INZERCIA

Limitka od Becherovky s jej zakladateľmi

Spoločnosť Jan Becher – Slovensko prináša na slovenský trh špeciálnu zberateľskú edíciu obľúbenej Becherovky, na ktorej sú traja zakladatelia značky Jan Becher.

Spoločnosť Jan Becher – Slovensko prináša na slovenský trh špeciálnu zberateľskú edíciu obľúbenej Becherovky, na ktorej sú traja zakladatelia značky Jan Becher. Fľaše s Jozefom, Johannom a Gustavom Becherovcami sa na pultoch obchodov objavia v apríli 2013. Spoločnosť si chce vydaním špeciálnej série pripomenúť aprílové 200. výročie narodenia Jana Bechera, ktorého meno likérka nesie.

 

Špeciálna limitovaná edícia bude na trhu výhradne v sieti Tesco v počte niečo vyše 20 tisíc kusov. Okrem toho značka posilní svoje postavenie a imidž sériou PR článkov v printových a elektronických médiách, ktoré pre ňu zabezpečí PR agentúra Media & Communication Consulting. Digitálne promo – facebook, posting a FB aplikáciu, aj web stránku www.kedsmespolu.sk pre ňu bude realizovať agentúra Hello Europe.

„200-ročné výročie narodenia zakladateľa firmy je určite zaujímavá téma, preto sme sa ju rozhodli podporiť nielen troma unikátnymi dizajnami  fľaše, ale aj promo aktivitami. Navyše z aktuálnych prieskumov vychádza, že naši spotrebitelia majú radi zberateľské produkty týkajúce sa ich obľúbeného likéru, preto verím, že ich táto retro edícia poteší.,“ hovorí na margo aktivít brand manažérka značky Becherovka, Lenka Bačková.

Becherovka tak nadväzuje na svoj komunikačný koncept, ktorého hlavným headlinom je kvalita, tradícia, dedičstvo, rodina a spolupatričnosť  - teda trvalé hodnoty, ktoré sú pre Becherovku typické.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku

Miesto nerušeného oddychu, športového vyžitia a adrenalínových zážitkov. Aj také sú Tatry.

Tlačové správy

Alarica – new business project in the market of shoes

The difference of the Alarica platform from the other marketplaces is it’s narrow specialization and payment policy.

Tlačové správy

Ako jazdiť na snehu alebo ľade?

Základom je menej otáčok a brzdiť ešte pred zákrutou.

Tlačové správy

Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?

Pomôžeme vám rozhodnúť sa, ktorú destináciu na pobreží Egejského mora si vybrať.