SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Okúzľujúca vôňa Francúzska

Len pre máloktoré mesto je tak typická móda a elegancia, ako pre Paríž, hlavné mesto Francúzska.

Len pre máloktoré mesto je tak typická móda a elegancia, ako pre Paríž, hlavné mesto Francúzska. Okrem módy je však Paríž populárny i vďaka kozmetickému priemyslu a parfumom. A i vďaka nim sa do povedomia celého sveta zapísala jedna z najznámejších francúzskych značiek, Lacoste.

Spoločnosť Lacoste sa v módnom priemysle pohybuje už od roku 1933, kedy bola založená francúzskym tenistom René Lacostom. K poznávacím znameniam značky Lacoste sa jednoznačne radí logo zeleného krokodíla, nachádzajúce sa na všetkých výrobkoch Lacoste. I keď spočiatku sa spoločnosť Lacoste orientovala najmä na výrobu tenisového a športového oblečenia, do súčasného portfólia výrobkov tejto obľúbenej francúzskej značky patrí oblečenie, obuv, kožené predmety, hodinky a parfumy.

Práve parfumy sú jednými z najvyhľadávanejších produktov Lacoste. Veľmi populárnym parfumom je napríklad Eau de Lacoste Pour Femme, pre ktorý je charakteristická svieža vôňa kvetov pomarančovníka a ananásu. Veľmi úspešná je tiež séria parfumov Eau de Lacoste nesúca označenie L. 12. 12., ktorá je známa tým, že jednotlivým typom vôní zodpovedá jedinečná farba parfumu, resp. jeho obalu.

Viac na parfemy.sme.sk.

Prevádzkovateľom obchodu a zároveň predávajúcim je spoločnosť Parfumy a Kozmetika, s.r.o., jeden z najväčších predajcov parfémov, značkových hodiniek a šperkov na slovenskom trhu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  6. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  7. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  2. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  3. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  4. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  8. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 185
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 9 893
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 4 810
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 811
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 674
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 435
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 050
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 1 829
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Projekt už prekročil dôležitý míľnik – celkovo už bolo vysadených viac ako 670 tisíc stromčekov.


5 h

Štátny dozor neidentifikoval žiadne porušenie legislatívy.


10 h

UCED oslavuje 10 rokov rastu a je úspešným hráčom na trhu.


INZERCIA 23. apr

Na riešenia Norberta Schillinga sa spoliehajú nemocnice, banky i výrobné závody.


INZERCIA 22. apr
SkryťZatvoriť reklamu