazníkmi. V prvom rade sme im vyplatili preplatky za uplynulé obdobie, nastavili nový fakturačný systém a spoločnosť finančne stabilizovali. Ukončili sme spoluprácu s problémovými obchodnými zástupcami. Počas tohto krátkeho obdobia sme otvorili tému mimosúdneho vysporiadania sa s poškodenými klientmi Energetického Centra, ktorí podali podnet na spotrebiteľské združenie S.O.S. Poprad najmä pre nevyplatené preplatky či nekalé praktiky.

Úrad pre reguláciu sieťových odvetví nedávno uverejnil výsledky kontroly, podľa ktorých sa minulé vedenie dopustilo závažných pochybení voči zákazníkom. Aké kroky ste podnikli pri riešení týchto nedostatkov?

Podrobne sme sa zoznámili s nedostatkami, ktoré ÚRSO zistil počas kontroly. Napriek tomu, že pochybenia sa týkajú obdobia pred naším vstupom do spoločnosti Energetické Centrum, chceme celú záležitosť vyriešiť čo najskôr v prospech zákazníkov.

Čím sa chcete odlišovať od predchádzajúceho Energetického Centra?

Máme 130 tisíc zákazníkov, ktorým budeme naďalej garantovať nižšiu cenu oproti bývalým monopolným dodávateľom počas celého trvania zmluvného vzťahu. Samozrejme, že neostaneme len pri tejto konkurenčnej výhode. Naším cieľom je vybudovať kvalitnú zákaznícku starostlivosť, ktorá presvedčí spotrebiteľov, že sme pre nich spoľahlivým, serióznym a stabilným partnerom. Dopomôcť má tomu novobudované moderné call centrum so zákaznícky orientovanými operátormi, podobné tomu, aké nájdete v solídnych a osvedčených firmách. Zákazníci sa môžu tešiť na nové produkty a služby s vyššou pridanou hodnotou.

Akou formou budete oslovovať zákazníkov?

Okrem reklamy a call centra ich oslovíme prostredníctvom obchodných zástupcov. I keď podomový predaj má z minulosti pošramotenú povesť, sme presvedčení, že sa dá robiť poctivo. Ide o moderný predajný kanál, ktorý domácnostiam pomáha ušetriť nemálo peňazí. Jeho výhodou je priamy kontakt so zákazníkom, kedy sa mu predajca môže osobne venovať a odpovedať na súvisiace otázky. Zakladáme si na poctivom predaji, preto našich predajcov vyškolíme a budú sa riadiť základnými etickými princípmi obsiahnutými v Kódexe obchodníka. Aby sme predišli akýmkoľvek nekalým praktikám, podrobia sa pravidelným kontrolám a hodnoteniam.

smelogo-490x300-r636_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Zastrašovanie od majiteľov hotela Danube nehoráznosťou!

Poslanec mesta M. Borguľa je pripravený platiť proti nim právnikov.

Tlačové správy

Naše finančné družstvo - postoj člena vyjadrený básňou

Seriál referencií radových členov Nášho finančného družstva, 7. vydanie.

Tlačové správy

Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk

Nová, rýchlejšia a prehľadnejšia.

Tlačové správy

Cestovateľské tipy, kde stráviť Veľkú noc

Využite voľno počas Veľkej noci a spoznávajte zaujímavé miesta po celom svete.