Spoločnosť Jan Becher – Slovensko prináša na slovenský trh špeciálnu zberateľskú edíciu obľúbenej Becherovky, na ktorej sú traja zakladatelia značky Jan Becher. Fľaše s Jozefom, Johannom a Gustavom Becherovcami sa na pultoch obchodov objavia v apríli 2013. Spoločnosť si chce vydaním špeciálnej série pripomenúť aprílové 200. výročie narodenia Jana Bechera, ktorého meno likérka nesie.
Špeciálna limitovaná edícia bude na trhu výhradne v sieti Tesco v počte niečo vyše 20 tisíc kusov. Okrem toho značka posilní svoje postavenie a imidž sériou PR článkov v printových a elektronických médiách, ktoré pre ňu zabezpečí PR agentúra Media & Communication Consulting. Digitálne promo – facebook, posting a FB aplikáciu, aj web stránku www.kedsmespolu.sk pre ňu bude realizovať agentúra Hello Europe.
„200-ročné výročie narodenia zakladateľa firmy je určite zaujímavá téma, preto sme sa ju rozhodli podporiť nielen troma unikátnymi dizajnami fľaše, ale aj promo aktivitami. Navyše z aktuálnych prieskumov vychádza, že naši spotrebitelia majú radi zberateľské produkty týkajúce sa ich obľúbeného likéru, preto verím, že ich táto retro edícia poteší.,“ hovorí na margo aktivít brand manažérka značky Becherovka, Lenka Bačková.
Becherovka tak nadväzuje na svoj komunikačný koncept, ktorého hlavným headlinom je kvalita, tradícia, dedičstvo, rodina a spolupatričnosť - teda trvalé hodnoty, ktoré sú pre Becherovku typické.