INZERCIA

Nepozerajte len na obstarávaciu cenu

Pred nákupom techniky počítajte. Nakupujete pre svoju firmu manipulačnú techniku? Pri rozhodovaní si všímajte viac než len cenu v ponuke.

Nakupujete pre svoju firmu manipulačnú techniku? Pri rozhodovaní si všímajte viac než len cenu v ponuke.

Nákup nových zariadení do skladov či výrobných hál by nemalo byť unáhlené rozhodnutie. Skôr než si pre svoj podnik vyberiete vhodné zariadenie, premýšľajte o jeho reálnom využití. Lákadlo v podobe zaujímavej vstupnej ceny totiž ešte nemusí znamenať, že naozaj ide o výhodnú kúpu. Nemenej dôležité sú náklady na prevádzku a servis. Ale aj životnosť techniky či jeho zostatková hodnota v prípade opätovného predaja. Okrem vstupnej ceny zvažujte aj celkové náklady na prevádzku.

„Porovnanie celkových nákladov na prevádzku (TCO) je objektívnejšie než hodnotenie podľa vstupnej ceny,“ hovorí Martin Urban, generálny riaditeľ Jungheinrich Slovensko. Pre lepšiu predstavu, pri dvojzmennej prevádzke najazdí vysokozdvižný vozík so spaľovacím motorom a nosnosťou tri tony zhruba 2 500 motohodín ročne. Okrem ceny, ktorú zákazník zaplatí jednorázovo, prípadne prostredníctvom finančného lízingu, treba do celkových prevádzkových nákladov započítať aj náklady na obsluhu, spotrebu PHM, údržbu a servis techniky. Úspora počas šesťročného používania môže v závislosti od typu zariadenia a konkrétneho výrobcu predstavovať až desiatky tisíc Eur.

tabulka-r721_res.jpg

Trhová jednotka Jungheinrich netají, že kúpna cena jeho zariadení môže byť v porovnaní s konkurenciou vyššia. Tak je to napokon pri všetkých prémiových značkách, zdôrazňuje M. Urban. Vyššia vstupná cena sa vráti práve v podobe spomínaných celkových prevádzkových nákladov. Pre klientov, ktorí flotilu manipulačnej techniky aktívne využívajú, je otázka nižšej spotreby pohonných hmôt či energie veľmi dôležitá. Inovácie z centrály v nemeckom Hamburgu, kde Jungheinrich sústredil vývoj a výskum, zabezpečujú technike európskeho lídra aj vyšší výkon. „Vďaka tomu prepraví za rovnaký čas viac tovaru,“ vysvetľuje M. Urban.

Viac informácií:

www.dobaskladova.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut

Oproti ostatným krajinám Vyšehradskej štvorky boli u nás vozidlá najmladšie, no aj raz tak drahé

Tlačové správy

V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov

„Nikdy som to neoľutoval,“ povedal o svojej životnej dráhe Josef Schwarz, ktorý v roku 1930 založil predchodcu dnešného Kauflandu

Tlačové správy

Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností

Povinnosť má každý, kto v roku 2017 predal alebo nadobudol nehnuteľnosť.

Tlačové správy

Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných

Ak neviete, či chcete štýlové alebo praktické auto, hatchback alebo SUV, či dokonca ktorú farbu si vybrať, skúste T-Roc.