SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky
INZERCIA

O2 dosiahlo 1,4 milióna zákazníkov

Spoločnosť Telefónica Slovakia dosiahla v prvom štvrťroku 2013 výnosy vo výške 50 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje ich 13,9% nárast.

Spoločnosť Telefónica Slovakia dosiahla v prvom štvrťroku 2013 výnosy vo výške 50 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje ich 13,9% nárast. K 31. marcu vzrástla zákaznícka báza spoločnosti medziročne o 14,9 % na 1,4 mil. O2 zároveň dosiahlo v úvodnom kvartáli roku 2013 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol o tretinu (33,3 %).

 

„Spoločnosť Telefónica Slovakia si aj v prvom kvartáli tohto roka udržala tempo rastu zákazníckej bázy spoločne s rastom výnosov. Už v prvom štvrťroku sme pre zákazníkov priniesli ďalšie zaujímavé výhody, ktoré zatraktívnili naše produkty. Najväčšou udalosťou tohto obdobia bolo automatické sprístupnenie hovorov do celej Európskej únie za slovenské ceny pre všetkých zákazníkov rezidenčných programov O2 Paušál a O2 Fér ,“ uviedol Ramiro Lafarga Brollo, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia.

 

Celkové výnosy spoločnosti v prvom kvartáli 2013 vzrástli medziročne o 13,9 % na 50 mil. €. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v prvých troch mesiacoch aktuálneho roka výšku 7,3 €, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 14,7 €.

 

K 31. marcu 2013 dosiahol počet aktívnych zákazníkov 1,4 mil. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 14,9 %, pričom od začiatku roka 2013 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 43,5 tisíc. Za týmto nárastom stál 26,7% medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 682,5 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 5,5 % na 715,3 tisíc.

Podiel zákazníkov fakturovaných služieb na celkovej zákazníckej báze spoločnosti stúpol medziročne o 4,5 percentuálneho bodu na 48,8 %.

Od 1. januára 2013 do 31. marca 2013 si zákazníci do siete O2 preniesli už 41 920 telefónnych čísel.

 

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie

Lukratívna lokalita je nepochybne dôležitá indícia prémiovej kvality bývania, ale adresa úspechu by toho mala ponúknuť viac.

Tlačové správy

Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje

O životnej profesii nerozhodujú len peniaze.

Tlačové správy

LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY

Akcia platí pre nových aj existujúcich predplatiteľov, ktorí si ho predĺžia.