SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Limitka od Becherovky s jej zakladateľmi

Spoločnosť Jan Becher – Slovensko prináša na slovenský trh špeciálnu zberateľskú edíciu obľúbenej Becherovky, na ktorej sú traja zakladatelia značky Jan Becher.

Spoločnosť Jan Becher – Slovensko prináša na slovenský trh špeciálnu zberateľskú edíciu obľúbenej Becherovky, na ktorej sú traja zakladatelia značky Jan Becher. Fľaše s Jozefom, Johannom a Gustavom Becherovcami sa na pultoch obchodov objavia v apríli 2013. Spoločnosť si chce vydaním špeciálnej série pripomenúť aprílové 200. výročie narodenia Jana Bechera, ktorého meno likérka nesie.

 

Špeciálna limitovaná edícia bude na trhu výhradne v sieti Tesco v počte niečo vyše 20 tisíc kusov. Okrem toho značka posilní svoje postavenie a imidž sériou PR článkov v printových a elektronických médiách, ktoré pre ňu zabezpečí PR agentúra Media & Communication Consulting. Digitálne promo – facebook, posting a FB aplikáciu, aj web stránku www.kedsmespolu.sk pre ňu bude realizovať agentúra Hello Europe.

„200-ročné výročie narodenia zakladateľa firmy je určite zaujímavá téma, preto sme sa ju rozhodli podporiť nielen troma unikátnymi dizajnami  fľaše, ale aj promo aktivitami. Navyše z aktuálnych prieskumov vychádza, že naši spotrebitelia majú radi zberateľské produkty týkajúce sa ich obľúbeného likéru, preto verím, že ich táto retro edícia poteší.,“ hovorí na margo aktivít brand manažérka značky Becherovka, Lenka Bačková.

Becherovka tak nadväzuje na svoj komunikačný koncept, ktorého hlavným headlinom je kvalita, tradícia, dedičstvo, rodina a spolupatričnosť  - teda trvalé hodnoty, ktoré sú pre Becherovku typické.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020

Celkový trh s uvedenými vozidlami tak poklesol o takmer 25% oproti roku 2019.

Tlačové správy

Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách

Digitalizácia má byť o moderných riešeniach, ktoré slúžia ľuďom. Ich zavádzanie do každodenného života je prioritou aj pre DATALAN

Tlačové správy

Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru

Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot